כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שמתחילים קידום אתרים ברוסית

תוכן עניינים

קידום אתרים ברוסית הוא לא עוד קידום אתרים פשוט בשפה הרוסית. קידום אתרים ברוסית דורש התאמות שונות מצד חברת השיווק, שכן עבור כל חברה, כל מדינה וכל תרבות הקידום האינטרנטי בה צריך להיעשות מעט אחרת, מאחר שכל תרבות היא אחרת. כפי שתראו במידע שנביא לכן כאן, לתרגם את אתר האינטרנט שלכם לרוסית ממש לא יספיק.

אם אתה רוצה להיות נוכח ברשת מול הלקוחות הרוסיים שלך ושיכירו אותך בחברה הרוסית, אתה חייב להיות מדורג גבוה במקום שבו הם יראו את זה – ביאנדקס, מנוע החיפוש בעל השימוש הגדול ביותר ברוסיה.

במאמר זה ניגע במנוע החיפוש יאנדקס עבור קידום אתר ביאנדקס, ונראה איך קידום אתרים בגוגל מעט שונה ממנו באופיו, באופן השימוש, בשפה, בגולשים וכו'.
ההבדלים שנראה ישפיעו על מה שאתם צריכים לעשות אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם קידום אורגני בחברה הרוסית.

מה קידום אורגני בגוגל או קידום אתר ביאנדקס יתן לעסק שלך?

קידום אורגני דיגיטלי יעניק לעסק שלך:

  • נוכחות רחבה יותר, פרפורמנס משמעותי יותר ברשת הרוסית, דירוג גבוה ביאנדקס וב ru
  • אתר אופטימלי אשר מותאם באופן הטוב ביותר לדרישות מנוע החיפוש.
  • העלאת המכירות באופן משמעותי.
  • העלאת שיעור ההמרה – יותר לקוחות פוטנציאליים יבצעו המרה ויהפכו ללקוחות חדשים של העסק שלך.
  • שיווק ייעודי לקהל היעד שלך – אתר עם תוכן איכותי, בעל ערך ורלוונטי לקהל היעד שנכתב על ידי דוברי רוסית, כך שקהל היעד שלך יהנה מתוכן זה ויבצע המרה באתר שלך.
  • יותר שיחות לעסק.
  • יותר לקוחות בחנות.
  • הגעה רחבה יותר ללקוחות הפוטנציאליים שלך.
  • השקעה שמחזירה את עצמה (ROI גבוה) – חשוב לנו שהפתרונות הדיגיטליים שנציע ושהאסטרטגיה שנפתח במיוחד עבור העסק שלך, יחזירו את ההשקעה שלהם ויביאו אותך להצלחה.
  • שיפור תוצאות תמידי על ידי הפקת דוחות והסקת מסקנות בנוגע לשינויים ולהתאמות שיש לבצע, התאמה קונסיסטנטית של אסטרטגיית ה-SEO שלך בהתאם לנתוני העסק שלך ובהתאם למתחרים שלך שצצים בשוק.

נתונים שחייבים לדעת

  • מנוע החיפוש בו משתמשים הכי הרבה ברוסיה הוא יאנדקס – עם 60% מנתח השוק ברוסיה.
  • בשנת 2013 היו ברוסיה 73.8 מיליון גולשים באינטרנט – המספר הרב ביותר בהשוואה לכל מדינה אירופאית אחרת – ואנחנו רואים את המספר של הגולשים באינטרנט ברוסיה גדל וגדל בכל שנה, כך שב2019 היו ברוסיה 110 מיליון באינטרנט! (eMarketer; delante; word bank)
  • 85% מהמשתמשים באינטרנט ברוסיה גולשים באינטרנט כל יום (2020, delante).
  • אדם טיפוסי מרוסיה יבלה כ – 6.5 שעות ברשת כל יום! (2020, delante).

מה הנתונים הללו אומרים לנו?

  • כל מפרסם שמעוניין להגיע גם לרוסיה חייב להכיר טוב-טוב את יאנדקס, מנוע החיפוש השולט ברוסיה.
  • מאוד כדאי לכל חברה בינלאומית שקהל היעד שלה הוא בין היתר החברה הרוסית לפרסם ולשווק את עצמה ברוסיה. אין ספק כי זהו צעד משתלם ביותר כשהשימוש באינטרנט ברוסיה הוא כל כך נרחב, ועם הניהול השיווקי הנכון העסק שלכם יוכל לקבל הרבה יותר חשיפה ובכך גם להעלות באופן משמעותי את הרווחים.

להכיר את רוסיה – באיזה אופן משתמשים באינטרנט ברוסיה?

כדי לעשות קידום אתרים ברוסית בצורה איכותית, צריך קודם להכיר את המדינה ואת החברה שחיה בה.

  • רוסיה היא ענקית. היא המדינה הגדולה ביותר בעולם, ובה יש 110 מיליון גולשים באינטרנט נכון ל 2019. כך ששיווק העסק שלכם ברוסית מאוד יכול לעזור לכם להגדיל את המכירות.
  • ברוסיה בא לידי ביטוי באופן משמעותי עניין הצנזורה האינטרנטית. אתרים אשר יפרו את חוקי הצנזורה וההגבלות האינטרנטיות יכנסו היישר לרשימה השחורה.
  • ברוסיה מקפידים גם על הגבלת גיל למסרים המופצים הרשת. שימו לב שהתכנים שלכם תואמים את קבוצת הגיל אליה אתם מכוונים.
  • מאחר שהגולשים ברוסיה כמעט ולא מחפשים באנגלית והם יחסית פחות בקיאים באנגלית, האתר שלכם יצטרך להיות מתורגם כולו לרוסית על ידי מתרגמים מקצועיים של חברת שיווק ופרסום אשר ידעו לקחת את התוכן הנוכחי שלכם באתר ולתרגם אותו לרוסית שיווקית ואיכותית.

קצת על יאנדקס

קידום אתר ביאנדקס עבור החברה הרוסית הוא מאוד מומלץ, שכן לא רק שהוא מנוע החיפוש הרביעי הגדול ביותר בעולם (אחרי גוגל, ביידו ויאהו), אלא הוא גם מנוע החיפוש בעל השימוש הגבוה ביותר ברוסיה – שיעור השימוש ביאנדקס מתוך כל שאר מנועי החיפוש האחרים ברוסיה הוא 60%!

איך זה קרה? – יאנדקס היה למנוע החיפוש הראשון אשר איפשר לכתוב בשורת החיפוש באלפבית קירילי (Cyrillic alphabet). לכן, חברות אשר רוצות לצבור נוכחות פעילה ברשת הרוסית ולשווק את עצמן אונליין לקהל הרוסי – חייבות להכיר את יאנדקס היטב, להכיר את היתרונות שלו בחברה הרוסית ולהבין את החשיבות שלו.

קידום אתר ביאנדקס – איך לעשות את זה טוב?

אתר איכותי

המטרה שלכם, מן הסתם, היא להיות מדורגים גבוה בתוצאות מנוע החיפוש, ובמקרה שלנו, ביאנדקס. מה שיקבע את הדירוג שלכם יהיה האיכות של האתר שלכם.

איך לדעת אם אתר האינטרנט של העסק שלכם מספיק איכותי? – האיכות של האתר נקבעת על ידי כמה פרמטרים שונים, וביניהם:

  • חוויית המשתמש
  • שימוש במילות מפתח נכונות
  • מפת אתר נוחה
  • ניווט קל ונוח בתוך האתר
  • כותרות
  • תגיות ומטה-תגיות
  • וכו'

כמו כן, יאנדקס רואים בחומרה רבה SEO מפוקפק – טכניקות black hat אשר מנסות להערים על המערכת, להפר את המדיניות, וללכת בצורה עקיפה וערמומית. אם תבצעו SEO בשיטות black hat, יאנדקס בהחלט עשוי להטיל עליכם סנקציות שונות.
וגם בלי קשר לסנקציות או לא – מובן מאליו שתוכן איכותי הוא תוכן שמושך אליו קוראים, תוכן בעל ערך שגורם לגולשים לרצות לקרוא עוד, להישאר באתר ובסוף גם לבצע המרה.

התוכן

ברור שמעבר לכל האופטימיזציה שצריך לבצע עבור אתר האינטרנט ושאר הנכסים הדיגיטלים שלכם, מאוד מאוד חשוב להקפיד על תוכן איכותי, שיהיה כתוב על ידי דוברי רוסית רהוטה.

  • יאנדקס, מאחר שהיה מיועד לרוסית עוד מההתחלה, הפך למנוע חיפוש שמזהה את האלפבית הקרילי, את מערכת הסימנים והכללים של השפה הרוסית (אורתוגרפיה) ואת הדקדוק הרוסי. דבר זה משפיע על שני חלקים מרכזיים:
      • הראשון, העובדה שרק כותבי תוכן דוברי רוסית יכולים לכתוב תוכן עבור אתר אשר מקודם ביאנדקס.
      • השני, בחירת מילות המפתח צריכה גם היא להיות מותאמת לאופן השימוש של המשתמשים ביאנדקס, שכן צריך להיות דובר רוסית ולהכיר את השפה ואת התרבות היטב כשניגשים לבחור את מילות המפתח.
  • התוכן האיכותי אשר נכתב ברוסית, על ידי דובר רוסית, ישרת לא רק את מנוע החיפוש, אלא כמובן גם את הגולשים ברשת שיקראו את התוכן ויקבלו רושם על העסק שלכם. כך שתוכן איכותי ברוסית רהוטה ושוטפת משרת אתכם בכל הכיוונים עבור קידום אתרים ברוסית.
  • עוד דבר שחשוב שתדעו לגבי שיווק תוכן ביאנדקס, הוא שיאנדקס מאוד אוהב תוכן איכותי ומקורי. אם לצורך העניין תארחו באתר האינטרנט שלכם או בחנות האונליין שלכם עמודים אחרים המציעים גרסאות שונות של אותו המוצר – יאנדקס יראה זאת כתוכן כפול, והוא יוכל להטיל סנקציות על האתר שלכם במצב כזה, בשל הפרת כללי המדיניות.

מיקוד על פי מיקום

ביאנדקס, השיווק על פי המיקום בתוך רוסיה הענקית הוא חשוב ביותר. תוצאות חיפוש במוסקבה יראו שונה מתוצאות החיפוש בסנט פטרסבורג. כך שאם אתם מותג מקומי, זה הופך את הדברים למאוד קלים. אבל אם אתם מותג בינלאומי, זה יכול להיות מורכב יותר.

  • שימוש בסאבדומיינים, והם יוכלו לסייע לכם להופיע בתוצאות החיפוש המותאמות למיקום שלכם.

  • חשוב מאוד שתכירו את Yandex Business Directory. הוא די דומה ל Google My Business, והוא יכול לעזור לכם כדי להיות מדורגים בחיפושים שהם תלויי מיקום. Yandex Business Directory נותן לכם את האפשרות לפרסם את שם העסק שלכם, את הכתובת ואת מספר הטלפון של הסניפים השונים שלכם. על ידי שימוש במילות מפתח ייעודיות וממוקדות מיקום, מנוע החיפוש יאנדקס יגרום לכם להופיע בתוצאות החיפוש המתאימות.

השורה התחתונה היא למסור כמה שיותר מידע למנוע החיפוש כדי שהוא יוכל לדעת איפה ומתי לגרום לעסק שלכם להופיע בתוצאות בחיפוש. אם לא תיתנו מספיק פרטים בנוגע למיקום שלכם – איך יאנדקס יוכל לדעת איפה ומתי להציע אתכם בתוצאות החיפוש המקומיות?

לינקים

כפי שכבר שמתם לב, יאנדקס שמים דגש נרחב על איכות. וזה קורה גם בלינקים – יאנדקס מתעדפים את חוויית המשתמש של הגולשים ואת האיכות על כל דבר אחר. איכות עדיפה על כמות, ולכן ההעדפה בשימוש ביאנדקס היא לאו דווקא לייצר המון לינקים, אלא לייצר מעט שהם איכותיים ושמביאים טראפיק לאתר האינטרנט שלך.

שיווק חנויות אונליין ביאנדקס

אם אתם מעוניינים לשווק את החנות העסקית שלכם ביאנדקס ולהגיע יותר אל קהל היעד שלכם, חשוב שתקפידו על רלוונטיות מסחרית. מה הכוונה? תספקו תיאורים מפורטים על המוצרים או על השירותים שלכם, תהיו אמינים ושקופים ללקוחותיכם, תוודאו שהאתר שלכם נוח מבחינת המבנה ומפת האתר, שהרכישה היא ידידותית למשתמש, ששירות הלקוחות שלכם הוא איכותי, שהאתר מעוצב יפה, שאתם מספקים גם תמיכה ושירות ללקוחותיכם גם אחרי הרכישה וכו'.

כך, כשחוויית המשתמש היא אופטימלית, הרלוונטיות המסחרית שלכם גדלה, והחנות האינטרנטית שלכם נהיית יותר רלוונטית עבור קהל היעד שלכם.

רספונסיביות למובייל

יש כמה סיבות שבגינן חשוב שהאתר שלכם יהיה רספונסיבי למובייל כשמבצעים קידום אתר ביאנדקס:

  • אנחנו רואים שברוסיה השימוש במובייל דרך יאנדקס זהה לשימוש ביאנדקס דרך המחשב.
  • מאז העדכון של יאנדקס ב 2016, אתרים שהם רספונסיביים לנייד בצורה אופטימלית מקבלים דירוג גבוה יותר ביאנדקס.
  • יאנדקס שחררה אפשרות לעמודי טורבו (Turbo pages) – עמודים אשר מטרתם לזרז את טעינת האתר בנייד (המקביל של אותם עמודים בגוגל הם עמודים מואצים לנייד Accelerated Mobile Pages). התוצאה? פחות אנשים יעזבו את האתר שלכם באמצע עקב טעינת אתר איטית.

כל אלו מהווים סיבות מצוינות לכך שגם העסק שלכם צריך להיות רספונסיבי לנייד ואופטימלי עבורו כשמדובר על קידום אתרים ברוסית. כמו כן, חשוב שתשימו לב כשאתם מבצעים אופטימיזציה לנייד לגודל הפונט של האותיות. אותיות קריליות יכולות להיות קשות יותר לקריאה מתחת לגודל של 12PX לצורך העניין, ולכן חשוב שתקפידו על גודל אותיות קריליות קריא, אחרת חוויית המשתמש שלכם עשויה להיפגע.

חברת קידום אורגני מומחית קידום אתרים ברוסית

כמו כן, אתם צריכים חברת שיווק אשר מתמחה באופטימיזציה למנועי חיפוש ברוסיה. קידום אתרים ברוסית צריך להתבצע רק על ידי חברת קידום אורגני שמכירה לא רק את יאנדקס, אלא גם את יאנדקס מטריקה (Yandex Metrika), MatrixNet ואת Yandex.Direct.

מה ההבדל בין קידום אתר ביאנדקס לבין קידום אורגני בגוגל?

קריטריון

קידום אתר ביאנדקס

קידום אתרים בגוגל

קהל היעד

רוב החברה הרוסית משתמשת ביאנדקס ולא בגוגל – יאנדקס מחזיק ב 60% מנתח שוק מנועי החיפוש ברוסיה עצמה

גוגל הוא מנוע החיפוש הדומיננטי ביותר בעולם, המחזיק ב 92.18% מנתח שוק מנועי החיפוש – כך שהרוב המוחלט של אוכלוסיית העולם משתמשת בו.

האם יש אופציה לקידום ממומן?

כן, דרך Yandex.Direct advertisements

כן, דרך גוגל אדוורדס

מי יכול לבצע SEO טוב עבור מנוע החיפוש?

אדם המכיר את החברה הרוסית היטב, מכיר את יאנדקס, יודע על מה יש לשים יותר דגש ועל מה פחות, ויודע איך למשוך את קהל היעד לאתר האינטרנט המקודם בצורה הטובה והממוקדת ביותר

דורש מומחיות בנושא קידום אתרים בגוגל, אך קל יותר למצוא חברות שיווק ואנשי שיווק שיהיו מסוגלים לבצע SEO איכותי בגוגל, שכן הוא מנוע החיפוש השולט בעולם ולכן לרוב חברות השיווק תהיה שליטה טובה בתחום

איכות וקשיחות

יאנדקס יכול להקפיד מעט יותר מגוגל על איכות הדפים ועל חוויית המשתמש, והוא יכול להיות גם מעט קשוח יותר בנוגע למדיניות שלו או לאלמנטים אחרים בו (למשל, בנוגע למטה-דטא, יאנדקס נוקשה יותר)

גוגל מקפידים גם הם על white hat SEO והמדיניות שלהם היא קפדנית, אם כי הם מעט פחות מקפידים על אלמנטים מסוימים בדפים, באיכותם, בכפילות תוכן או בלינקים שונים בהשוואה ליאנדקס

כלי לניתוח נתוני ה SEO שלכם

Yandex.Metrica

Google Analytics

כלי להצגת מידע על העסק שלכם במנוע החיפוש

Yandex Business Directory

Google My Business

כלי לזרז את טעינת האתר בנייד

Turbo pages

Accelerated Mobile Pages

מה מייחד את אופן השימוש באינטרנט של החברה הרוסית?

מעבר לכך שיאנדקס שולט בנתח השוק הגדול ביותר של מנועי החיפוש ברוסיה, קיים גם mail.ru, שהוא שירות האי-מיילים המוביל ביותר ברוסיה. בנוגע לרשתות חברתיות, VK הוא רשת חברתית, די דומה לפייסבוק, והוא האתר החברתי המוביל בקרב החברה הרוסית.

לעומת זאת בחברה המערבית גוגל הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר, מרבית האנשים משתמשים בג'ימייל עבור שירות המיילים שלהם, והרשתות החברתיות המובילות הן פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וכו'.

אילו עוד אפשרויות שיווק יש עבור הקהל הרוסי?

  • קידום אתר ביאנדקס, SEO למנוע החיפוש יאנדקס – מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים, אופטימיזציה טכנית לאתר האינטרנט, אופטימיזציה לעמודי האתר, בניית לינקים, שיפור הקוד, כתיבת תוכן ייעודי, עיצוב ועוד.

  • קידום תוכן לקהל הרוסי, למשל על ידי בלוג באתר.

  • שיווק בפלטפורמות של הרשת החברתית, באופן מותאם לחברה הרוסית ולרשתות החברתיות בהן הקהל הרוסי משתמש יותר. VK היא רשת חברתית מאוד נפוצה ברוסיה.
  • קידום ממומן PPC ב Direct advertisements.

למה לבחור בנו כחברת קידום אתרים ברוסית עבור העסק שלך?

כשאתם מחפשים חברת קידום אתרים ברוסית, אתם למעשה מחפשים חברה שהמקצועיות ושהיושר שלה הם העליוניים ביותר. חברה שאינה מהימנה או ישרה תוביל את העסק שלכם להסרה מיאנדקס, אחרי קבלתן של הרבה סנקציות שונות בשל שימוש ב- black hat SEO ירוד ולא איכותי, תוכן ספאמי משוכפל, לינקים חסרי ערך, אתר באיכות ירודה ועוד.

חשוב לנו שתדעו שהצוות שלנו נבחר בקפידה, הוא דקדקן, יסודי ומקצועי לאין שיעור. אנחנו עובדים אך ורק בסטנדרט גבוה, ולרגע אחד לא חושבים "לחפף" או לעגל פינות. מבחינתנו, טכניקות black hat הן אסורות בתכלית האיסור, ואנחנו משתמשים רק בטכניקות איכותיות מהרמה הגבוהה ביותר, מבצעים SEO שישאיר תוצאות מיטבות לאורך זמן ובאופן יציב.

כמו כן, הצוות שיעבוד על הפרויקט שלכם יהיה צוות מומחה בקידום אתרים ברוסית, צוות שיודע גם קידום אורגני בגוגל וגם קידום אורגני ביאנדקס. כותבי התוכן הרוסי שלנו הם דוברי השפה ושולטים בה באופן שוטף, מכירים בה את כל הניואנסים הקטנים ואת התרבות הרוסית לכל מאפייניה.

אל תתפשרו כשזה נודע לשיווק האתר שלכם אונליין – ביחרו רק בחברה המקצועית והאיכותית ביותר, שיש לה הוכחות בשטח ושיש לה צוות מצטיין, מקצועי, מהימן ושקוף שיוביל את העסק שלכם להצלחה מובטחת.

לסיכום

קידום אתרים ברוסית הוא לא כל כך פשוט כמו שהוא נשמע. הקהל הרוסי הוא מגוון ביותר, ויש הרבה גוונים שונים של תרבויות ומאפיינים, קבוצות גיל שונות, מיקומים שונים ברחבי רוסיה הענקית, מצב בחיים, תחומי עניין, ועוד הרבה מאוד מאפיינים מבדילים נוספים בין האנשים השונים ברוסיה.

בשל המגוון הגדול, קידום אתר ביאנדקס עבור הקהל הרוסי צריך להיות מאוד ממוקד ומדויק לקהל היעד המדובר. כמו כן, יאנדקס הוא מנוע חיפוש יותר נוקשה מאשר גוגל מבחינת הקפדה על איכות הדפים וחוויית המשתמש, כך שתוכן ספאמי, לא מקורי, משוכפל או שאין בו ערך מוסף לקורא – יגרום לאתר לקבל סנקציות שונות מטעם מנוע החיפוש שכלל לא מעוניין בתכנים ירודים ולא איכותיים אלו.

כשאתם מחפשים חברת קידום אורגני שתבצע עבורכם קידום אתרים בגוגל ברוסית או קידום אתר ביאנדקס, אתם למעשה מחפשים חברה שמתמחית בכל מה שתיארנו כאן, שתהיה מקצועית ומהימנה ביותר, שבשום פנים ואופן לא תנקוט טכניקות black hat ירודות, ושהאמינות, השקיפות והיושר שלה עומדים כערכים יציבים ועליוניים מעל הכול.

שאלות ותשובות

שאלה: איך לדאוג לחוויית משתמש אופטימלית כשמדובר על קידום אתר ביאנדקס?

תשובה:  ביאנדקס אחד הדברים הכי חשובים הוא חוויית המשתמש, אפילו יותר מאשר בניית לינקים. כדי ליצור חוויית משתמש אופטימלית ביאנדקס צריך:

  • מעבר למשיכת אנשים לאתר שלך, עליך לגרום לגולשים לא לבקר אתרים דומים לאחר מכן. הכוונה היא שאם משתמש הקליק על האתר שלך, ולאחר מכן הקליק על אתר אחר שאמור לענות על אותה השאלה, מבחינת יאנדקס זה מצביע על כך שהאתר שלך לא מספק מספיק תוכן איכותי, עשיר ובעל ערך לגולשים שלך.
  • תימנעו מחלונות פופ-אפ – הם מרגיזים את הגולשים, וגם יאנדקס שמו לב לכך והחליטו להטיל סנקציות שונות על אתרים אשר משתמשים במודעות או בחלונות פופ-אפ כאלה.
  • תיעזרו ב Metrica. כלי זה יוכל לסייע לכם לנתח עד כמה חוויית המשתמש של האתר שלכם טובה (המקביל אליו בגוגל הוא Google Analytics) – באמצעותו תוכלו לדעת: אילו ביטויים הגולשים חיפשו לפני שהקליקו על האתר שלכם, איך הם מצאו את האתר שלכם, שיעור ההמרה ועוד נתונים נוספים שהם קריטיים להבנת חוויית המשתמש הכללית.

שאלה: האם כדאי לי לקדם את העסק שלי קידום אורגני בגוגל או שעליי לגשת ליאנדקס?

תשובה: אם העסק שלך הוא מקומי ברוסיה, או שהעסק שלך הוא גלובלי וקהל היעד שלו נוגע גם לאוכלוסיה הרוסית – ההמלצה היא להתמקד בקידום העסק ביאנדקס, שכן הוא מנוע החיפוש הפופולרי ובעל השימוש הגדול ביותר ברוסיה. עם זאת, ניתן גם להשקיע בביצוע SEO ל Google.ru. התייעצו על כך עם חברת השיווק שלכם, וכך תוכלו לדעת איפה הכי כדאי להשקיע את המשאבים שלכם.

שאלה: האם הכותבים שלכם מתאימים את עצמם עבור קידום אתרים ברוסית?

תשובה: עבור כל קידום אתרים נדרש אנחנו מבצעים את ההתאמות האישיות לעסק ולקהל היעד. הכותבים שלנו הם דוברי רוסית שוטפת, מכירים את החברה הרוסית ואת אופיה, מכירים את תנאי ודרישות מנוע החיפוש יאנדקס, ויודעים להתאים את כתיבתם באופן מדויק, אישי ומקצועי עבור קידום אתרים ברוסית ביאנדקס וב Google.ru. הצוות שלנו מורכב אך ורק מכותבים איכותיים ומקצועיים, בעלי ניסיון, שרוסית זורמת בדמם והם מכירים את השטח היטב.

שאלה: על מה הכי חשוב להקפיד כשמבצעים קידום אורגני?

תשובה: קידום אתרים ברוסית באופן אורגני דורש הרבה תשומת לב על התוכן ועל איכותו, על אתר נקי ללא ספאם, על בניית קישורים רלוונטיים המפיקים תועלת, על רספונסיביות למובייל, וכמובן, על התאמה מדויקת ואישית לקהל היעד שלכם ככפפה ליד, שכן קהל היעד הרוסי הוא מגוון ביותר ועליכם לקלוע היישר אל קהל היעד הספציפי שלכם על פי מאפייניו, מיקומו ועוד.

כיף לשמוע מילה טובה

צרו איתנו קשר

עקבו אחרינו בפייסבוק

072-394-7000
072-394-7000