Fraud Blocker
קידום אתרים לעורכי דין פרסונאס מדיה

קידום אתרים לעורכי דין

תוכן עניינים

רוב בעלי העסקים היום מבינים, כי על מנת להצליח ולגייס כמה שיותר לקוחות חדשים, עליהם ליצור לעצמם חשיפה נרחבת ונוכחות מרשימה במרחבי הסביבה המקוונת. אחת מן הדרכים האפקטיביות לעשות זאת, היא באמצעות קמפיין איכותי של קידום אתרים. במאמר זה אנו נתמקד בחשיבותו של תהליך קידום האתרים עבור מי שעוסקים בתחום עריכת הדין.

בהשוואה לרוב מדינות העולם המערבי, כמות עורכי הדין הפעילים במדינת ישראל הוא מן הגבוהים ביותר שישנם. עפ"י נתונים סטטיסטיים רשמיים, אחד מתוך כל 128 אנשים בארץ הוא עורך דין. מעבר לכך, כמדי שנה מצטרפים אל "שורות הצדק" לפחות כ- 3,000 עורכי דין חדשים. מבחינתנו, המשמעות היא שתמיד נוכל למצוא לעצמנו עורך דין זמין כאשר נצטרך אחד. מבחינתם של עורכי הדין, עליהם "לחשב מסלול מחדש" בנוגע לאופן שבו הם משווקים ומפרסמים את עצמם בכדי להצליח להתבלט, ליצור חשיפה נרחבת ולגייס לקוחות חדשים.

קידום אתרים אורגני לעורכי דין – הדרך אידיאלית ליצור חשיפה מקסימאלית

קידום אתרים אורגני (Search Engine Optimization או בקיצור "SEO"), הינה אחת מדרכי השיווק הפופולאריות והאפקטיביות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי. הרעיון הוא לבצע מגוון פעולות "קידום" (או "אופטימיזציה") הן באתר האינטרנט של הלקוח והן כאלו המשפיעות עליו באופן חיצוני, כאשר המטרה היא לגרום לעמודים מסוימים להיות מקודמים אל תוצאות החיפוש הראשונות של גוגל.

מה הוא קידום אתרים ממומן בגוגל (PPC) וכיצד הוא יכול לתרום לקידום אתריהם של עורכי דין?​
כיצד קידום ממומן יכול לעזור לקידום אתרים לעורכי דין?

מדוע מומלץ לעורכי דין להשקיע בקידום האתר שלהם?

ובכן, הכמות האדירה של עורכי הדין בארץ הופכת את התחרות עבור עורך דין ספציפי המבקש להתבלט על פני מתחריו- לכמעט בלתי אפשרית. על כן, באמצעות קמפיין של קידום אתרים יוכל אותו עו"ד לזכות בחשיפה נרחבת ולהתבלט באופן משמעותית ביחס למתחריו.

ראשיתו של תהליך קידום האתר הוא עריכת מחקר מילות מפתח נרחב ויסודי. על סמך ביטויים נבחרים ורלוונטיים מבחינת תחרותיות, תתבצענה פעולות האופטימיזציה השונות אשר תוכלנה לסייע לקידומו של האתר בגוגל. וכאשר מדובר בעורכי דין המבקשים לקדם את האתר שלהם, חשוב להתמקד בביטויים הרלוונטיים לתחום עיסוקם הספציפי. למשל: "עורכי דין לרשלנות רפואית", "עורך דין פלילי", "עורך דין לדיני משפחה" וכו'.

לאחר שסיימנו עם נושא מחקר המילים, עלינו להתחיל ולבצע פעולות קידום נוספות הכוללות בין היתר כתיבת תכנים רלוונטיים, יצירת קישורים, טיפול בהפניות לדפים שונים באתר (301) ועוד…

תהליך קידום האתרים האורגני (SEO), אפקטיבי ככל שיהיה, עשוי לקחת זמן. במקרים מסוימים, יתכן ויחלפו להם מספר חודשים טובים עד אשר תופענה תוצאות ראשונות בשטח. לכן, רצוי להימנע מ"הכנסת כל הביצים לשיטת קידום אחת" ולאמץ במקביל שיטת קידום נוספת. אנו מדברים כמובן על האופציה של קידום אתרים ממומן  בגוגל (Pay-Per-Click או בקיצור PPC"") אשר יכולה לייצר תוצאות במהירות.

מה הוא קידום אתרים ממומן בגוגל (PPC) וכיצד הוא יכול לתרום לקידום אתריהם של עורכי דין?

בהנחה ועורך דין חדש בתחומו (אך לא רק) מעוניין לייצר לעצמו חשיפה אפקטיבית ובעיקר מהירה הוא יוכל לאמץ, מעבר לשיטת קידום האתרים האורגני (SEO), את שיטת הקידום הממומן בגוגל (PPC). עקרונית, גם בשיטה זו ישנה התבססות על מילות מפתח וביטויים רלוונטיים אשר אותם יש לאתר באמצעות עריכת מחקר מילים איכותי ומקיף. יחד עם זאת, ההבדל המרכזי הוא במהות שיטת הקידום.

בעוד הקידום האורגני מתמקד בפעולות אשר יכולות להוביל לשיפור במיקומים, הקידום הממומן מתמקד בקמפיינים של יצירת מודעות ממומנות ב- Google AdWords  (מערכת הפרסום של גוגל). לעומת הקידום האורגני, החשיפה באמצעות שיטת הקידום הממומן הינה מיידית- מייצרים קמפיין אשר עולה לאוויר בתוך דקות. כאשר מישהו לוחץ על המודעה הממומנת- רק אז מתבצע חיוב בפועל בעבור פרסומה.

הקידום הממומן הוא אפקטיבי במיוחד כאשר אתם רוצים להפנות לקוח היישר אל דף הנחיתה שלכם. כעורכי דין, תוכלו ליצור מודעה אטרקטיבית כגון  "למשרדנו ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בטיפול בסוגיות ירושה. לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות- היכנסו" ולקשר אותו ישירות לדף נחיתה לצורך השארת פרטים.

בכדי ששיטת הקידום הממומן תהיה יעילה באמת חשוב להשתמש בה בתבונה. ומה הכוונה? מצד אחד, כבר אמרנו כי שיטות הקידום בגוגל (הן האורגנית והן הממומנת) נשענות שתיהן על מחקר מילים איכותי. על כן, כאשר אנו יוצרים מודעה ממומנת חדשה רצוי שנמנע מהכנסת מילות וביטויי מפתח רבים. זה עלול לבלבל ואף ליצור דיסוננס אצל לקוחות פוטנציאליים. במקום זאת, עדיף שנשתמש בכ 2-3 ביטויים גג, כך שנוכל להיות ברורים וממוקדים יותר בעבור קהל היעד שלנו. מעבר לכך, נוכל לעשות שימוש בביטויים האחרים בכדי ליצור מודעות ממומנות נוספות.

כאשר מדובר בקידום ממומן עבור אתרים של עורכי דין, אופיו ומהותו של התהליך הוא שונה. ראשית, מומלץ ללכת על מה שנקרא "קידום אתרים לוקאלי" (מקומי), ולמקד את הקמפיין הממומן באזור המסוים שבו עורך הדין פועל. בהנחה ומדובר במשרד עו"ד גדול הכולל סניפים ברחבי הארץ, אפשר לבצע מספר קמפיינים מקומיים עפ"י אזורים שונים בהם הוא פועל (וזאת כמובן, לצד ביצוע קידום אורגני אשר מתמקד בקידום עפ"י מילות מפתח רלוונטיות). שנית, כדאי לקחת בחשבון כי פעמים רבות ישנם אנשים אשר מחפשים תוכן משפטי רק כדי למצוא מידע רלוונטי בלבד. אז נכון, אומנם לא מדובר כאן ברצון להזמין שירות, אך זה בהחלט יכול להועיל לכם בשתי אופנים:

  • מידת הרלוונטיות של התוכן בעבור הגולש תסייע לכם בתהליך הקידום.
  • גולשים עשויים לראות בכם מומחים אמיתיים בתחומם, ולבקש להתייעץ מולכם מעבר לקריאת התוכן שפרסמתם.
קידום אתרים לעורכי דין - בידול משאר המתחרים
קידום אתרים לעורכי דין - הדרך אידיאלית ליצור חשיפה מקסימאלית​

קידום אתרים לעורכי דין - שאלות ותשובות

כמה זמן לוקח קידום אתרים לעורכי דין?

באופן כללי, תהליך קידום אתרים לעורכי דין אורך לפחות חצי שנה, אך עדיף לבחור חבילת קידום
לשנה שלמה. קידום אתרים אורגני של בעלי מקצוע כמו עורכי דין דורש זמן, התמדה, ניסיון,
מקצועיות ושימוש נכון בכלים שונים ומתקדמים טכנולוגית, ויש להתייחס לכללי האתיקה והפרסום
בתחום עריכת דין.

האם כדאי להשקיע גם בקידום ממומן לאתרים של עורכי דין?

בהתאם לצורך כדאי לחלק את תקציב השיווק של עורך הדין בין קידום אורגני של האתר לבין קידום
ממומן. אם האתר של עורכי הדין חדש ורק עלה לרשת האינטרנט מומלץ להשקיע חלק גדול יותר
מהתקציב בפרסום ממומן בגוגל, ובמקביל להתחיל בתהליך הקידום האורגני האורך מספר חודשים.
הקידום הממומן מבוסס על שיטת PPC, כלומר משלמים רק עבור הקלקה בפועל על מודעת הפרסום
של עורכך הדין.

כמה לידים יכול לייצר אתר לעורכי דין המקודם תקופה ממושכת?

חברת קידום אתרים מקצועית לעולם לא תתחייב בפניכם על כמות מסוימת של לידים לאחר X חודשי
קידום. עם זאת, מהניסיון שלנו בפרסונאס מדיה אנו יכולים להעיד כי בתהליך קידום אתרים לעורכי
דין מוכרים בארץ שנמשך לפחות שנה, האתר המקודם הביא ל-60 עד 80 לידים איכותיים בחודש,
ואתרים של עורכי דין המקודמים תקופה ארוכה יותר יוצרים כמות כפולה ולמעלה מכך של לידים.

האם כדאי להשקיע בקידום אתר לעורך דין או שעדיף להשקיע בפרסום בפייסבוק?

עורכי דין רבים בוחרים להשקיע רק בפרסום ממומן ברשת החברתית פייסבוק בגלל העלויות הזולות,
אך כאשר בוחנים את תוצאות הקמפיין ויחס ההמרה מגלים כי הפרסום בפייסבוק לא תמיד יעיל
בתחום המשפט ועריכת הדין. יש תחרות גבוהה בין משרדי עורכי דין גם בפייסבוק לכן אפקטיביות
הפרסום במדיה החברתית פחות טובה, וכדאי להשקיע בקידום אורגני של האתר כדי ליהנות
מחשיפה רחבה וממוקדת יותר.

אנחנו בפרסונאס מדיה בודקים כל מקרה לגופו וממליצים לעורך הדין לבחור חבילה הכוללת קידום
אתרים אורגני, פרסום ממומן בגוגל ובמדיה החברתית ופעולות שיווקיות נוספות בזירה הדיגיטלית
כדי להפוך את המשרד של הלקוח למותג מוכר ולאתר סמכותי בתחומי ההתמחות של עורך הדין.

 
 

קידום אתרים בגוגל – רק אצל מומחי שיווק דיגיטלי מנוסים!

כמשפטנים מומחים בתחומם, אתם יודעים לספק ללקוחותיכם ייעוץ, הכוונה וליווי משפטיים באופן המקצועי ביותר. בדיוק מאותה סיבה, חשוב לבצע את תהליך קידום האתרים אל מול חברת דיגיטל בעלת שם וניסיון. כחברה המייצרת תוצאות בשטח באמצעות שירותי שיווק דיגיטליים, אנחנו בחברת "פרסונאס מדיה" יכולים להעיד עד כמה זה חשוב (ואף הכרחי) להתנהל אל מול גורמים מקצועיים בלבד.

רק חברות פרסום מנוסות, כאלו אשר נושמות וחיות שיווק דיגיטלי בכל רמח אבריהן, תוכלנה לספק עבורכם פתרונות דיגיטל איכותיים אשר באמת יובילו לתוצאות משמעותיות. פעמים רבות תוכלו להיתקל בהצעות "אטרקטיביות" בהן "מומחי דיגיטל" יבטיחו לכם הרים וגבעות תמורת מחירים משתלמים במיוחד. אך אל לכם להתפתות כל כך מהר. נסו לבדוק מי הם אותם גורמים ומי הם הלקוחות שהם העניקו להם (אם בכלל) שירותי דיגיטל בעבר. האם הם עצמם מקודמים בגוגל? הרי זה דיי שווה ערך ל"הסנדלר הולך יחף" כאשר מי שמציע לכם שירות קידום אתרים אינו מקודם בגוגל בעצמו. חשוב לשים לב ולהתייחס לכך בהתאם.

בסופו של דבר, התוצאות בשטח הן הדבר שקובע. דיבורים לחוד ולמעשים לחוד. ולכן, עליכם לשאול את עצמכם את השאלה הפשוטה הבאה: מה עדיף לי יותר – האם להשקיע פחות ולהסתכן בכך שלא אראה תוצאות, או להשקיע יותר במשרד דיגיטל איכותי ומקצועי אשר מגיע עם "קבלות" מוכחות מהשטח? על פניו – התשובה ברורה לגמרי. הבחירה – היא לחלוטין בידיים שלכם.

Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media

צוות מומחים אשר מנהל למעלה מ - 15 שנה מגוון רחב של פרוייקטים בתחום השיווק הדיגיטלי.

אהבתם? שתפו:

תרגישו בנוח להשאיר פרטים

072-394-7000
072-394-7000