קידום אתרים ממומן בגוגל​

תוכן עניינים

קידום אתרים בגוגל הוא אחד מן התחומים החשובים והמובילים בעולמות השיווק הדיגיטליים. מדובר למעשה בתהליך עבודה שהמטרה המרכזית שלו היא זו: ליצור חשיפה עסקית נרחבת אשר תגדיל עבורנו את הפוטנציאל לגייס לקוחות חדשים. ככלל, תחום קידום האתרים מתחלק לשני סוגים: האחד הוא קידום אתרים אורגני בגוגל והשני הוא קידום אתרים ממומן בגוגל. במאמר זה אנו נדבר בהרחבה על שיטת הקידום הממומן.

הזירה העסקית מעולם לא הייתה מקום לבעלי "לב חלש". ומי שרוצה שהעסק שלו יצמח וישגשג, חייב בין היתר להתחרות בעסקים אחרים. אך בתקופה ובעולם בהם רמת התחרותיות היא גבוהה כל כך, המשימה הזו הפכה למאתגרת מאי פעם. לכן, בכדי ליצור לעצמם חשיפה נרחבת אשר תבליט אותם על פני המתחרים, אלפי בעלי עסקים היום בוחרים באופציה של לפנות אל סוכנות דיגיטל מקצועית אשר תוכל לייצר עבורם את החשיפה המתבקשת הזו. קידום אתרים ממומן בגוגל למשל, הוא אחד מאפיקי השיווק הדיגיטלי המאפשרים להשיג זאת בהצלחה רבה.

מה הוא קידום אתרים ממומן בגוגל?

קידום אתרים ממומן בגוגל, המוכר יותר כתחום ה PPC – Pay Per Click, היא שיטת פרסום אפקטיבית במיוחד אשר מאפשרת דרך פרסום בגוגל אדס (מערכת הפרסום של גוגל) ליצור מודעות ממומנות ולהעלות אותן כקמפיינים שיווקיים אל מנוע החיפוש. בגדול, הקונספט שמאחורי העניין הוא דיי פשוט: מפרסמים מודעה ממומנת, היא עולה למנוע החיפוש וברגע שלקוח פוטנציאלי מקליק עליה- המפרסם מחויב בגין ההקלקה.

להלן צילום מסך לדוגמא של מודעות ממומנות:

לדוגמא של מודעות ממומנות - פרסונאס מדיה

כפי שאתם יכולים לראות, המודעות הנ"ל מכילות את הסימון "מודעה", מה שאומר כי מדובר כאן במודעות ממומנות בגוגל. בכלל, שיטת  הקידום הממומן בגוגל היא דרך אידיאלית לקדם עמודי אינטרנט ודפי נחיתה חשובים. ברגע שאנחנו מבצעים פרסום בגוגל אדס, יש לנו אפשרות לקדם ולפרסם את המודעה הממומנת שלנו בו במקום. לעומת זאת, במידה ואנחנו מעוניינים לקדם עמודי אינטרנט/דפי נחיתה דרך קידום אורגני, אנחנו נידרש להתאזר בסבלנות רבה. בעוד הקידום הממומן מאפשר לנו ליצור מודעות פרסומיות תוך דקות, הקידום האורגני הוא תהליך מתמשך אשר עשוי לקחת זמן רב. ההבדל העיקרי בין שתי השיטות, הוא שהקידום הממומן מתמקד בעיקר בצירתם של קמפיינים פרסומיים ואילו הקידום האורגני מתמקד בעיקר בתהליך ממושך של "אופטימיזציה" – ביצוע פעולות "קידום" שונות שמטרתן היא "לשכנע" את האלגוריתם של גוגל כי עליו לדרג את האתר ו/או דף הנחיתה שלנו בראש טבלת עמודי תוצאות החיפוש.

להלן צילום מסך לדוגמא של מודעה "אורגנית":

להבדיל מהדוגמא הקודמת, כאן אתם יכולים לראות כי אין איזשהו סימון מיוחד למודעה וזה מה שהופך אותה למעשה למודעה "אורגנית". היא לא מופיעה כאן כתוצאה מקמפיין פרסומי אלא בגלל תהליך מתמשך של אופטימיזציה. באופן כללי יש לומר, כי שתי שיטות הקידום (גם האורגני וגם הממומן) יכולות לסייע לנו להשיג את מטרותינו השיווקיות. אי לכך, אם אתם מתנהלים אל מול סוכנות דיגיטל אשר מספקת לכם שירות של קידום אתרים אורגני, כדאי שתוודאו כי היא תוכל גם לספק בעבורכם שירותי קידום ממומן בגוגל.

קידום אתרים ממומן בגוגל – יתרונות

פרסום בגוגל אדס, כאמור, מאפשר לנו ליצור מודעות ממומנות ולהעלותן מיידית אל מנוע החיפוש. לצד זאת, חשוב להדגיש, כי שיטת הקידום הממומן בגוגל היא הרבה יותר מ- רק "פרסום מהיר" בלבד.

הנה כמה מן היתרונות הבולטים של קידום האתרים הממומן:

  • בקרה, ניטור ומעקב: המודעות הפרסומיות שאנו מייצרים בגוגל אדס, הן כמו הודעות "חכמות" בעיתון. אך בניגוד למודעה שאנו מפרסמים בעיתון, יש באפשרותנו לבחון ולעקוב אחר המודעות הממומנות שאנחנו מפרסמים. בין היתר, אנו יכולים לבדוק נתונים חשובים כמו מספר החשיפות עבור המודעה, כמות ההקלקות עליה וכמובן, את מספר ההמרות המוצלחות כתוצאה מכניסה אליה.
  • שליטה טוטאלית ומלאה בקמפיין הפרסומי: כאשר אנחנו מפרסמים מודעה ממומנת בגוגל, יש באפשרותנו לשלוט באופן מלא על מגוון היבטים שונים הנוגעים לקמפיין שהעלינו. אנו יכולים לבחור באיזה תקציב לפרסם, להשהות או לעצור את הקמפיין ולבצע עריכה מחודשת למודעות הממומנות. טרם אמרנו זאת, אך כל קמפיין של קידום אתרים, בין אם הוא נעשה בשיטת הקידום האורגני או בשיטת הקידום הממומן- נשען על בחירתן של מילים וביטויי מפתח אשר אותם אנו מוצאים דרך עריכת מחקר מילות מפתח יסודי. במידת הצורך, אנחנו תמיד יכולים לבצע "אופטימיזציה" של המודעה הממומנת ולהתאים אותה בצורה טובה יותר לקהל היעד הרלוונטי שלנו.
  • בניית אסטרטגיה שיווקית רחבה: באמצעות הנתונים ממערכת הגוגל אדס, אנו יכולים להפיק תובנות חשובות אשר תוכלנה לסייע לנו בבניית אסטרטגיה שיווקית נרחבת. בזכות בחינת פרמטרים כמו כמות חשיפות, הקלקות והמרות- אנו יכולים להגיע למסקנות חשובות הנוגעות להתנהגותם השיווקית של לקוחותינו. בצורה כזו למשל, יעלה בידינו לבצע תהליך מקביל ואפקטיבי של קידום אתרים אורגני. בנוסף, ניתן להשתמש בתובנות שהסקנו מהקידום הממומן ולנצל אותם לצורך קידומם של ערוצי שיווק נוספים. בין היתר, אפשר לעשות בהם שימוש בכדי לייצר אופטימיזציה בתהליך השיווק של הפצת הניוזלטרים (שיווק באמצעות דואר אלקטרוני).
קידום אתרים ממומן בגוגל - רק אצל חברת קידום אתרים מובילה
קידום אתרים ממומן בגוגל - רק אצל חברת קידום אתרים מובילה

קידום אתרים ממומן בגוגל - שאלות ותשובות

איך מתחילים קידום אתרים ממומן בגוגל?

ניהול קמפיינים בגוגל מתחיל בפתיחת חשבון במערכת הפרסום של מנוע החיפוש הפופולרי גוגל
(Google Ads), ובשלב הבא בוחרים את סוג ומטרת הקמפיין, יוצרים קמפיין חדש ובוחרים את מילות
המפתח. לאחר בחירת מילות מפתח והגדרת תקציב מטרגטים את קהלי היעד, עורכים את המודעה
ובוחרים היכן הפרסום יוצג. יש מגוון אפשרויות לקידום אתרים ממומן בגוגל לכן כדאי להשאיר את
ניהול הקמפיינים למומחים לשיווק דיגיטלי.

האם קידום אתרים ממומן בגוגל משפר גם את מיקום האתר בתוצאות החיפוש?

בהחלט כן, כאשר גולשים מקליקים על מודעת הפרסום המופיעה בגוגל הם מופנים לאתר של העסק,
ואם הטראפיק לאתר עולה יש לכך השפעה גם על הדירוג האורגני של האתר. כמו כן, מעבר
לטראפיק, אם גולשים שוהים זמן רב באתר ומבצעים בו פעולות שונות כמו רכישה של מוצר או
שירות, השארת פרטים וכדומה, האתר מקבל דירוג טוב יותר על ידי האלגוריתם המשוכלל של גוגל.

כמה עולה קידום אתרים ממומן בגוגל?

קידום אתרים ממומן בגוגל מתומחר לפי שיטת ה-PPC, כלומר יש תשלום קבוע וידוע מראש עבור כל
הקלקה על מודעת הפרסום שלכם. באופן כללי יש עלות מינימלית לכל הקלקה בהתאם לתחרות על
מילות המפתח, העלות הנמוכה ביותר היא 10 אג', אך יש ביטויים פופולריים ותחרותיים שעלות
ההקלקה שלהם גבוהה בהרבה.

כל מפרסם קובע את התקציב שלו לקידום ביטויי המפתח והקמפיין כולו, כאשר מערכת הפרסום של
גוגל מציגה 3-2 מודעות איכותיות, המודעות יופיעו בחלק העליות של דף התוצאות.

איך בודקים הצלחת קידום אתרים ממומן בגוגל?

אחד היתרונות החשובים והמשמעותיים ביותר לקידום אתרים ממומן בגוגל הוא האפשרות לנטר
ולמדוד את הצלחת הקמפיין לפי מדדים שונים, מרגע עליית הקמפיין לרשת. אנחנו יכולים למדוד את
אפקטיביות הקידום הממומן בגוגל בזמן אמת, אנו בוחנים מדדים שונים כמו ROI (החזר השקעה),
CTR (אחוז הקלקה על מודעת הפרסום), CPC (עלות לפי הקלקה), מדד יחס ההמרה (Conversion
Rate, CPL) (עלות פר ליד) ועוד. באמצעות ניטור וניתוח הצלחת הקידום הממומן אנו יכולים לשפר
את הקמפיין ולהשיג עבורכם תוצאות מיטביות ותמורה מלאה למחיר.

 
 

קידום אתרים ממומן בגוגל? רק מול סוכנות דיגיטל מנוסה ומקצועית!

שיטת הקידום הממומן בגוגל היא ללא ספק דרך יעילה אשר באמצעותה ניתן להשיק תוצאות במהירות. היא מתאימה מאוד לצורך קידום עסקים ובמיוחד בעבור אלו אשר נמצאים בתחילת דרכם. עם זאת, ניהול בלתי מקצועי של קמפיינים ממומנים בגוגל יהיה עשוי במקרה הטוב לא להביא תוצאות כלל, או במקרה הגרוע ביותר- לפגוע בעסק המפרסם.

כבעלי עסק אשר רוצים לראות כיצד הקידום הממומן יכול למנף אותם, אתם חייבים למצוא סוכנות דיגיטל מנוסה אשר תוכל לספק לכם את התוצאות הרצויות. רק מומחי דיגיטל מנוסים ומקצועיים יוכלו לנהל בעבורכם קמפיין איכותי ויעיל.

כחברת פרסום אשר אספקת שירותי דיגיטל איכותיים חרוט על דגלה, אנחנו "בפרסונאס מדיה" מוסיפים לעקוב בדריכות אחר כל השינויים הגדולים של עולמות השיווק באינטרנט. המציאות הדינאמית כל כך של תחום השיווק הדיגיטלי מחייבת אותנו, ברמה המקצועית, ללמוד, להתפתח ולהסתגל כל העת בכדי שנוכל לספק ללקוחותינו את השירות הנכון ביותר עבורם.

ככלל, אנו עוסקים בכל תחומי השיווק הדיגיטלי: החל מאספקת שירות ניהול מוניטין ברשת ועד לפרסום מקצועי וממוקד בפייסבוק ובאינסטגרם. בנוסף, אנו מספקים כמובן שירותי דיגיטל מקצועיים של קידום אתרים בגוגל (אורגני וממומן).

צוות מומחי הדיגיטל של "פרסונאס מדיה" יוכל לנהל בעבורכם קמפיין קידום אתרים איכותי שבאמת יביא תוצאות:

  • ביצוע של מחקר מילות מפתח יסודי ומעמיק המתקשר בצורה מדויקת לתחום העיסוק שלכם
  • ניסוח מודעות ממומנות אטרקטיביות המתלבשות כמו "כפפה לקהל היעד"
  • ניהול של מספר קמפיינים במקביל עפ"י ביטויי מפתח רלוונטיים
  • מעקב אחר נתוני ביצוע של הקמפיין + הסקת מסקנות לצורך יצירת אופטימיזציה של תהליך השיווק
  • בניית אסטרטגיה שיווקית כוללת המתבססת על נתוני הקמפיינים הממומנים

רוצים גם אתם ליהנות מפירות ההצלחה של קידום איכותי בגוגל? ברור!  

השאירו פרטים כאן ו… אנחנו כבר נדאג לכל השאר 🙂 🙂 🙂