הגיע הזמן להשתדרג – קידום אתרים בספרדית באינטרנט יעלה את המכירות שלכם
תוכן עניינים
ידעתם שספרדית היא השפה השניה הכי מדוברת בעולם? בארצות הברית כ-52 מיליון איש מדברים ספרדית, ובכל העולם המספרים מגיעים ל- 400 מיליון. המשמעות? כדאי לכם לבצע קידום אתרים בספרדית.
ביצוע קידום אתרים בספרדית במנועי חיפוש יגדיל משמעותית את קהל הלקוחות שיוכל לצפות במודעות שלכם וסוף סוף להכיר אתכם כעסק. הפוטנציאל הגלום בפנייה לדוברי הספרדית הוא עצום – המכירות ינסקו באופן דרמטי ברגע שעוד מיליוני אנשים בעולם ידעו מי אתם ויתלהבו מהמוצרים או מהשירותים שאתם מוכרים.
המחשבה הראשונית שלכם עכשיו היא בטח לתרגם – לתרגם לספרדית את כל האתר, דפי הנחיתה, הדומיינים, הפרסומים ברשתות החברתיות וכו'. אך האינסטיקט הראשוני הזה שגוי. תרגום לספרדית לא יעניק לכם את התוצאה שאתם רוצים – מה שאתם צריכים זה אסטרטגיה שלמה, בנויה עבור קהל דוברי הספרדית.
את האסטרטגיה צריכה לבנות חברת קידום אתרים בספרדית במנועי חיפוש, חברה שאתם יכולים לסמוך עליה שתלווה אתכם לאורך כל הדרך. חברת הקידום שלכם תהיה השותפה שלכם למסע, הפרטנרית שלכם, ולכן אתם צריכים למצוא חברה שמעניקה לכם שירותי קידום אתרים בספרדית מלאים, חברה מקצועית ומנוסה, וחברה שמכירה היטב את קהל דוברי הספרדית.
שירותי קידום אתרים מלאים כוללים SEO, PPC וקידום ברשתות החברתיות. במאמר זה, נפרט על הדרכים בהם יש לעסוק ב SEO בספרדית, ב PPC בספרדית ובקידום ברשתות החברתיות בספרדית.
לא מספיק לדעת ספרדית כדי לשווק בספרדית
לדעת לדבר ולכתוב בספרדית זה חשוב מאוד אם רוצים לשווק בספרדית. אבל הצוות שייצור לכם קמפיין בספרדית – המורכב מאנשי שיווק, כותבי תוכן, מעצבים, מומחי אסטרטגיות דיגיטל וכו' – צריכים גם להכיר את התרבות הספרדית.
אך אין תרבות אחת שמאפיינת את קהל דוברי הספרדית – דוברי הספרדית נמצאים בספרד, אך גם באמריקה הלטינית (דרום אמריקה) ובארצות הברית. צוות השיווק של חברת קידום אתרים בספרדית, צריך לנשום את התרבויות האלה, להכיר אותן מקרוב. להכיר את כל המונחים המקומיים, הסלנג המקומי (והוא יכול מאוד להשתנות בין תרבות מקומית אחת לאחרת), הטקטיקות והגישה שיש לבוא איתה לקראת דוברי הספרדית.
בלי הכרת התרבויות המקומיות לעומק – הקמפיין שלכם יכשל. כי המודעה שתשווקו אמנם תדבר בספרדית, אבל היא לא תדבר לספרדים. הם יוכלו לקרוא אותה, אבל היא לא תיגע בהם.
היא לא תעשה בתוכם שינוי. היא לא תעורר בהם את הרצון לגשת ולקנות את המוצרים או את השירותים שלכם.
קידום אתרים אורגני בספרדית
למה קידום אתרים אורגני בספרדית חשוב?
כשאתם מחפשים עסק או חברה בגוגל, או כשאתם מעוניינים לרכוש מוצר או שירות כלשהו, אתם כותבים את מילות החיפוש שלכם בשורת החיפוש של גוגל. בדף התוצאות המתקבל, אתם קודם כל תיגשו לתוצאה הראשונה המתקבלת, אחר כך לשניה וכן הלאה.
בהנחה שלא מצאתם את מבוקשכם בדף התוצאות הראשון, לרוב תנסו לחפש קומבינציה אחרת של מילות חיפוש, לשנות טיפה את הניסוח, את הביטויים ואת המילים.
אתם לא היחידים.
כ-93% מהגולשים באינטרנט, לפי MOZ, לא יעברו לעמודי התוצאות הבאים של מנוע החיפוש. כלומר, רק 7% מהגולשים יגלשו מעבר לעמוד התוצאות הראשון.
המסקנה ברורה – אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לא להופיע בעמוד התוצאות הראשון.
איך עושים זאת? קידום אתרים אורגני בספרדית.
קידום אתרים אורגני בספרדית מוודא שכל הרכיבים באתר שלכם הם אופטימליים, כלומר, מותאמים לדרישותיו של מנוע החיפוש. גוגל מצפה מאתרים לעמוד בסטנדרט מסוים, ואם לא תענו על הסטנדרט הזה, אתם תישארו מאחור. אם האתר שלכם לא יהיה אופטימלי, אתם תקשו מאוד על גוגל לאתר אותו. ואם גוגל לא יוכלו לאתר אותו היטב, כך גם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם שיחפשו אתכם בגוגל.
לכן, מבנה ותוכן האתר שלכם חייבים להיות אופטימליים, כפי שגם נסביר בהמשך, והדרך לעשות זאת היא SEO – כאשר מומחי קידום אתרים אורגני סורקים את כל האתר שלכם ורואים מה יש לשפר ולהתאים מחדש לדרישות של גוגל.
מתי SEO נגמר?
נציין שמאחר שמדובר בתהליך של התאמה לדרישות – SEO זהו תהליך דינאמי שלא מסתיים ברגע אחד, אלא הוא ממושך, ויש כל הזמן לעדכן אותו. הרי הדרישות של גוגל (או של כל מנוע חיפוש אחר) משתנות כל הזמן, הן דינאמיות. וכשהדרישות משתנות – האתר שלכם יצטרך לעבור שינויים בהתאם.
ההמלצה שלנו היא כמובן להתחיל באופטימיזציה לאתר לפי הדרישות העדכניות ביותר, והמומחים שלנו אחראיים להיות עם היד על הדופק ולעשות את ההתאמות העתידיות בהתאם לדרישות העתידיות שעשויות לצוץ. אתם נשארים לנוח, ומתמקדים בניהול העסק כהרגלכם. הצוות המקצועי שלנו כבר יטפל בהכול וידאג שהאתר שלכם תמיד ישאר אופטימלי למנוע החיפוש.
קידום ממומן בגוגל בספרדית
גם כשעושים קידום ממומן בגוגל בספרדית, מודעות הקידום הממומן צריכות להיות לא רק מתורגמות, אלא מותאמות היטב לקהל היעד.
חלק מהמילים המופיעות בביטויי המפתח שלכם לא בהכרח יתורגמו טוב לספרדית, ויתכן שתיאלצו למצוא מילים חלופיות. רק מומחה שיווק שמכיר מקרוב את הלשון המקומית, יוכל להעניק לכם את המענה השלם והמתאים. אם ביטויי המפתח שלכם יהיו כלליים מדי, רחבים מדי, או לא מספיק מדויקים למסר שאתם מנסים להעביר – אתם עשויים לאבד הרבה כסף שהשקעתם בקמפיין.
תרגום פשוט יכול גם לעשות לכם נזק אם התרגום יהיה בעל משמעות נוספת שאינה קשורה למוצרים או לשירותים שאתם מקדמים; אם התרגום יכיל מילים שאינן נפוצות או שגורות בלשון המקומית (שפה גבוהה/נמוכה מדי); ואם התרגום יהיה לא מדויק לנישה הספציפית שאתם מכוונים אליה, למסר שלכם, לקהל שלכם, למוצרים שלכם.
עוד משהו שיש לשים לב אליו כשמתרגמים מעברית/אנגלית לספרדית – הוא אורך המילים, ובהתאם, מספר התווים. במודעות הפרסום בגוגל אתם בדרך כלל תהיו מוגבלים במספר תווים מסוים למודעה או לתיאור. כשמתרגמים משפה לשפה, לא רק שהמילים משתנות (ומכאן שאורכן משתנה), אלא גם שלרוב יש מיליות יחס או קישור שיש להוסיף (מבחינת דקדוק ותחביר). אלו יכולות להוסיף לכם תווים למודעה, או להחסיר תווים מהמודעה, ולכן חשוב לשים לב שאתם עומדים במגבלת התווים.
אם עדיין לא השתכנעתם שיש לשכור אך ורק שירותי קידום אתרים בספרדית אשר מגיעים מאנשים שנושמים ספרדית היטב, תסתכלו אפילו על שיווק בעברית. זוהי שפת האם שלנו, ואנחנו מכירים אותה טוב ביותר – ועדיין, שיווק בעברית לקהל הישראלי הוא לא מובן מאליו. הוא מורכב גם הוא, אפילו לנו, לדוברי העברית! הרי יש ניואנסים שונים בעברית שצריך לשים לב אליהם, לכן חשוב להתאים את הניסוח ואת הלשון לאוכלוסיה הישראלית המסוימת אליה מכוון הקמפיין שלכם.
כך שאם אפילו אנשי שיווק המשווקים בעברית לאוכלוסיה הישראלית נתקלים באתגרים שונים, וחושבים הרבה לפני שהם מנסחים ומוציאים מודעת פרסום – על אחת כמה וכמה שכשעושים שיווק בספרדית צריך איש מקצוע שמכיר את האוכלוסיה המקומית, את האופן בו היא חושבת ומתנהלת, מה מפעיל אותה ואיך היא נוהגת להשתמש בשפה הספרדית. אחרת השיווק שלכם יהיה לא אפקטיבי ולא יניב לכם פירות כלל.
איך קידום ממומן בגוגל בספרדית עובד?
קידום ממומן בגוגל בספרדית הוא למעשה יצירה של מודעה שיווקית, אשר תופיע מעל התוצאה האורגנית הראשונה כשגולש יחפש את ביטויי המפתח שלכם בגוגל. כלומר, החשיפה אליכם תהיה גבוהה בהרבה, שכן הגולשים, הלקוחת הפוטנציאליים שלכם, יראו אתכם ישר, באופן בולט לעין שקשה מאוד לפספס.
מה חשוב שהמודעה הממומנת תכיל?
חשוב שהמודעה שלכם תכיל הנעה לפעולה. כך שמעבר לפירוט ולתיאור של מי אתם, מה אתם עושים, ואילו שירותים או מוצרים אתם מוכרים – אתם רוצים שהלקוחת הפוטנציאליים שיקראו את המודעה גם ינקטו פעולה שתתבטא בהמרה מסוימת.
אתם צריכים להזמין אותם לעצור לרגע את סדר היום הרגיל שלהם ולעשות פעולה: להיכנס לאתר ולקרוא עוד עליכם, להשאיר פרטים, לקנות מוצר או שירות, להתקשר, להשאיר הודעה וכו'.
למעשה, כל תוכן שלכם באינטרנט, לא רק המודעה הממומנת, צריך להכיל הנעה לפעולה. זה יכול להיות בהתחלה או בסוף (תלוי בתוכן ובהקשר), אבל חשוב שהקריאה הזו תופיע. אחרת, הרבה מהלקוחות הפוטנציאליים שיקראו את התוכן שלכם, יקראו אותו וימשיכו בחייהם כרגיל. לא יעשו איתו שום דבר באמת, גם אם הם מאוד התרשמו. ולמה? כי לא הזמנתם אותם.
חשוב לנו להדגיש – המודעה הממומנת בגוגל לא מאוד ארוכה. היא מוגבלת למספר תווים מסוים, ולכן תצטרכו להשתמש בקריאות קצרות להנעה לפעולה ולנסח את כל המסר שלכם בצורה יעילה ביותר. כותבי התוכן המקצועיים שלנו בספרדית יודעים לתת לכך את המענה המתאים, ולחלק את התווים במודעה כך שחלק יופנו לתיאור העסק שלכם וחלק יופנו לקריאה לפעולה. הם מיומנים מאוד ובעלי ניסיון בעולם המילים והפרסום, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.
קריאות לפעולה נפוצות שמשתמשים בהן במודעות ממומנות בגוגל הן לדוגמה:
- לחצו כאן
- הקליקו פה
- קנו עכשיו
- קראו עוד
- הירשמו עוד היום
- כנסו
- קראו עלינו
בדיקות B/A:
אחרי הכול, לא משנה כמה מדריכים וכמה המלצות תקראו, אתם לא באמת יודעים מה יעבוד עבורכם. לקרוא טיפים של עסקים וחברות אחרות, יגיד לכם מה עבד ועזר להם, אבל אתם עדיין לא יודעים אם זה בהכרח גם יעבוד במקרה שלכם. הדרך הטובה ביותר היום כדי לבדוק מה יעבוד עבור העסק שלך וקהל היעד שלך – היא בדיקות B/A.
בדיקות B/A נועדו כדי לבדוק את המודעות הממומנות שלכם. עליכם לנסות להפעיל כמה מודעות זהות במקביל, רק שבכל אחת יש שינוי קטנטן: למשל בניסוח, בכיתוב, בקריאה לפעולה, באופן הו ניתן ליצור איתכם קשר וכו'. ואז – עליכם להיות מאוד עירניים ולבדוק מה קורה. אם מודעה אחת עם ניסוח מסוים (למשל: "לחצו כאן") עבדה יותר מאשר השניה עם ניסוח אחר (למשל: "קראו עוד") – זהו מידע משמעותי, שאומר שאותו ניסוח למודעה הוא המתאים עבור העסק שלכם.
הצוות המקצועי שלנו מעניק שירותי קידום אתרים בספרדית מלאים, הכוללים ביניהם גם בדיקות B/A. זאת מתוך ההבנה שבדיקות אלו הן קריטיות עבור ההצלחה שלכם. המטרה שלנו היא המטרה שלכם – שהקמפיין הדיגיטלי שלכם יצליח, ושהמכירות שלכם יעלו באופן חסר תקדים. ולכן אנחנו פה בשביל לדאוג לכך, בשביל לוודא שאתם מקבלים את השירות האופטימלי המכיל בתוכו את כל הדרוש כדי למקסם את הפוטנציאל שלכם מהקמפיין בהתאם לתקציב קיים.
קידום אתרים אורגני בספרדית מורכב ממספר אלמנטים:
- בדיקת מאפייני התוכן הנוכחי:
המטרה של שלב זה היא לסרוק את כל התוכן שלכם בקמפיינים השונים ובאתר, ולראות אם יש טעויות תרגום שונות. אם כן, כותבי התוכן שלנו, שמכירים את השפה הספרדית באופן שוטף, יתקנו את טעויות התרגום בכל הנכסים הדיגיטליים שלכם. - אופטימיזציה לספרדית:
כשאנחנו עושים אופטימיזציה לתוכן שלכם באתר, בעמודים השונים, בדפי הנחיתה ובמודעות הפרסום, אנחנו מוודאים שהמותג שלכם ישאר כפי שהוא. המטרה שלנו היא לקחת את התוכן הקיים שלכם, ולהנגיש אותו לקהל ההסיפאני.
חלק מביצוע האופטמיזציה לנכסים הדיגיטליים שלכם, כולל איתור הזדמנויות פוטנציאליות לקידום המוצרים או השירותים שאתם מוכרים, הזדמנויות יקרות מפז שלא כדאי לכם לפספס אם אתם רוצים לשפר את המכירות.
אנחנו נוודא שכל החלקים באתר שלכם אופטימליים למנוע החיפוש. אחרי הכול, מנוע החיפוש הוא שמאתר את האתר שלכם ברשת כשגולש מחפש ביטוי עם מילות המפתח שלכם.
לכן אם האתר שלכם לא אופטימלי לדרישותיו של מנוע החיפוש, אתם תקשו משמעותית על גוגל להציג את האתר שלכם בתוצאות החיפוש, והוא יופיע נמוך בעמודים האחרונים ולא למעלה בעמוד הראשון עבור לקוחות פוטנציאליים שחיפשו עסק כמו שלכם.
כך שההתאמה בין מאפייני האתר שלכם לדרישותיו של מנוע החיפוש – הן מבחינת תוכן, מילות מפתח, דומיינים, מפת אתר, קוד, מהירות גלישה, תיאורי מטה, תגיות, כותרות וכו' – היא קריטית. - איתור מילות מפתח רלוונטיות מבוססות מיקום:
גם כאן האינסטינקט הראשוני שלכם יכול להיות מוטעה. רבים יחשבו שכל שיש לעשות הוא לתרגם את מילות המפתח מעברית לספרדית, ושהתרגום הנ"ל יתאים לכל דוברי הספרדית לא משנה מאיזה מיקום בעולם הם מגיעים.
זוהי טעות.
לא רק שאין לתרגם מילות מפתח, משום שצריך להתאים אותן באופן מדויק לניבי השפה, אלא גם שמילות המפתח שיתאימו לדוברי הספרדית בספרד עשויות להיות שונות בהחלט ממילות המפתח שיתאימו לדוברי הספרדית מדרום אמריקה.
לכן, יש לערוך מחקר מילות מפתח מעמיק ומדויק כשרוצים להתחיל קידום אתרים בספרדית, וכמו כן, יש לערוך מחקר מילות מפתח מבוסס מיקום – שכן דוברי ספרדית נמצאים במקומות שונים בעולם, ובכל מקום יש ניואנסים אחרים שיש לתת עליהם דגש.
המומחים שיבצעו עבורכם את מחקר מילות המפתח, קודם כל יבררו לאיזה קהל של דוברי ספרדית אתם פונים, וינסו לאפיין את הקהל שלכם מכמה זוויות:
- מיקום בעולם
- גיל
- מין או מגדר (אם יש לכך משמעות במוצרים או בשירותים שאתם מוכרים)
- רקע, השכלה, מקצוע וכו'
- תחומי עניין
- ועוד
ברגע שיהיה למומחים שלנו תמונה ברורה של קהל היעד הספרדי שלכם, הם יוכלו לצאת לדרך ולגשת לעבודה. חשוב לאפיין את קהל היעד שלכם בצורה מדויקת, שכן לא רק למיקום בעולם של קהל דוברי הספרדית יש השפעה על מילות המפתח שייבחרו, אלא גם לשאר הפרמטרים שציינו כאן יש אפקט גדול.
כך שכל הפרמטרים הנ"ל ישפיעו על ניסוח מילות המפתח, ולמעשה גם על כל התוכן בספרדית שלכם שיגיע בהמשך, על מודעות הפרסום בספרדית, ועל כל הנישה המקצועית שלכם כשאתם משווקים לאותו קהל.
שירותי קידום אתרים בספרדית ברשתות החברתיות
ניהול קמפיין קידום אתרים בספרדית באינטרנט, חייב לכלול גם קידום ברשתות החברתיות השונות. קידום ברשתות החברתיות מתחיל בטירגוט קהל היעד. יש לאתר את קהל היעד המדויק לכם ולאפיין אותו – כי מעבר לכך שמדובר בקהל דוברי ספרדית, יש לו מאפיינים נוספים שהם קריטיים ליצירת הפילוח הנכון.
זיהוי קהל היעד הנכון לכם מתבצע על ידי מומחי קידום אתרים בספרדית באינטרנט. המומחים שלנו מכירים היטב את אוכלוסיית דוברי הספרדית בעולם, כך שהם יוכלו להגיד במדויק איזה קהל יעד מתאים לכם, ועל פי מה הוא מאופיין: תחומי עניין, ערוצים מועדפים של רשתות חברתיות, אופן ומידת הפעילות ברשתות, צרכים, רצונות ועוד.
בהתאם לסוג השירותים והמוצרים שאתם מוכרים, ובהתאם לקהל היעד שלכם, נקבע באילו פלטפורמות של רשתות חברתיות כדאי לפרסם אתכם: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטראסט, לינקדאין וכו'. אלו הרשתות החברתיות המרכזיות היום. יתכן שעבור המוצר או השירות שאתם מוכרים יהיה מתאים לפרסם רק בחלק מהרשתות האלו, ויתכן שקהל היעד שלכם גולש רק בחלק מהרשתות האלו. כך שיש לשקול באופן מקצועי איפה כדאי לכם לפרסם, ובאילו היקפים.
תהליך הקידום ברשתות החברתיות בספרדית מתחיל כמובן מתרגום מקצועי לתוכן הקיים שלכם. תרגום תכנים שיווקיים לספרדית, באופן מקצועי ומדויק לקהל היעד. שוב אנחנו מדגישים שאסור שהתרגום יהיה "מילולי" ופשוט.
תרגום אמיתי הוא תרגום בו מתורגם המסר – לא המילים.
כלומר, מומחי התוכן שלנו יקראו את התוכן השיווקי הקיים שלכם, יזקקו ממנו את המסר ואת המידע שאתם רוצים להעביר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, ואז יחשבו מחדש בספרדית איך הם היו מבטאים אותו (בהתאם לסוג קהל היעד שלכם בתוך החברה ההיספאנית).
הפוסטים ברשתות החברתיות ישמרו על השם של המותג שלכם, ויעבירו מסר ממותג. המטרה היא כמובן להגדיל את כמות הלידים האיכותיים שלכם, להוביל כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים לדף הנחיתה ולאתר שלכם, ולהעלות את שיעורי ההמרה.
אסטרטגיה שיווקית עבור קידום אתרים בספרדית במנועי חיפוש
האסטרטגיה מושפעת מהרצונות, הצרכים והמטרות שלכם מהקמפיין, ולכן חשוב שחברה שמכירה אתכם לעומק ושאתם סומכים עליה תלווה אתכם במהלך הדרך ותתאים את עצמה אליכם. כמו כן, האסטרטגיה עשויה להשתנות תוך כדי פעולה, בהתאם לתוצאות ולנתונים המגיעים מהדוחות החודשיים.
הדוחות החודשיים יעקבו אחר ההצלחה של הקמפיין שלכם וידעו להגיד איפה אתם עומדים יחסית למטרות שלכם, מהו היה השינוי בטראפיק באתר, בשיעורי ההמרה, איזה קהל יעד חדש ביקר באתר שלכם ומאיפה הוא הגיע, אילו מילות מפתח היו המוצלחות ביותר וכו'. האנליסטים שלנו עוברים על הדוחות שלכם בתשומת לב רבה ומדויקת, ומסיקים מהם את המסקנות הרלוונטיות לגבי המשך הדרך – איפה כדאי להשקיע יותר ואיפה פחות, מה עבד יותר ומה פחות.
אנשי השיווק שלנו יקבלו את המסקנות מהאנליסטים ויעשו את ההתאמות הנדרשות והמומלצות באסטרטגיית השיווק. הדוחות החודשיים עם ההמלצות יישלחו אליכם בכל חודש, כך שאתם תהיו שותפים מלאים לעשייה ולעולם לא תישארו מחוץ לתמונה. אנחנו שקופים לחלוטין ומשתפים אתכם בכל צעד שאנחנו עושים.
לסיכום
עסקנו ב-3 אפיקי קידום אתרים בספרדית באינטרנט: קידום אתרים אורגני בספרדית, קידום ממומן בגוגל בספרדית, כמו גם שירותי קידום אתרים בספרדית ברשתות החברתיות.
קידום אתרים בספרדית במנועי חיפוש מתחיל מ SEO, כך שלא רק שכעת אנחנו מבינים את החשיבות שלו, אלא גם שאנחנו מבינים איך לעשות אותו נכון מול הקהל ההיספאני. ישנן התאמות שונות, בעיקר במילות המפתח ובתרגום הטקסט אך גם באופטימיזציה הכללית, שיש לבצע כשעושים קידום אתרים בספרדית במנועי חיפוש.
קידום ממומן בגוגל בספרדית הוא חלק מרכזי מהקפיין הכללי שלכם, שכן הוא מביא טראפיק גדול ביותר לאתר שלכם ובכך מעלה משמעותית את שיעורי ההמרה. שימו לב שלפני שאתם יוצאים לדרך, יש לכם אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית עבור העסק שלכם, שכוללת בתוכה בדיקות B/A.
גם שירותי קידום אתרים בספרדית ברשתות החברתיות צריכים להיות מנוהלים לפי אסטרטגיית השיווק שלכם. את האסטרטגיה השיווקית שלכם תיבנו ביחד עם חברת קידום אתרים בספרדית באינטרנט, חברה שתתאים את האסטרטגיה אישית עבורכם, בהתאם לאיפיון שהיא תעשה לכם בתחילת הדרך.
חשוב לנו להדגיש שמובטח לכם ראש שקט. אנחנו אחראיים ליצירת הקמפיין ולכל הצעדים הרלוונטיים באסטרטגיית השיווק שנבנתה במיוחד עבורכם. חשוב לנו שאתם תהיו מרוכזים בניהול העסק שלכם. אתם לא צריכים להתעסק גם בשיווק במקביל. זה עלינו.