מה זה קידום אתרים לחברות תעשיה ולמה הוא כל כך חשוב?
אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך של שימוש באסטרטגיות מפתח כולל מילות מפתח וקישורים, במטרה להוסיף ערך לאתר. התהליך מוביל למצב בו האתר של הארגון מופיע בעמוד התוצאות של מנוע החיפוש בכל פעם שגולש מקליד בשורת החיפוש בגוגל את השירותים, המוצרים או הפתרונות שאתם מציעים, שמתאימים היטב לצרכיו.
קידום אתרים הוא התהליך שגורם למנועי חיפוש כמו גוגל להכיר בחשיבות האתר שלכם לחיפושים אלה והוא מתבצע בתהליך ממוקד ומקיף, כולל שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות, קידום דפי נחיתה, קידום אפליקציה, והגברת הנוכחות המקוונת שלכם, במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש, כך שהגולשים יעדיפו אתכם על פני המתחרים.
האלגוריתמים של גוגל חכמים היום יותר מאי פעם
כלומר, הם מכירים באיכות, ולא רק בכמות. זה אומר שטעינת אתר עם מילות מפתח אינה מספיקה. כעת, זה קריטי שיהיה אתר מעוצב היטב המציע את אסטרטגיות ה-SEO הנכונות להכרה של האלגוריתמים באתר שלכם.
ארגונים שאינם מקפידים על תהליכים מקיפים של שיווק דיגיטלי, עשויים שלא להגיע לעמוד הראשון של תוצאות מנועי החיפוש. זו בעיה מרכזית מכיוון שרוב האנשים אף פעם לא עוברים את העמוד הראשון הזה כשהם מחפשים מוצר או שירות, כלומר, אם המתחרים שלכם ממוקמים בעמוד הראשון בגוגל, ואתם לא, הם יבחרו בהם ולא בכם.
ניטור אלגוריתם
אלגוריתמים הם חלק גדול מתהליך קידום אתרים לחברות תעשייה, אבל לא הרבה בעלי עסקים מבינים היטב מה זה אלגוריתם ואיך להשתמש בו נכון כדי להשיג את התוצאות המבוקשות. הצוות המקצועי שלנו חוקר את האופן בו הסורקים של גוגל מגיבים לאתרים שונים כדי להבין טוב יותר כיצד האלגוריתמים עובדים.
עם הידע המקיף שלנו על התנהגות אלגוריתמים, יש לנו את הכלים הדרושים לשיפור ביצועי האתר שלכם בגישה יעילה ומתקדמת, שתוביל להצגתו במיקומים בולטים בתוצאות החיפוש בגוגל.
כלומר, עם הבקיאות המקצועית שלנו בתחום, אנחנו מקדמים את האתר שלכם בהתאם לתקני התעשייה, באמצעות מכלול של בדיקות ושיפוצים בתדירות גבוהה וקבועה, שמתבצעים על מנת לוודא שכל התהליך מתנהל באופן מקצועי, נכון ומדויק.
אבל כדי להשיג את התוצאות האלה, המומחים בתחום צריכים להיות לצידכם
לכן קידום אתרים על ידי אנשי מקצוע שעברו הכשרות מקצועיות מתקדמות ויש להם הבנה ויכולות עדכניות בתחום, לאחר שסיימו לימוד שיווק באינטרנט, כל כך חשוב לנוכחות המקוונת הבולטת שלכם במיקומים טובים בתוצאות החיפוש.
החדשות הטובות הן שהתהליך מניב תוצאות מעולות. עם הקפדה על ביצוע נכון של SEO באמצעות השיטות המודרניות והעדכניות ביותר, ניתן לשפר את תוצאות המיקומים בגוגל לדפים עסקיים, והצוות שלנו בפרסונאס מדיה יספק את התמיכה ושירותי קידום אתרים מדויקים על מנת להשיג תוצאות אלו.
איך משיגים נוכחות דיגיטלית בולטת בתחום שלכם?
לפני שהצוות המקצועי שלנו יתחיל לתכנן אסטרטגיה של קידום אתרים לחברות תעשייה, שתוביל לדירוג גבוה של האתר שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל, אנחנו צריכים להבין את הסטטוס הנוכחי שלכם ומה קורה בתעשייה. כדי לתכנן נכון את תוכנית קידום האתר שלכם, נשאל אתכם בפגישת הייעוץ הראשונה, כמה שאלות חשובות:
- איך האתר מתפקד כרגע?
- מהן מילות המפתח הרלוונטיות לענף ולעסק?
- האם לאתר יש תגיות כותרת ומטא תיאורים ייחודיים?
- האם באתר יש סימון סכימה?
- האם האתר ידידותי למשתמש?
- לאילו אתרים חיצוניים אתם מוציאים קישורים מהאתר שלכם, ואילו אתרים מקשרים בחזרה אליכם?
לאחר שנבין את כל ההיבטים העיקריים על תפקוד האתר שלכם, נבחן את התנהלות המתחרים. חשוב שנבין מה המתחרים שלכם עושים נכון ומה הם שוכחים לעשות, כדי לפתוח הזדמנויות לגבור עליהם עם הנוכחות המקוונת שלכם.
יש גם ציפיות וסטנדרטים מסוימים בתעשייה, שחשוב להקפיד עליהם על מנת לוודא שהאתר שלכם מתנהל בהתאם לשיטות העבודה המומלצות.
קידום אתרים מחוץ לאתר ותהליך בניית קישורים ממוקד יחסי ציבור דיגיטליים
גורם הדירוג החשוב ביותר בחיפוש בגוגל הוא מספר ההצבעות האיכותיות שיש לאתר מאתרים סמכותיים ורלוונטיים אחרים. בתעשיית קידום אתרים, הצבעות אלו נקראות קישורים, וככל שלאתר יהיו יותר קישורים רלוונטיים איכותיים, כך תהיה לו נראות גבוהה יותר בתוצאות החיפוש.
צוות ה-Seo שלנו משלב את המסע של הלקוח באינטרנט עם אסטרטגיות בניית קישורים ממוקדות יחסי ציבור דיגיטליות על מנת להשיג קישורים מהאתרים שבהם הלקוחות שלכם נמצאים הכי הרבה. התנהלות זו מובילה גם להגדלת המוניטין של המותג, לצד המרה ממוקדת של תנועת הפניות מאתרים אחרים אלה לאתר שלכם.
המשמעות היא שאנו מבינים אילו אתרים הלקוחות שלכם קוראים, באילו עסקים אחרים הם קונים, ואילו ארגונים מעניינים אותם. בשלב הבא, אנו משתמשים במערכות ה-Seo הדיגיטליות הייחודיות שלנו לבניית קישורים כדי לזכות בהצבעות וקישורים מאתרים אלה בחזרה לאתר שלכם.
איזו תעשייה הכי צריכה שיווק דיגיטלי?
יש ארגונים שזקוקים לשירותי קידום אתרים לחברות תעשיה ולתהליכי שיווק דיגיטלי מקיפים, יותר מארגונים אחרים. אלו הם הארגונים שבית העסק שלהם מתנהל בתחומים תחרותיים וישירים ביותר, במיוחד במגזרים מקומיים.
עם תחרות מוגברת, יש יותר ארגונים שמנסים להתחרות על תשומת לב בולטת מול קהלי היעד, מה שמניע את הצורך בפרסם יותר תכנים, שיטות SEO טובות יותר ופתרונות אתרים המתפתחים כל הזמן כדי לשמור על נוכחות גבוהה בתוצאות החיפוש בגוגל.
חלק מהחברות משיגות מטרות אלו באמצעות תהליכי אוטומציה שיווקית והקפדה על הפקת כמויות גבוהות של תכנים, מכיוון שככל שהן מייצרות יותר תכנים איכותיים, כך גדל הסיכוי לגבור על המתחרים בתוצאות החיפוש. כלומר, ככל שלאתר יש תוכן איכותי יותר, כך יותר מנועי החיפוש מאמינים שהאתר הזה הוא בעל ערך לקורא.
אם הארגון שלכם שייך לאחת מהתעשיות הבאות, שימו לב. המידע הזה בשבילכם:
אז כדי להבין אילו תעשיות הכי זקוקות לקידום אתרים, מומלץ להתחיל בחיפוש קצר אחר המיקומים שהמתחרים שלכם מקבלים בתוצאות החיפוש בגוגל, עם אותם מוצרים ושירותים שאתם מציעים, כדי להשיג מידע ספציפי על האופן בו תוכלו למקד את תהליך קידום האתר שלכם ולגבור עליהם בתוצאות החיפוש.
אבל אחרי שהסברנו באופן כללי אילו ארגונים הכי צריכים שירותי קידום אתרים, בואו נתמקד בכמה מהתעשיות הנפוצות ביותר שמבחינתן תהליך SEO, או תהליך גוגל ממומן הם התהליכים הכי חיוניים להשגת תוצאות ממערך השיווק שלהן:
חברות שמספקות שירותים מקצועיים
ארגונים המספקים שירותים מקצועיים – כגון יועצים פיננסיים, רואי חשבון, מומחי IT ושירותים פיננסיים זקוקים במיוחד לשירותי SEO.
אלו ארגונים שלעתים קרובות נחקרים על ידי לקוחותיהם לפני ביצוע עסקאות, כי בחינת האתר של בית עסק מאפשרת לצרכן להבין אילו פרויקטים בוצעו על ידי הארגון, איכות העבודה שהם מספקים, ועד כמה הארגן מתנהל בגישה מודרנית.
חברות שמספקות שירותים לבתים ועסקים קטנים
מאינסטלטורים ועד שיפוצניקים, תחומי תעשייה אלו זקוקים להשקעה משמעותית בקידום אתרים מכמה סיבות. ראשית, אלו הם סוגים מאוד ממוקדמים ומקומיים בתעשייה, כלומר, יש צורך לשווק כדי להשיג דירוג גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל, וגם בשוק המקומי.
שנית, לרוב התעשיות יש תחרות רבה באותו שוק מקומי. כמה חברות שמתחרות בכם מספקות שירותים מקצועיים באזור שבו בית העסק שלכם ממוקם? על מנת לגבור על המתחרים, כדאי שתבחרו חבילת קידום אתרים מקיפה ומתקדמת שתוביל אתכם להשגת התוצאות של נוכחות מקוונת גבוהה יותר משל המתחרים.
חברות שמציעות שירותים מקוונים
אם בית העסק שלכם מתנהל באופן מקוון בלבד, יש לכם בסיס לקוחות גדול הרבה יותר מעסקים שמוכרים את השירותים או המוצרים שלהם בבית עסק פיזי, מה שאומר שתהליך קידום האתר שלכם צריך להיות מבוסס על מחקר מילות מפתח שרלוונטיות למוצרים ולשירותים שאתם מציעים, עם מיקוד גיאוגרפי, כדי לגבור על התחרות של בתי העסק הפיזיים באזור שלכם.
כך שעסקים שמספקים שירותי שיווק ברשתות החברתיות, שירותי ייעוץ וחברות שמנהלות חנויות דיגיטליות, זקוקים לתוכנית חזקה של קידום אתרים לחברות תעשייה, כדי לבסס נוכחות מקוונת חזקה.
חברות מקוונות צריכות ל להשקיע בתכנים איכותיים שמתפרסמים בכמויות גדולות ובתדירות גבוהה, בכלים למעורבות ברשתות החברתיות ובתהליכי אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלהן לגישה לנייד. במקביל, תהליך SEO מתקדם צריך לקחת בחשבון גם שירותי מיתוג.
חברות מתחום הרפואה
רופאים, שירותי כירופרקטיקה, רופאי שיניים וכל ארגון אחר הנוגע לתחום הבריאות, זקוק לתוכנית אסטרטגיה דיגיטלית ממוקדת ומותאמת אישית למאפייני הארגון שלהם, מכמה סיבות חשובות. ראשית, רוב האנשים הזקוקים לטיפול רפואי רוצים להבין כמה שיותר על איש המקצוע הרפואי שהם בוחרים בו, לפני שהם קובעים תור.
הם רוצים לדעת כמה שיותר על מה שאתם יכולים לעשות על מנת לסייע להם, מה שאומר שאתם צריכים שהאתר שלכם צריך להציג בפניהם תכנים באיכות גבוהה, שמתחדשים כל הזמן.
וזה עוד לא הכול
ברוב המקרים, לרופאים ולרופאי שיניים יש מתחרים רבים באזור הפעילות העסקית שלהם, כך שגם לרופאים שיש להם מוניטין מצוין בתחומם, יש עוד רופאים אחרים באותו תחום שגם להם יש מוניטין מוביל.
לכן יש צורך בשירותי מנהל קמפיינים שבקיא במיקוד מדויק של מחקר מילות המפתח המקומיות, ובתוכנית SEO מקיפה שתוביל גולשים לבחור דווקא באתר שלכם על פני האתרים של רופאים אחרים בתחום שלכם.
ארגונים בתחום הנדל"ן
ענף מתחרה גדול נוסף הוא תחום הנדל"ן. לא חסרים סוכני נדל"ן ומתווכים שמתמקדים בנישות ממוקדות בתעשייה, ויש גם אתרי נדל"ן גדולים – ארגונים המספקים כמויות מדהימות של תוכן – שמושכים את רוב האנשים.
המותגים הגדולים האלו מקשים על עסקים אחרים בתחום להשיג מיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש בגוגל ללא תהליך קידום אתרים לחברות תעשייה, ולכן אסטרטגיית המפתח היא להתמקד במילות מפתח מקומיות ובתוכן שמציג את השירותים הייחודיים שלכם באזורי הפעילות שלכם, כדי להשיג יותר קהל יעד פרטני שמתאים לכם.
מסעדות, ברים ושירותי בידור
בכל עיר יש עשרות מסעדות, ואנשים רבים שמחפשים מדי יום מסעדות מעולות, מה שאומר שהתחרות בתחום זה גבוהה. יחד עם זאת, למסעדות וברים רבים אין אתרים שמציגים תכנים איכותיים בכמויות גבוהות באתרים שלהם, כך שזוהי הזדמנות מפתח להתגבר על התחרות, עם תהליך SEO ממוקד.
עם הייעוץ והליווי של צוות מקצועי שיודע מה זה מדיה ואילו סוגי תכנים איכותיים, בשילוב עם אסטרטגיות אופטימיזציה לנייד שנדרשות להשגת תוצאות, בעלי מסעדות רבות משיגים את התוצאות של הגעת קהל חדש, כמובן, עם שימוש במילות מפתח מקומיות, שנחשבות למרכיב חיוני נוסף להצלחה גם בתעשייה זו.
ארגונים עם סניפים פזורים ברחבי הארץ
חברות שיש להן מספר סניפים ברחבי הארץ שמספקים שירותים, זקוקות לשירותי SEO משופרים כדי למקד את תוכנית השיווק הדיגיטלי שלהן במיקום של כל סניף. עסקים כמו חנויות, בנקים, שירותים לוגיסטיים או כל סוג עסק אחר, זקוקים לשירותי קידום אתרים שמבוסס על מחקר ממוקד גיאוגרפית של מילות מפתח, באתר אחד.
התהליך צריך להיות מקיף ומדויק כדי להתגבר על המתחרים, אבל כשהוא מבוצע היטב ולאורך זמן על ידי חברה לקידום אתרים, כל סניף של הארגון, בכל מקום בארץ, מתחיל לראות את התוצאות של צמיחה ושגשוג מבחינת המוניטין ובהיבט הכלכלי.
שירותים משפטיים
עורכי דין ויועצים משפטיים זקוקים לקידום אתרים ברמה גבוהה, מכיוון שאנשים פרטיים או בעלי עסקים נוטים לבחור בקפידה את עורך הדין שייצג אותם.
כך שכדי להגיע אל הלקוחות המתאימים, חשוב להציג אתר עתיר תוכן המספק תשובות ספציפיות ומשאבים תומכים למי שצריך, ואת המטרה הזאת ניתן להשיג עם תוכנית מותאמת אישית של קידום אתרים, שמסייעת לעורכי דין שמתמחים בתחומים פרטניים, להגיע אל יותר לקוחות שמחפשים אותם, כמו למשל בדיני עבודה, רשלנות רפואית או קניין רוחני.
שירותי חיות מחמד
משירותי טיפוח ועד לווטרינרים, תעשיית חיות המחמד היא ענקית במקומות רבים. זו הסיבה שיש כל כך הרבה אנשי מקצוע בתחומים אלו, ואם אתם מפעילים בית עסק בתחום זה, חשוב שתפעילו מערך חזק של קידום אתרים לחברות תעשייה, שיסייע לכם לבלוט בין המתחרים.
יחד עם זאת, גם האתר שלכם צריך להיות מאוד ויזואלי, מכיוון שאנשים אוהבים את חיות המחמד שלהם ומתייחסים אליהם כמו אל ילדיהם, כך שאינם מעוניינים להסתפק באיש מקצוע שמציע שירותים בסיסיים. הנקודה שחשוב להפנים היא שגם אם השירותים שאתם מציעים בתחום זה הם בסיסיים בלבד, חשוב שהאתר שלכם ישדר תדמית של בית עסק מוביל בתחומו.
בעלי חיות מחמד אינם מתפשרים על איכות השירותים שהם מחפשים
מטרה זו מוצגת באמצעות הצגת תוכן שנוצר על ידי משתמשים, כמו ביקורות מקוונות של לקוחות מרוצים. יש לוודא שהאתר שלכם מציג היטב את השירותים המוצעים, עם תוכנית לטווח הארוך של קידום אורגני בגוגל, לצד שירותי SEO מותאמים אישית.
לקוחות רבים נוקטים בגישה פרטנית לגבי איש המקצוע שהם מעוניינים לקבל ממנו שירות בתחום זה, אבל הם עדיין יבחרו את בעלי העסקים שהם מוצאים בעמוד הראשון בגוגל.
קידום אתרים הוא תהליך מתמשך
לאחר שהאסטרטגיה הוקמה והאתר עבר אופטימיזציה, זה השלב של תחזוקת האתר ובדיקה קבועה של התוצאות, עם שינויים ושיפורים לחידוד התהליך, באופן קבוע.
התוצאות המבוקשות מאסטרטגיית שיווק דיגיטלי עשויות להגיע רק כעבור כמה חודשים, אבל במשך כל הזמן הזה נמשיך את התהליך באופן קבוע, עם איסוף הנתונים שמציגים את התוצאות וחתירה למצב בו הסורקים של גוגל יציגו את האתר שלכם בפני הגולשים.
הנקודה שחשוב להפנים בשלב זה היא שיש עוד הרבה עבודה לעשות לאחר השלב הראשון של קידום האתר, וגם לאחר הגעת הגל הראשון של הנתונים שמציגים את התוצאות.
חתירה מתמדת לשיפור התוצאות וחידוד התהליך
"שיעורי קליקים" ו"משך הפעלה" מספקים יותר תובנות לגבי האופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה עם האתר שלכם, וזו הזדמנות לכוונן את תהליך הקידום ולחדד אותו על מנת להתחבר טוב יותר לקהל היעד.
תמיד יש מקום לגדול ולהשתפר, ותמיד יש מתחרה שמחפש לעקוף את המקום לכם, אבל עם התאמה ושמירה על אסטרטגיית קידום אתרים לחברות תעשייה, בתוכנית מותאמת אישית ומעודכנת באופן קבוע, ניתן להשיג את התוצאות.
והנה עוד נקודה שחשוב להפנים:
קידום אתרים משתנה באופן קבוע. חלק מההיבטים נשארים עקביים יחסית, אבל מנועי החיפוש מעדכנים באופן שוטף את האלגוריתמים שלהם. לפעמים עדכונים יכולים להיות משמעותיים ולשנות בצורה דרסטית את מהלך האינטרנט, אך לרוב, השינויים הם מינוריים.
עדכונים אלו נועדו לעזור לשפר את התהליך כדי לספק תוצאות טובות יותר, והקפדה על התנהלות עדכנית משפיעה על האופן שבו מנוע חיפוש מגיב לאתר.
בשורה התחתונה, ללא קשר לתחום העיסוק, קידום אתרים לחברות בתעשייה חיוני להצלחת תוכנית השיווק שלכם
כשזה מגיע להבנה איזו תעשייה הכי זקוקה לשיווק דיגיטלי, אל תתעלם מחשיבות קידום אתרים שממוקד לתעשייה שלכם.
בסוכנות השיווק הדיגיטלי פרסונאס מדיה, ועם הניסיון של למעלה מעשור בתחום, הצוות שלנו מייעץ ומלווה חברות מכל ענפי התעשייה, עד להשגת ביסוס מוניטין מקוון חזק של חברות מובילות בתחומן, באמצעות תהליכי SEO ממוקדים ומותאמים אישית.
אז אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום על מנת להבין איך אנחנו יכולים לסייע לכם לבלוט היטב בין המתחרים ולהגדיל באופן משמעותי את הפעילות העסקית שלכם.