בהשוואה לאתרים גדולים ומורכבים יותר כגון אתרי מכירות למשל, אתרי תדמית הם אתרים קטנים יחסית. עפ"י רוב, הם יהיו בנויים במקסימום מכמה עשרות של עמודים אינטרנטיים. עם זאת, על אף כי בד"כ מדובר באתרים קטנים יחסית, לאתרי תדמית עשויה להיות תרומה עצומה להצלחתם השיווקית של עסקים רבים.
בשלב זה אנו רוצים לחבר את הדברים לתחום השיווק הדיגיטלי של קידום אתרים בגוגל. בין אם בשיטה האורגנית (SEO) ובין אם בשיטה הממומנת (PPC), קידום אתרים בגוגל עוסק בקידומם של דפים אינטרנטיים בתוצאות מנוע החיפוש. והמטרה? לגרום לאותם דפים אינטרנטיים להופיע ראשונים יותר בתוצאות החיפוש. ככל שמיקומם הוא גבוה יותר, פוטנציאל החשיפה הוא רב יותר. וכאשר קיימת חשיפה נרחבת הסיכוי לגייס יותר קוחות חדשים– עולה.

קידום אתרים עבור אתרי תדמית – דגשים חשובים
בבואנו לבצע קידום אתרים עבור אתרים המוגדרים כ- "אתרי תדמית", אנו נדרשים להתייחס אל מגוון רב של פרמטרים בכדי שנוכל לעשות זאת בצורה טובה ויעילה. וגם אם האתר שלנו בנוי בצורה "תדמיתית" להפליא, כל עוד לא נבצע את הדברים המוטלים עלינו ובעיקר באופן שבו הם אמורים להתבצע, אנו לא נזכה לראות טראפיק (תנועה) באתר ובטח בבטח שלא את קידומו במנוע החיפוש. אז במה חשוב להתמקד בעת קידום אתרי תדמית אתם שואלים? בואו נבדוק…
- שימוש בפלטפורמת ניהול תוכן מתאימה:לפני שאנו חושבים בכלל על מלאכת קידום האתר, עלינו לדאוג כי הוא ינוהל תחת פלטפורמה נכונה ומתאימה לכך. וכשמדובר בתהליך של קידום אתרי אינטרנט, אין פלטפורמת תוכן אידיאלית יותר מאשר זו הפועלת על בסיס שיטת הקוד הפתוח. יתרונן הגדול של מערכות הקוד הפתוח הוא הגמישות הרבה המתאפשרת בהן. בין היתר, ניתן לבחור בהן בקלות בין מגוון נרחב של טמפלטים (תבניות עיצוב) אשר עונים בצורה מדויקת על צורכי הקידום של האתר שלנו. בנוסף, ניתן לשלב בהן מגוון כלים שימושיים אשר יכולים לתרום רבות לביצוע תהליך אפקטיבי ונוח יותר של קידום. (למשל- תוסף Yoast Seo). בין פלטפורמות הקוד הפתוח היותר פופולאריות, נמנות אלו של ג'ומלה ושל וורדפרס. לסיכום העניין: בניית אתרי תדמית תוך בחירה בפלטפורמת התוכן המתאימה, היא שלב מקדים (ומחייב) לתחילת תהליך הקידום.
- התאמת האתר למכשירים ניידים: כל מי שמכיר את תחום קידום האתרים, יודע כי התאמתם של אתרי אינטרנט למובייל (Mobile) הוא עניין רציני מאוד. מצד אחד, התאמתם של אתרי אינטרנט למכשירים ניידים משפרת את חוויית המשתמש של הגולשים דרכם (שמספרם רק הולך וגדל). מצד שני, ההתאמה הזו גם תוכל לתרום לכם רבות בתהליך קידומו של האתר שלכם. למעשה- מדובר בפרמטר מוביל ומרכזי היום אשר משפיע רבות על דירוג אתרים בגוגל (ועל אחת כמה וכמה- על דירוגם של אתרי תדמית).
- יצירת תכנים מקצועיים ואיכותיים: אחד מן עמודי התווך של קידום אתרים, הוא יצירת תכנים עפ"י מילות מפתח רלוונטיות. וכשמדובר באתרי תדמית, זה משרת עבורנו שתי מטרות חשובות:
- יצירת תכנים מקצועיים וייחודיים אשר מייצרים ערך בעבור הגולש.
- יצירת תכנים עפ"י קווים מנחים אשר עונים במדויק על צורכי קידום האתר.
בכדי להבטיח את איכותם של התכנים באתר שלכם, תוכלו לפנות ולהתייעץ אל מול חברות דיגיטל מקצועיות. אפשרות שנייה כמובן היא לעבוד ישירות אל מול כותבי תוכן מנוסים.
רעיונות מומלצים לכתיבת תוכן:
- דיון על דילמות והעלאת פתרונות הקשורות לבית העסק
- העלאת טיפים וכלים שימושיים
- כתיבת מאמרים מקצועיים העוסקים בהיבטים שונים הקשורים לעסק
- כתיבת תוכן מקצועית לצד העלאת סרטונים רלוונטיים (גם שיווקיים וגם אינפורמטיביים)
- כתיבה והעלאת תכנים בסגנון "שאלות ותשובות נפוצות מלקוחות"
- ועוד…
תמיד תזכרו: כשיש לכם "תוכן לעניין" יהיה לכם קידום לעניין!
- בניית פרופיל קישורים איכותי: לא ניתן לבצע קידום אתרים בגוגל ללא בניית פרופיל קישורים איכותי. הכוונה כמובן, היא ליצירתם של קישורים פנימיים וחיצוניים אשר משפיעים ישירות על דירוגו של האתר שלנו. בהתייחס לקישורים הפנימיים, מדובר בהוצאת קישורים מביטויי מפתח רלוונטיים (על סמך מחקר מילות מפתח מקדים) וביצירת קישור בין עמודים פנימיים באתר (בהקשר לוגי כמובן). בהתייחס לקישורים החיצוניים, מדובר בגדול באותה הפעולה. ההבדל העיקרי כמובן, הוא שמדובר ביצירת קישור בין עמודים אינטרנטיים של אתרים שונים. ולמה בכלל אנו יוצרים קישורים? בכדי לבנות או לחזק את "סמכותיות" האתר שלנו ולמצב אותו כרלוונטי בעבור הגולשים. ככל שסמכותיות האתר היא חזקה יותר, גוגל תדרג אותו גבוה יותר בתוצאות. וככל שזה נוגע לקישורים החיצוניים, רצוי להוציא אותם אל אתרים "סמכותיים" בלבד. את רמת הסמכותיות הזו אנו יכולים לבדוק דרך מגוון נרחב של כלי קידום ייעודיים. אחד מן הכלים האלו הוא בודק פרופיל הקישורים "Ahrefs".
- עבודה על שיפור יחס ההמרה: כל תהליך של קידום אתרי אינטרנט אמור להוביל לבסוף לתוצאות חיוביות בשטח. וכדי שבאמת נוכל להשיג אותן, עלינו לשים דגש על שיפור יחס ההמרה. במילים אחרות, עלינו להתמקד בפעולות אשר יניעו יצירת קשר ויהפכו גולשים רבים ללקוחות שלנו. בהתייחס לתהליך של קידום אתרי תדמית, אנו יכולים להשיג זאת דרך שיפור אמצעי ההתקשרות בהם:
- הבלטת כלל השדות הנדרשים למילוי
- הוספת מיקרו קופי בכדי ליצור קריאה חזקה יותר לפעולה
- הוספת תמונה או וידאו לדף נחיתה
- הבלטת לחצן השליחה ליצירת קשר
- ועוד…
קידום אתרי תדמית? רק מול חברת דיגיטל מנוסה ומקצועית!
אתרי אינטרנט עסקיים הם נכס דיגיטלי ראשון במעלה. וכמו כל נכס חשוב, זה הכרחי שתהיינה ידיים מקצועיות אשר תדענה לטפל בהם בצורה הטובה ביותר. על כן, בכדי שתוכלו ליהנות מתוצאות קידום איכותיות- חשוב שתתנהלו אל מול חברת קידום מקצועית.
לנו ב- "פרסונאס מדיה", ישנם ידע וניסיון עשירים בשיווק דיגיטלי. בין היתר, אנו מספקים ללקוחות אסטרטגיים גדולים שירותי קידום ומיתוג מתקדמים. פתרונות השיווק המקוונים שלנו יעניקו לעסק שלכם בדיוק את מה שהוא צריך: הצלחה עסקית
ומה הסוד שלנו?
- ביצוע אפיון שיווקי מדויק
- בניית אסטרטגיה שיווקית מתאימה
- בקרה ושיפור תהליכים "תוך כדי תנועה"
- והכי חשוב- אנחנו תמיד עובדים עם חיוך על הפנים! 🙂
רוצים גם אתם ליהנות מקידום שמביא תוצאות?
צרו עימנו קשר ואנחנו כבר נדאג לקחת את זה משם… 🙂