קידום אתרים בערבית יכול להיראות כמו משימה מורכבת – אנחנו כאן כדי לפשט אותה

תוכן עניינים

אם גם אתם רוצים להגדיל את המכירות של העסק שלכם, למתג את עצמכם טוב יותר במזרח התיכון ובצפון אפריקה, ושהכול יהיה בערבית שפת האם שלכם – אתם צריכים קידום אתרים בערבית. קידום אתרים כולל בתוכו עבודת SEO, שהיא ביצוע אופטימיזציה לנכסים הדיגיטליים שלכם כדי שיהיו מסונכרנים עם הדרישות של מנוע החיפוש של גוגל. לולא SEO, האתר שלכם לא ידורג גבוה בגוגל והמותג שלכם לא יתפוס תאוצה בקרב העולם הערבי. 

במאמר הזה נדבר על דברים שחשוב לשים לב אליהם כשמתחילים קידום אורגני בערבית, ועל דגשים נוספים במהלך התהליך שיוודאו שאתם בדרך המלך. שנתחיל?

איך קידום אתרים בערבית בגוגל יכול לסייע לעסק שלכם?

SEO עוזר לעסק שלכם להתברג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל, כך שיותר לקוחות פוטנציאליים שחיפשו עכשיו בגוגל את המוצר או את השירות שאתם מספקים יראו אתכם באופן בולט מעל השאר. את עבודת האופטימיזציה הזו יש לבצע עבור כל הנכסים הדיגיטליים שלכם, כלומר באתר האינטרנט, דף הנחיתה, הפרופילים ברשתות החברתיות וכו'. 

SEO יביא למספר תוצאות משמעותיות עבור העסק שלכם:

  • יותר מכירות.
  • יותר שיחות לעסק.
  • יותר קונים בחנות.
  • יותר לידים איכותיים.
  • שיעור המרה גבוה יותר.
  • הגדלת והרחבת קהל היעד.
  • התאמה אישית של קידום אורגני בגוגל לעסק.
  • קידום אורגני בגוגל יגרום לעסק שלך להופיע בראש תוצאות החיפוש האורגניות, 24/7. 
  • ROI גבוה.
  • ניתן לעקוב אחר הצלחת הקמפיין בעזרת דוחות מדויקים ואמפיריים.

ביצוע קידום אתרים בערבית על ידי SEO הוא ממוקד ונכון עבור אתר האינטרנט הערבי שלך. כך, תוכל למקד את הקידום ב Google Arabic , האופטימיזציה לאתר תהיה על פי מילות מפתח רלוונטיות בערבית, קהל היעד עליו נתמקד יהיה קהל ייעודי דובר ערבית וכו'.

נתונים שחייבים לדעת

  1. 219 מיליון מהגולשים באינטרנט הם מהעולם הערבי, כלומר, גולשים מהעולם הערבי מהווים 5.3% מהגולשים באינטרנט ברחבי העולם.
  2. 45.9 מיליון מהגולשים באינטרנט מחפשים באינרטנט בערבית.
  3. ערב הסעודית היא המדינה הערבית ממנה מגיעים הכי הרבה חיפושים בגוגל. מצרים עומדת אחריה במקום השני.

מה הנתונים הללו אומרים לנו?

הנתונים הללו מראים לנו עד כמה חזק ודומיננטי העולם הערבי ברשת. עם אחוז כל כך משמעותי של גולשים ממדנות הערב, ועם חיפושים כה רבים בערבית, ניכר כי יש לערבית נוכחות משמעותית ברשת (בהמשך המאמר נקרא מדוע חלק מהערבים בוחרים שלא לחפש בערבית אלא באנגלית).

ניתן לראות כי קידום אורגני בערבית יכול להיות מאוד רווחי ומוצלח, שכן יש לו הרבה ביקוש והרבה צרכנים ברשת שיוכלו להיחשף לאותו הפרסום.

למה חשוב לשים לב כשמבצעים קידום אתרים בערבית?

    • להיזהר מעקיצות

יש לא מעט חברות בשוק שעובדות בדרכים – לא – דרכים. חברות במזרח התיכון ובצפון אפריקה שמשתמשות בטכניקות אשר מפרות באופן בוטה את המדיניות של מנוע החיפוש של גוגל. בתגובה, גוגל מטיל סנקציות על אתרים אשר נתפסים בפעולות הללו – למשל להיות מדורג נמוך ביותר כתוצאה מההפרות הללו. אפשרי שאחת מהסנקציות תהיה גם הסרת האתר שלכם מתוצאות מנוע החיפוש.

לרוב, אנחנו רואים שחברות זולות הן אלו אשר מתנהלות כך. חברות איכותיות ברמה גבוהה, ינקטו אך ורק טכניקות ייעודיות, מתקדמות וכמובן חוקיות כדי לקדם את העסק שלכם בעולם הערבי.

    • התאמת מילות מפתח וקהל יעד

כל איש מקצוע מומחה SEO יודע שהעיקר הוא במילות המפתח ובטירגוט לקהל היעד. כשמבצעים קידום אתרים בערבית עבור החברה הערבית, צריך להכיר אותה ואת האופן שבו היא מתנהלת בדיגיטל ובסושיאל.

התאמת מילות המפתח לחברה הערבית המסוימת עבורה מפרסמים את המוצר או את השירות והתאמת כל מערך הקידום בדיגיטל למיקום של קהל היעד הספציפי ולאופן בו הוא מתנהל – הם מהדברים העיקריים ביותר כשמדובר בקידום אתרים אורגני בדיגיטל.

מילות המפתח צריכות להיות מותאמות גם למדינת היעד הערבית בה אתם מעוניינים לקדם את העסק שלכם. הסיבה לכך שחשוב שהטירגוט ושהמיקוד של עבודת ה- SEO יהיו לפי מדינת היעד, היא שבכל מדינה ערבית אחרת נעדיף להשתמש במילות מפתח מעט שונות, נייעד את המודעה לקהל יעד מעט שונה וכו'.

כך שכדי שהכסף שלכם לא ילך לפח, חשוב שעבודת ה- SEO תהיה אופטימלית לקהל היעד המקומי לפי המדינה הערבית ובתוכה, ולאופן בו הוא מתנהל במנוע החיפוש. למשל, יש לא מעט ערבים אשר מקלידים ביטוי בערבית בשורת החיפוש של גוגל, מתרגמים אותו לאנגלית, מעתיקים את הביטוי המתורגם באנגלית לשורת החיפוש, וקוראים שם את התוצאות – מתוך מחשבה שאולי כך הם יקבלו תוצאות טובות יותר.

דוגמה נוספת היא תוכן ספאם שיותר נפוץ ברשת הערבית, או תוכן באיכות ירודה. הדבר הביא לכך שדוברי ערבית רבים למדו איך להתנהל ואיך להתמודד עם המצב הנתון הזה עבורם, והם משתמשים ברשת באופן מעט שונה מהחברה המערבית.

התנהלויות אלו במנוע החיפוש היא משהו שכל מפרסם עבור החברה הערבית חייב להכיר כדי לבצע SEO בערבית איכותי אשר יניב פירות. אדם מומחה ב SEO עבור החברה הערבית צריך להכיר את ההתנהלויות הללו ואת השונות בין מדינות ערב השונות, ולהצליח לשווק ולקדם את העסק שלכם בדיגיטל לצד זה. חשוב שחברת השיווק שלכם לא תשתמש בטכניקות שעלולות להיראות ירודות או ספאמיות, אחרת הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לא יגיעו אל האתר שלכם ולא יבצעו שום המרה. 

    • התאמה למובייל

כמו שדיברנו כאן על התאמת מילות המפתח, תהליך הטירגוט ושאר הערוצים להתנהלות בחברה הערבית, כך יש לשים לב שההתאמה למובייל של אתר האינטרנט צריכה להיעשות באופן המקובל והמתאים לחברה הערבית.

לרוב, בחברה הערבית נוהגים לחפש ולגלוש בגוגל דרך הדסקטופ ופחות דרך הנייד, וכמו כן הטלפונים הניידים בחברה הערבית עשויים להיות יותר מוגבלים בנפח ובמהירות. יש לקחת בחשבון את כל האלמנטים האלו כשמבצעים רספונסיביות למובייל לאתר האינטרנט של העסק, וחברת השיווק שלכם צריכה להכיר זאת.

איך לעשות קידום אורגני בערבית בצורה הטובה ביותר?

קידום אורגני בערבית צריך להיות מורכב מכמה שלבים כרונולוגיים, ועל כן יצרנו לכם ציר זמן מסודר של הפעולות שצריך לעשות כשמתחילים קידום אתרים בערבית בגוגל:

  1. מתחילים ממחקר מילות מפתח:


    מחקר מילות המפתח מתבצע על ידי חברת השיווק הדיגיטלי שלכם, והוא למעשה תהליך מפורט ומדויק בו משתמשים בכלים אינטרנטיים שונים כדי לבחון ולקבוע אילו מילות וביטויי מפתח מתאימים עבור העסק שלך.

    ביטויי המפתח צריכים להיות אופטימליים לקמפיין שלך בערבית, ולכן הבחירה שלהם היא קריטית. ביטויי מפתח לא מדויקים ולא אופטימליים לעסק שלך, יביאו לקמפיין מבוזבז, לא יעיל, אשר לא מנתב את המשאבים שלו לנקודות המטרה.

    תהליך בחירת מילות המפתח המדויקות הוא תהליך שאין לו יעד סופי, והוא מתמשך לאורך כל הקמפיין. זאת משום שאנחנו כל הזמן צריכים להיות בבקרה ולבחון האם ביטויי המפתח שבחרנו מתאימות לקהל היעד ועושות את שלהן, או שהן לא מפיקות את המירב מהקמפיין ועלינו לשנות אותן קצת. בנוסף, גם תנאי השטח ודרישות של גוגל יכולים להשתנות, ובהתאם גם ביטויי המפתח עשויים להשתנות בהתאם.

     

  2. אילו עמודים באתר לבחור לקדם?


    מעבר לבחירת מילות המפתח הנכונות, חשוב גם לבחור באילו עמודים באתר של העסק נבחר לשבץ אותן. העמודים שבהם נבחר לשבץ את ביטויי המפתח יהיו העמודים שנקדם אורגנית, ולכן חשוב לשים לב לכך, שכן זה מה שיקבע אילו עמודים נקדם יותר ואילו פחות.

     

  3. אופטימיזציה טכנית:


    חלק מעבודת ה- SEO של קידום אתרים בערבית מורכבת מביצוע אופטימיזציה טכנית, כלומר, לראות אילו שיפורים ופיצ'רים אפשר להכניס לקוד של האתר, אילו התאמות יש לבצע כדי להתאים את האתר לדרישות מנוע החיפוש של גוגל ולהביא לכך שהאתר ידורג באפן אופטימלי בתוצאות החיפוש.

    חברת השיווק שלך תבחון אילו אלמנטים טכניים באתר הם בעלי ההשפעה הנרחבת ביותר על הדירוג שלך, בהתאם לחידושים של דרישות מנוע החיפוש ולתנאי השטח, ובכך תבצע התאמות ושינויים טכניים באתר שיעבדו מאחורי הקלעים ויסייעו לדירוג שלך להיות הגבוה ביותר האפשרי.

  4. מחקר ובדיקת לינקים:


    תהליך מחקר הלינקים הוא אחד מהתהליכים החשובים ביותר עבור קידום אתרים אורגני. יש לא מעט חברות בשוק אשר קונות לינקים זולים וירודים, וחשוב להיות מודעים לכך, ולדעת במי לבחור. חברת שיווק אונליין מקצועית תעשה עבורכם מחקר לינקים מקיף, כדי לענות על איפה, איך וכמה לינקים צריך לייצר עבור אתר העסק שלך.

    מובן כי חלק מבניית הלינקים קשורה למיהו קהל היעד שלך, שכן ברגע שקהל היעד המדויק ברור לנו, אנחנו יכולים להחליט באילו מבין מגוון הכלים האינטרנטיים שלנו עלינו להשתמש כדי לייצר לינקים ולדאוג שקהל היעד שלך יהיה מעוניין בהם.

ומה עושים מכאן?

אחרי שדאגנו לכל אלה, ויצרנו לאתר שלנו תוכן איכותי, מקורי ומקודם אופטימלית מבחינת ביטויי מפתח, הנוכחות והפרפורמנס שלך ברשת עולים משמעותית והרבה יותר לקוחות פוטנציאליים יכירו אותך ויתחילו לבצע המרות באתר שלך.

כדי להבטיח שהלקוחת הפוטנציאליים שיכנסו לאתר שלך אכן יבצעו המרות, עליך ליצור אמצעי ליצירת קשר עם העסק או אמצעי לרכישת המוצר/השירות שאתם מוכרים – זה יכול להיות דרך טלפון של העסק, צ'אט בוואטסאפ, מייל, הגשת פניה, ביצוע רכישה מחנות אונליין וכו'. 

אמצעי הרכישה ואמצעי יצירת הקשר צריכים להיות ברורים ומאוד קלים לשימוש, הכי ידידותיים למשתמש שרק אפשר. ברגע שלקוח פוטנציאלי יהיה מעוניין ליצור איתך קשר או לרכוש מוצר מהחנות שלך ולא תהיה לו דרך קלה ופשוטה לעשות זאת – אותו לקוח פוטנציאלי יבצע אחורה פנה ויפנה לעסק אחר, למתחרים שלך, ובזאת פספסת הזדמנות ללקוח חדש ולביצוע המרה. 

על חברת השיווק שלך לדאוג לנושא זה ולוודא שהדרך ליצור איתך קשר היא ברורה וקלה, ושהרכישה בחנות הדיגיטלית שלך היא מאוד קלה לתפעול ולא מסובכת עם הרבה שלבים.

יתרונות-חסרונות / דרך ליצירת קשר

יתרונות

חסרונות

שיחת טלפון לעסק

  • ברור וקל, כל מה שצריך זה להתקשר. 
  • שיחה אנושית עם נציג מבית העסק יכולה להיות מאוד נוחה וקלה למרבית האנשים
  • דרך מצוינת לתקשר, להעביר מידע, לשאול שאלות ולקבל עליהן תשובות במיידי וכו'.
  • דורש כוח אדם שיענה לטלפונים
  • אם אין מרכזיה לעסק, צריך שיהיו כמה קווי טלפון מאוישים כל הזמן, אחרת הרבה שיחות לעסק יתפספסו וילכו לאיבוד
  • דורש מהלקוח להמתין על הקו
  • שעות המענה הטלפוני מוגבלות ולכן הלקוח לא יכול ליצור קשר עם בית העסק בכל רגע נתון.

בוט – צ'אט וירטואלי

  • לא דורש לאייש כוח אדם, הבוט עובד אוטומטית ברגע שבונים אותו ומגדירים אותו.
  • יכול לחסוך זמן לעסק. 
  • לעתים קרובות לא עובד כפי שהיינו רוצים, לא בהכרח מדויק בתשובותיו. 
  • יכול ליצור תסכול אצל הלקוח הפוטנציאלי עקב חוסר האנושיות שבאמצעי זה, ובתשובות הבינאריות.

נציג בוואטסאפ

  • מאוד נוח עבור מרבית האנשים – דרך קלה ופשוטה ליצירת קשר עם בית העסק בזמנים הנוחים עבור הלקוח הפוטנציאלי
  • ממקסם את הגמישות ליצירת הקשר עבור אותו לקוח. 
  • דורש כוח אדם שיבצע זאת
  • לעתים יותר פשוט להעביר רעיון בשיחת טלפון ולא דרך הודעות וכו'. 
  • לעתים התשובה עבור הלקוח לא תינתן לו במיידי והוא יאלץ להמתין מעט עד שהנציג יחזור לצ'אט הוואטסאפ עם תשובה. 

למה לבחור בנו כחברת השיווק שלך?

ביצוע קידום אתרים בערבית לחברה הערבית היא משימה לא פשוטה, ורק איש מקצוע אשר מומחה בכך ואשר עשה פרויקטים דומים בעבר יוכל לקבל את הפרויקט הזה על עצמו. יש כל כך הרבה תרבויות שונות, מנהגים שונים ואנשים שונים במדינות ובאזורים שונים של החברה הערבית, ובתוכם צריך לנווט אל אלה שהם הלקוחות הפוטנציאליים שלך. 

אין אסטרטגיה אחת אשר מתאימה לכל הקהלים וכל האזורים של החברה הערבית. השוני והמגוון הוא משמעותי והוא משפיע כשרוצים לבצע קידום אורגני בגוגל. אנחנו דואגים לחקור ולבדוק אילו קהלי יעד מתאימים לעסק שלך, מה אותו קהל יעד רוצה או צריך, מה האינטרס שלהם, איך הם משתמשים בגוגל, באיזה אופן הם מתנהלים מול גוגל, מהי הדרך שלנו להגיע אליהם וכו'. אנחנו מתמקדים רק באותם קהלי יעד, בצורה מקצועית ומדויקת, שכן סטייה והכוונה לא מדויקת לאותם קהלי יעד תביא ל ROI נמוך, ואנחנו לא מוכנים לזה. 

כשנתחיל לעבוד ביחד, אנחנו קודם נתחיל בהיכרות:

  • אילו שירותים או מוצרים אתם מספקים?
  • מה האופי של העסק שלכם?
  • מיהו קהל היעד שלכם, לאילו קהלי היעד מיועד המוצר או השירות שאתם מספקים, לאיזו חברה, לאיזו תרבות?
  • במה אתם שונים מהמתחרים שלכם? מהם היתרונות שלכם על פני המתחרים שלכם?
  • מה הופך אתכם לאיכותיים ולטובים?

בלי שנדע את כל המידע הזה, שום קמפיין שנפיק לא יהיה מוצלח – משום שכדי שהקמפיין יהיה אפקטיבי ומוצלח, אנחנו צריכים לדעת איך לאפיין אותו, לאן לכוון ולהשקיע את מאמצינו. כמו שקפטן של ספינה חייב שתהיה לו מפה, ככה אנחנו צריכים את המידע הבסיסי עליכם כדי לנווט את העסק שלכם לנקודה הגבוהה היותר. 

היתרונות שלנו

  • הצוות שלנו עובד ביחד בצורה הרמונית, עם שיתוף פעולה גבוה ואיכותי, אשר מפיק תוצאות טובות ומדויקות יותר עבור העסק שלך. כל אחד מחברי הצוות שלנו מבצע עבודה יסודית בתחומו, ואנחנו לעולם לא נעגל פינות.

  • אנחנו עובדים בצורה מקצועית ביותר, ובשום פנים ואופן לא פועלים בשיטות או בטכניקות אסורות. אנחנו לעולם לא נפר שום מדיניות של גוגל או של כל כלי או מנוע חיפוש אחר, ואנחנו דוגלים במהימנות ובשקיפות שלנו. כל האסטרטגיות וההחלטות השיווקיות שאנו מקבלים הן ממקום יציב, עמיד ובטוח. בשום מצב לא נקבל החלטה שתסכן את העסק שלך, שתהיה קיצונית, שתהיה לא חוקית או שתחרגו מהתקציב שלך.
    איתנו אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בטוחים.

  • איתנו תתחילו לראות תוצאות בשיפור שיעור ההמרה, ROI גבוה שיחזיר את ההשקעה הכספית שלך על ידי גיוס לידים איכותיים, והנוכחות הדיגיטלית שלכם תשתפר לאין שיעור. 

הוותק שלנו

עבדנו עם הרבה לקוחות בעבר אשר כיוונו את העסק שלהם לחברה הערבית, והניסיון שצברנו בשטח העניק לנו כלים שונים ומגוונים בהם אנחנו משתמשים בהתאם למטרות וליעדים האישיים והעסקיים שלכם, לסוג העסק ולאופיו, לסוג האתר, לתקציב וכו'. אנחנו מתאימים את הכלים שלנו ואת הביצועים שלנו בהתאם לכל הדרישות שלכם, וכמובן בהתאם ללקוחות הפוטנציאליים שלהם. אנחנו עובדים גם עבור עסקים קטנים ובינוניים, וגם עבור חברות וארגונים גדולים. 

איכות התוכן שאנחנו כותבים

לתוכן שניצור בערבית יש חלק עצום בקידום, שכן קידום אתרים אורגני מבוסס על תוכן איכותי וממוקד. התוכן הוא אחד הפקטורים הגדולים ביותר שישפיעו על השאלה: האם לקוח פוטנציאלי שהקליק עכשיו על האתר שלכם יבצע עכשיו המרה או לא?

כותבי התוכן שלנו עבור קידום אתרים בערבית בגוגל מומחים בכתיבת תוכן בערבית, שולטים בשפה היטב, וכותבים תוכן מקורי ובעל ערך, כדי להעניק ערך מוסף לגולשים שיגרום להם להבין מהם היתרונות של העסק שלכם ויגרום לאותם גולשים לבצע המרה.

לסיכום

קידום אתרים בערבית בגוגל הוא משימה לא פשוטה – יש הרבה שונות בשוק ומגוון רחב של תרבויות, של מדינות ושל אנשים – וההתאמה של מילות המפתח, קהל היעד ומאפיינים נוספים צריכה להיות מאוד מדויקת, אחרי שנעשתה דרך מחקר יסודי ביותר.

כפי שראינו, קידום אתרים אורגני בגוגל מורכב מכמה שלבים, וכל אחד מהם – הלינקים, האופטימיזציה הטכנית לקוד האתר ולמבנה שלו, קידום עמודים ספציפיים על ידי מילות מפתח וכד' – הוא קריטי כדי לקדם את האתר שלכם אונליין. כאן, כל פרט, קטן או גדול, מקבל חשיבות עליונה. רק חברה המתמחה בקידום אורגני בגוגל בערבית תוכל לתת לכם את המענה המלא והשלם ולדאוג לכל הפרטים הקטנים בתמונה הגדולה. 

אנו ממליצים לכם לא לנסות לקדם את העסק שלכם באונליין בכוחות עצמכם. אתם צריכים להתנהל בניהול העסק, ולהשאיר את השיווק והפרסום לחברה אשר התמקצעה בכך. לבעלי העסקים לרוב אין מספיק ידע רלוונטי בתחום קידום אתרים בערבית בגוגל, והטעויות שהם עלולים לעשות יעלו להם מחיר כבד. 

כדי למנוע את עגמת הנפש ובזבוז כספים גדול, אנו ממליצים לכם מראש לגשת לחברת שיווק מקצועית ואמינה, ופעולה זו תחסוך לכם משבר במוניטין, הרבה כאב ראש, וכמובן, הרבה כסף בטווח הרחוק.  

שאלות ותשובות:

שאלה: אילו סוגי SEO קיימים?

תשובה: קידום אתרים בערבית דורש SEO, על כל היבטיו. SEO הוא הכרחי כדי להיות מדורג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל, והוא בעצם דורש מכם לבצע אופטימיזציה לכל האלמנטים באתר שלכם. יש אלמנטים off-page, אלמנטים on-page ואלמנטים טכניים: תוכן, בניית קישורים לאתר, עיצוב, קוד נקי, מפת האתר והמבנה שלו, תגיות, מהירות האתר, רספונסיביות למובייל ועוד. 

שאלה: למי לפנות בנוגע לקידום אתרים אורגני?

תשובה: אנו ממליצים לכם לפנות רק אל חברת שיווק ופרסום מוכרת ואיכותית, שאתם סוכמים עליה ויודעים שהיא משתמשת רק בטכניקות מקצועיות ונכונות (white hat techniques) ולא בטכניקות ערמומיות ומפותלות אשר מפרות את המדיניות של גוגל black hat techniques)). רק חברה מקצועית ומנוסה תוכל לתת לכם את המענה המתאים עבור קידום אתרים בערבית בגוגל.

שאלה: אילו עוד דרכים קיימות כדי לשווק את העסק אונליין?

תשובה: קידום אתרים בערבית בגוגל יכול להיות גם באופן ממומן, דרך קידום ממומן של גוגל או דרך קידום ממומן ברשתות החברתיות. הקידום הממומן מוכח כמאוד אפקטיבי ובעל ROI גבוה, ואנו ממליצים לכם להתייעץ עם חברת השיווק בדיגיטל שלכם על מנת לבחון את אופציה זו אם נושא זה עוד לא עלה. 

שאלה: איך לדעת שחברת השיווק שלי לא נוקטת טכניקות מפוקפקות ולא חוקיות?

תשובה: יש כמה דרכים לנסות "לגשש" ולבדוק אם החברה שלך היא מהימנה, ישרה ואמינה. נסו לבדוק אם החברה שלכם שקופה, אם היא מאפשרת לכם לקבל הצצה פנימה בנוגע לעבודתה. חברה שיש לה מה להסתיר – תסתיר. כמו כן, אם אותה חברה מבטיחה לכם הבטחות גדולות ("כל היעדים שלכם יושגו במיידי!"), מדברת בכלליות ולא באופן חד וברור בנוגע לעבודתה, זה עוד סימן מעט חשוד.  

נסו להיות עירניים לשימוש בחוות תוכן, רשתות אתרי ספאם (וספאם בכללי), לינקים שהושגו בדרכים עקלקלות, או לכל עקיצה אחרת. חברה אשר משתמשת באסטרטגיות ירודות, קצרות מועד, מסוכנות, לא יציבות ומלאות בעיות – היא חברה שאתם חייבים, אבל חייבים, להתרחק ממנה. 

כיף לשמוע מילה טובה

צרו איתנו קשר

עקבו אחרינו בפייסבוק

072-394-7000
072-394-7000