קידום אתרי חדשות: מדריך מקיף
תוכן עניינים
בעידן הדיגיטלי של היום, אתרי חדשות מקורות המידע הנפוצים ביותר שאנשים מסתמכים עליהם כשהם מחפשים מידע על חדשות ותובנות מעודכנות בנושאים שונים. עם זאת, עם הכמות העצומה של מידע זמין באינטרנט, חשוב להקפיד על אופטימיזציה של הדפים בעמודי החדשות, כך שהם יספקו חווית משתמש מעולה.
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא היבט חיוני בשיווק דיגיטלי שמטרתו לשפר את הנראות של אתרי אינטרנט בדפי תוצאות של מנועי החיפוש (SERP). בשנים האחרונות, התחום של קידום אתרים הפך יותר ויותר חשוב לאתרי חדשות, כאשר יותר אנשים פונים למנועי חיפוש כדי למצוא חדשות ומידע.
מדריך המומחים לקידום אתרי חדשות
במדריך מקיף זה, נסביר כמה מהשיטות המומלצות של המומחים בסוכנות השיווק הדיגיטלי פרסונאס מדיה, להשגת תוצאות מוצלחות של קידום אתרי חדשות. בין היתר, אלו הנושאים שנעסוק בהם:
- מחקר מילות מפתח.
- אופטימיזציה בעמודי האתר.
- בניית קישורים לאתרי חדשות.
- SEO מקומי.
- איך ליצור תוכנית קידום אתרים מקומי לאתרי חדשות
- חשיבות ביצוע נכון של תוכנית קידום אתרי חדשות.
- הכניסה לחדשות גוגל השתנתה: הנה מה שמפרסמי חדשות צריכים לדעת.
- חשיבות בניית אתר חדשות בוורדפרס להצלחת SEO.
- נתונים מובנים ספציפיים לחדשות: שיפור נראות תוכן החדשות בגוגל
- חשיבות עדכון מאמרים חדשותיים רלוונטיים ועדכניים
- ותשובות לשאלות הנפוצות שלכם.
מחקר מילות מפתח
מחקר מילות מפתח הוא הבסיס לכל אסטרטגיית SEO. שלב זה בתהליך כרוך בזיהוי מילות המפתח והביטויים שאנשים משתמשים בהם כשהם מחפשים חדשות ומידע הקשורים לנישה של האתר שלכם.
כך, לדוגמה, אם אתר החדשות שלכם מכסה נושאים פוליטיים, חלק ממילות המפתח הרלוונטיות שנשתמש בהן כדי לספק תוכנית יעילה ומותאמת אישית של שירותי קידום אתרים, עשויות לכלול "בחירות", "מועמדים למפלגות", "פוליטיקה", "ממשלה" וכן הלאה.
על מנת לבצע מחקר מילות מפתח, הצוות המקצועי שלנו מקפיד להשתמש במגוון כלים מקצועיים מתקדמים כמו למשל Google Keyword Planner או כלים חשובים אחרים שמספקים נתונים על נפח החיפוש, התחרות ומדדים אחרים עבור מילות המפתח. עם זיהוי רשימת מילות המפתח הרלוונטיות, נשתמש בהן על מנת לבצע אופטימיזציה של תוכן האתר שלכם.
אופטימיזציה בעמודי האתר
אופטימיזציה בתוך האתר כוללת הקפדה על יצירת תוכן איכותי ועל מבנה נכון של אתר החדשות שלכם, כך שהוא יוצג באופן ידידותי לסורקים של גוגל. חלק משיטות האופטימיזציה באתר שמתאימות לתהליך קידום אתר אינטרנט שעוסק בחדשות ובאקטואליה, כוללות:
תגי כותרת ומטא תיאורים
תגי כותרת ומטא תיאורים הם רכיבי HTML המספקים סיכום קצר של תוכן האתר. הם מופיעים בתוצאות החיפוש וחיוניים כדי שמשתמשים ילחצו על הקישור לאתר שלכם, כשהוא מופיע בתוצאות החיפוש לשאילתות שלהם.
מסיבה זו, חלק מהשלבים של תוכנית קידום באינטרנט לאתרים שמציגים ידיעות עדכניות ושוטפות על החדשות, צריכים להתמקד ביצירת תגיות כותרת ותיאורי מטא רלוונטיים, תמציתיים ומכילים את מילות המפתח המתאימות.
שימוש נכון בכותרות
כשגולשים נכנסים לאתרי חדשות, ברוב המקרים מה שמנחה אותם להמשיך לקריאת המאמר הוא הכותרת, לכן חשוב לוודא שהכותרות באתר ברורות ותמציתיות, תוך שימוש במילות מפתח רלוונטיות כדי לעזור למשתמשים למצוא את מה שהם מחפשים.
כותרות חשובות לארגון התוכן והקלה על הקריאה, ומסייעוצת גם לסורקים של גוגל להבין את מבנה התוכן המוצג באתר. יש להשתמש בתגי H1 עבור הכותרת הראשית של כל מאמר ובתגי H2 לכל כותרות המשנה.
אופטימיזציה של תוכן
התוכן באתר צריך להיות מותאם לגולשים ולסורקים של גוגל, כלומר, יש להקפיד על יצירת תוכן אינפורמטיבי, מרתק וקל לקריאה. הצוות במחלקת התוכן שלנו מקפיד על יצירת תכנים שכוללים את מילות המפתח שנבחרו לתהליך קידום אתרי חדשות, תוך הימנעות מדחיסתן, מכיוון ששימוש סרק של ריבוי מילות מפתח בתכנים עלול להוביל לעונש חמור שמוטל על האתר על ידי גוגל.
התוכן באתר חדשות צריך להיות קל לקריאה, כתוב בשפה מובנת, ומושך להמשיך לקרוא. יש להקפיד על פסקאות קצרות בגופנים ברורים, ולהתמקד בנושא כדי למנוע הסחות דעת.
שימוש בכלי ניתוח מתקדמים של קידום אתרים
המומחים שלנו מקפידים על שימוש בכלי ניתוח של קידום אתרים על מנת לעקוב אחר התנהגות המשתמשים באתר, ועם המידע שמתקבל, אנחנו מזהים אזורים באתר שדורשים שיפור, בזכות התובנות שמתקבלות ושנוגעות להעדפות המשתמשים.
אופטימיזציה של התמונות
התמונות והסרטונים המוצגים באתר צריכים להיות באיכות גבוהה, כדי ליצור חוויית משתמש חזקה באתר חדשות, לכן חשוב להציג באתר תמונות וסרטונים רלוונטיים שממחישים את הסיפורים החדשותיים והופכים אותם למושכים יותר לקריאה.
הקפדה על איכות התמונות והסרטונים מושכת את הגולשים גם לשתף את המאמרים שלכם, אבל שימוש שגוי בתמונות או בסרטונים עלול להאט את מהירות הטעינה של האתר, אם לא מקפידים על אופטימיזציה לתמונות. לכן יש להקפיד על שימוש בגדלים נכונים של התמונות והצגת תגיות תיאורים שמסבירים את התמונות ושמכילים את מילות המפתח הרלוונטיות.
אופטימיזציה למכשירים ניידים
קידום אתרים בסלולר הוא שלב חשוב במיוחד בתהליך קידום אתר החדשות שלכם, מכיוון שאנשים רבים מחפשים מידע על אקטואליה ואייטמים של חדשות באמצעות המכשירים הניידים שלהם.
הצוות שלנו מקפיד על בניית אתר רספונסיבי שנטען במהירות במכשירים ניידים, עם הקפדה על שימוש באלמנטים עיצוביים ידידותיים למכשירים ניידים, כמו למשל גופנים וכפתורים גדולים, ופסקאות קצרות.
בניית קישורים לאתרי חדשות
בניית קישורים היא היבט חיוני של SEO לאתרי חדשות. של זה בתוכנית כרוך ברכישת קישורים נכנסים מאתרים איכותיים אחרים לאתר שלכם, והוא חשוב מכיוון שקישורים איכותיים מאותתים לסורקים של גוגל שהאתר שלכם סמכותי ואמין. חלק מהטכניקות לבניית קישורים לאתרי חדשות כוללות:
פרסום מאמרי אורח באתרי אקטואליה גדולים ופופולריים
מאמרים באתרים מארחים מתפרסמים בתמורה לקישורים נכנסים לאתר שלכם, אבל חשוב לוודא שהאתרים שאתם מפרסמים בהם תכנים, הם אכן רלוונטיים, ותיקים וסמכותיים.
ניהול עמודים ברשתות החברתיות
הרשתות החברתיות מעולות לקידום אתרי חדשות ויצירת מערך קישורים נכנסים, ולכן חשוב להקפיד על ניהול מדיה דיגיטלית במקביל לשיתוף תכני האתר שלכם בפלטפורמות רשתות חברתיות כמו למשל טוויטר, פייסבוק ולינקדאין, ולעודד גם את הקהל לשתף את התכנים שלכם.
איך ליצור תוכנית קידום אתרים מקומי לאתרי חדשות
תוכנית קידום אתר בגוגל כוללת גם תהליך של קידום אתרים מקומי שהוא חשוב במיוחד לאתרי חדשות המתמקדים בחדשות מקומיות, וכרוך באופטימיזציה של האתר לחיפושים מקומיים על ידי הגולשים.
תוכנית נכונה מושכת גולשים באזורים ספציפיים, ומובילה לדירוג גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל. כדי להשיג מטרה זו, המומחים של פרסונאס מדיה מבצעים סדרת שלבים לשיפור תהליך קידום אתרים מקומי לאתרי חדשות:
רישום האתר ב-Google My business
זהו כלי חינמי המאפשר לעסקים לנהל את הנוכחות המקוונת שלהם בגוגל, כולל חיפוש ומפות. אתרי חדשות צריכים ליצור ולבצע אופטימיזציה של הרישום שלהם ב'גוגל לעסק שלי' על ידי הוספת מידע מדויק ועדכני, כגון כתובת האתר, כתובת בית העסק, אם יש, כמו למשל כתובת של מקומון חדשות, מספר הטלפון ושעות הפעילות.
שימוש במילות מפתח מקומיות
אתרי חדשות צריכים להשתמש במילות מפתח מקומיות בתוכן, בכותרות ובתיאורי המטא שלהם כדי להוביל לתוצאות המבוקשות של קידום אתרי חדשות בחיפושים המקומיים.
כדי להשיג מטרה זו, יש להשתמש במילות מפתח ארוכות זנב שהן ספציפיות לאזור המקומי וקשורות לנושאים המכוסים באתר.
הכניסה לחדשות גוגל השתנתה: הנה מה שמפרסמי חדשות צריכים לדעת
חדשות גוגל הוא שירות פופולרי לפרסום חדשות שמאפשרים לגולשים לקרוא סיכומים ממקורות חדשותיים שונים. הופעה בחדשות גוגל מובילה להכנסת כמות משמעותית של תנועה לאתר של מפרסם חדשות.
יחד עם זאת, הכניסה ל-Google News השתנתה בשנים האחרונות, ומפרסמי חדשות צריכים להקפיד על מדיניות תוכן קפדנית שיש לציית לה כדי שהאתר יוצג גבוה בתוצאות החיפוש. כך, לדוגמה, התוכן חייב להיות מקורי, אינפורמטיבי וללא דואר זבל, קליקבייט ותוכן אחר באיכות נמוכה.
חשיבות בניית אתר חדשות בוורדפרס להצלחת SEO
וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן (CMS) הפופולרית ביותר המשמשת מפרסמי חדשות בישראל וברחבי העולם. ישנן סיבות רבות לכך ש-WordPress היא פלטפורמה מצוינת לבניית אתרי חדשות, אבל אולי החשובה ביותר היא היכולת שלה לשפר תוצאות SEO.
הנה כמה סיבות שמסבירו למה אנחנו מקפידים על בניית אתר חדשות בוורדפרס כדי לוודא את הצלחת תוכנית ה-SEO שנרכיב לאתר שלכם:
וורדפרס ידידותית לקידום אתרים
וורדפרס תוכננה תוך מחשבה על קידום אתרים, עם מבנה קוד נקי, מה שמקל על הסורקים של גוגל לסרוק ולהוסיף תוכן לאינדקס. ל-WordPress יש גם תכונות מובנות של SEO, כגון קישורים קבועים, מטא תגיות ומפות אתרים של XML, המקלים על מפרסמי חדשות לבצע אופטימיזציה של התוכן שלהם.
לוורדפרס יש ספרייה עצומה של תוספים
תוספים אלו מסייעים לבעלי אתרי חדשות לשפר את תוצאות ה-SEO שלהם. לדוגמה, תוספים כגון Yoast SEO ו-All in One SEO Pack יכולים לעזור למפרסמי חדשות לייעל את התוכן שלהם לתוצאות החיפוש בגוגל, ותוספים כגון WP Super Cache יכולים לשפר את מהירות האתר, שהיא גורם מכריע להצלחת SEO.
וורדפרס קלה לשימוש
וורדפרס היא פלטפורמה ידידותית למשתמש וקלה לשימוש, גם למשתמשים שאין להם מיומנויות טכניות גבוהות או מקצועיות. כלומר, עם שימוש בתבניות אלו, מפרסמי חדשות יכולים להתמקד ביצירת תוכן איכותי במקום לדאוג להיבטים טכניים של ניהול אתרים.
ל- WordPress יש גם קהילה עצומה של משתמשים החולקים ידע ומשאבים, מה שמקל על מפרסמי חדשות למצוא עזרה כשהם צריכים אותה.
וורדפרס ניתנת להתאמה אישית
מפרסמי חדשות יכולים להתאים אישית את העיצוב והפונקציונליות של האתר שלהם, כך שהם מקבלים פתרונות הולמים לצרכים הפרטניים שלהם, כולל הוספת תכונות מותאמות אישית, שילוב עם העמודים ברשתות החברתיות ופרסום תוכן מולטימדיה, שמשפרים את מעורבות המשתמשים ותוצאות SEO.
נתונים מובנים ספציפיים לחדשות: שיפור נראות תוכן החדשות בגוגל
נתונים מובנים ספציפיים לחדשות הם סוגים של נתונים מובנים שתוכננו במיוחד עבור תכני חדשות. הם מספקים מידע על המאמרים, כגון הכותרות, המחברים, תאריכי הפרסום והתמונות המוצגות. המידע הזה מצג בתוצאות החיפוש, מה שיכול להפוך את מאמרי החדשות שלכם לגלויים יותר למשתמשים.
עם הצגת מידע מדויק ומפורט על מאמרי החדשות, ניתן להגביר את האמינות של התוכן, מה שמסייע בביסוס אמון עם הקהל, ומעודד אותם לבקר באתר שלכם בתדירות גבוהה יותר.
כדי ליישם נתונים מובנים ספציפיים לחדשות, יש להוסיף סימון סכמה לקוד ה-HTML של מאמרי החדשות באתר, באופן ידני או באמצעות שימוש בתוסף, אם האתר בנוי על מערכת ניהול תוכן של וורדפרס. התוסף יפיק אוטומטית את סימון הסכימה עבור מאמרי החדשות, מה שיקל על היישום.
חשיבות עדכון מאמרים חדשותיים רלוונטיים ועדכניים
בעולם החדשות המהיר, חשוב לעדכן את אתר בחדשות עם הסיפורים החדשים ולעדכן את התוכן באתר מיד כשמידע חדש זמין. גישה זו חיונית לעדכון הגולשים עם מידע רלוונטי, לצד ההשפעה המשמעותית על הדירוג בתוצאות החיפוש בגוגל ועל אמינות האתר.
הצוות המקצועי של פרסונאס מדיה מקפיד על עדכון מאמרים ברגע בו מתפרסמות ידיעות חדשות, כך שאנחנו מייעלים כל הזמן את תהליכי קידום אתרי חדשות והופכים את האתר שלכם למוביל בתחומו. הקוראים מעוניינים לקרוא מידע עדכני על החדשות האחרונות, ועם עדכון מאמרים בכל פעם שמתפרסם מידע חדש, אתם מספקים להם את המידע העדכני והמדויק ביותר הזמין.
הסורקים של גוגל מציבים עדיפות בתוצאות החיפוש לאתרים שמפרסמים תכנים חדשים ורלוונטיים, ועדכון האתר שלכם עם מידע חדש מסייע בשיפור דירוג האתר שלכם, כשהסורקים של גוגל מתרשמים שהתכנים באתר שלכם אמינים וסמכותיים. הנה כמה צעדים שאנחנו מקפידים עליהם בעדכון אתר החדשות שלכם עם תכנים חדשים בתדירות קבועה:
מעקב אחר פרסומי חדשות
כדי שהאתר שלכם יהיה מעודכן עם חדשות רלוונטיות, יש לעקוב באופן קבוע אחר עדכוני חדשות, פרסומים ברשתות החברתיות ומקורות אקטואליה סמכותיים אחרים, כך שניתן לזהות במהירות את הזמינות של מידע חדש.
שימוש בקישורים פנימיים
קישורים פנימיים של מאמרים חדשים למאמרים שכבר פורסמו באתר ושקשורים לסיקורים קודמים ורלוונטיים של הסיפור החדש שאתם מפרסמים, מספקים לקוראים הקשר ומידע רקע נוסף, כך שהם נשארים באתר שלכם לפרק זמן ארוך.
קידום העדכונים
עם עדכון המאמרים החדשים שתפרסמו באתר, יש לקדם אותם גם בעמודי הרשתות החברתיות ובערוצי שיווק חשובים אחרים, כך קהל היעד שלכם יתרשם ממחויבותכם לספק לו מידע מדויק ועדכני.
חשיבות ביצוע נכון של תוכנית קידום אתרי חדשות
אופטימיזציה למנועי חיפוש חיונית לאתרי חדשות כדי למשוך תנועה אורגנית ולהשיג דירוגים גבוהים בתוצאות החיפוש בגוגל. במדריך זה, המומחים של פרסונאס מדיה הדגישו את החשיבות של מחקר מילות מפתח, תיאורי מטא, כותרות וקישורים נכנסים באופטימיזציה של תוכן אתר חדשות כדי להשיג את התוצאות המבוקשות.
דיברנו גם על חשיבות אופטימיזציה לאתר עם נגישות מתאימה למכשירים ניידים, מהירות טעינת האתר ובמיוחד הדגשנו את חשיבות ההקפדה על חוויה מעולה של הגולשים באתר, שכן גורמים אלו חיוניים לקביעת דירוג האתר בתוצאות החיפוש.
כמה מילים לסיום
כשאתם שוכרים את השירותים שלנו, אתם מקבלים תוכנית מקיפה ומותאמת אישית של קידום אתר החדשות שלכם, עם תכנים עדכניים, איכותיים ורלוונטיים, להגברת הנוכחות המקוונת של האתר שלכם בגוגל.
אז אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כדי להבין עוד איך נוכל לסייע לכם בתהליך קידום העסק עם אתר חזק, מותאם להנחיות גוגל לקידום אתרים, ובמיוחד נסביר לכם איך מקדמים אתר שגובר על המתחרים בתוצאות החיפוש.
אולי יעניין אתכם גם: קידום אתרים לאדריכלים | קידום אתרים לרופאים