7 כללי בסיס לקראת שיווק עורכי דין – הטיפים המקצועיים שלנו
תוכן עניינים
שיווק משרד עורכי דין הוא משהו שכל משרד עורכי דין חייב לתחזק. למרבית המשרדים ולמרבית עורכי הדין, קשה עד בלתי אפשרי לתחזק זאת בעצמם משום שהם כל כך עסוקים. הם לא היחידים שבמצב הזה – הרבה בעלי עסקים לא יכולים להקדיש מספיק זמן למען קידום אתרים מקצועי.
הבעיה היא שכדי להתחיל קידום אתרים מקצועי חייבים להשקיע הרבה זמן ומאמץ. חשוב להתמיד, לשקול כל פעולה לפני שמבצעים אותה ולהבין את ההשלכות שלה. קידום אתרי אינטרנט זה מרתון ולא ספרינט, ולכן פרסום משרד עורכי דין בדרך כלל מתבצע על ידי חברת קידום אתרים אורגני וממומן.
חברת קידום אתרי אינטרנט תעניק לכם מגוון שירותי קידום אתרים אורגני וממומן לעורכי דין. קידום אתרים אורגני וממומן יכולים להתבצע גם בגוגל וגם ברשתות חברתיות ובכך נותנים לכם מענה שלם לכל הצרכים הפרסומיים שלכם.
במאמר זה נסקור דרכים שונות עבור קידום אתרים לעורכי דין בדיגיטל. כמובן שההמלצה שלנו היא לפנות אל חברת קידום אתרי אינטרנט, שכן קידום אתרים מקצועי לא יכול להתבצע כמו שצריך בלי אנשי מקצוע שמבינים ומומחים בכך.
לפני שמתחילים – הגבלות על שיווק משרד עורכי דין שחובה לדעת
קידום אתרים לעורכי דין מעט שונה מקידום אתרים לבעלי עסקים אחרים, משום שלשכת עורכי הדין הטילה הגבלות על פרסום עורכי דין באינטרנט. חברת קידום עורכי דין צריכה להכיר את התנאים האלו ולפעול בהתאם:
- אין לפרסם תוכן מטעה או פוגעני לציבור.
- על שיווק עורכי דין להיות מכבד כלפי עורכי דין מתחרים, כלומר אין לזלזל או לפגוע בכבודו של עורכי דין אחרים ולפרסם פרסום ישיר נגדם.
- אין להציג פרסום עורכי דין באתרים המכילים תוכן לא מכבד או פוגעני (אלימות, פורנוגרפיה או תוכן בלתי חוקי).
- פרסום משרד עורכי דין צריך להיות מכבד למקצוע ולהיות "נקי", וכמובן ללא טובות הנאה כלשהן.
- אין לפרסם באתרים או באפליקציות המיועדים לקטינים.
- אתר של עורך דין לא יכיל פרסומות של אחרים.
- ניתן להציג באתר שמות של לקוחות רק אם אלו אישרו את פרסום שמם.
- אין להתייחס לשכר טרחה בפרסום.
- אין להשתמש ב pop-ups עבור פרסום עורכי דין.
אתם עורכי דין, ולכן הדבר הראשוני שאתם צריכים לבדוק כשאתם מבצעים קידום אתרים לעורכי דין הוא לוודא שכל הפעולות השיווקיות שאתם מבצעים אכן חוקיות ותואמות את תנאי הלשכה. עבירה על אחד מהתנאים של הלשכה כמובן יציג אתכם באור מאוד שלילי ויפגע במוניטין ובשם שלכם באופן מיידי.
חברת קידום אתרים אורגני וממומן אשר מציעה קידום אתרים מקצועי, כמובן צריכה להכיר את כל התנאים האלו וחלילה לא לזלזל בהם כשהיא מקדמת את האתר שלכם. לכן בשום פנים באופן אל תיקחו חברה שאינה מספיק רצינית או מקצועית, כי הטעות הזו עלולה לעלות לכם ביוקר תרתי משמע.
מה צריך לדעת כשמתחילים פרסום משרד עורכי דין? 7 כללי בסיס בשבילכם
תוכנית שיווקית מדויקת:
לפני שיוצאים לדרך, אתם חייבים להגדיר את המטרות שלכם מהקמפיין – מה הייתם רוצים להשיג: יותר לקוחות? יותר פניות לעסק? מודעות גדולה יותר אליכם?
לאחר מכן, נגדיר את המטרות האלו באופן מדיד: כמה פניות נוספות אתם מצפים לראות בחודש? כמה מהן אתם מצפים שיהפכו ללקוחות ומתי?
אחר כך, נתאר בדיוק איך נשיג את המטרות האלו: SEO ו-PPC (קידום אתרים אורגני וממומן) הן שתי שיטות נפוצות ביותר שמתאימות בדיוק לצרכים ולמטרות של עורכי דין, אם כי חשוב לשלב גם קידום בלינקדאין, בפייסבוק או ביוטיוב. יש עוד שירותי קידום אתרים שחשוב שתכירו כמו קידום באימייל (ניוזלטר) או קידום תוכן ברשת.
למעשה, כל מה שתיארנו פה הוא הבסיס של יצירת אסטרטגיה שיווקית לעורכי דין. כמו שלא מתחילים לנסוע לפני שמפעילים ווייז אם רוצים להגיע ליעד המדויק בלי להיתקע בפקקים, כך גם כשעושים קידום אתרים לעורכי דין חייבים להגדיר את יעדי הקמפיין ואת האמצעים כדי להגיע אל אותם יעדים.
אתר מקצועי ואופטימלי:
קידום אתרים לעורכי דין חייב לכלול SEO – קידום אתרים אורגני. מה הכוונה? קידום אתרים אורגני הוא שיגרום לכם להופיע בראש רשימת תוצאות החיפוש כשלקוח פוטנציאלי מחפש עורך דין בתחום ההתמחות שלכם.
למעשה, מדובר על תהליך של הפיכת כל הנכסים הדיגיטליים שלכם לאופטימליים למנוע החיפוש, כלומר מותאמים לדרישות שלו. במקרה שלנו, מנוע החיפוש הוא כמעט תמיד יהיה גוגל (גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם, בפער משמעותי ממנועי חיפוש אחרים), ולגוגל יש מספר קריטריונים בהם היא מדרגת אתרים. אתם רוצים לקבל את הדירוג הגבוה ביותר, כדי להופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש.
למה חשוב להופיע גבוה? ככל שהאתר שלכם מופיע למעלה יותר, הסיכויים שלקוח פוטנציאלי יקליק עליו גדלים משמעותית. כדי להבין את התמונה נציג לכם קצת נתונים:
על התוצאה הראשונה מקליקים 28.5% מהגולשים.
על התוצאה השניה – 15.7%
על השלישית – 11%
נרוץ קצת קדימה, ועל התוצאה התשיעית מקליקים פחות מ-3% מהגולשים.
כך שהפערים לא קטנים בכלל.
על כן, אם אתם רוצים להגדיל את הסיכויים לכך שלקוח פוטנציאלי יבחר להקליק דווקא על האתר שלכם מתוך מגוון תוצאות החיפוש המתקבלות – אתם צריכים להופיע כמה שיותר גבוה.
קידום עורכי דין באמצעות קידום אורגני מתבצע קודם כל על ידי הפיכת האתר שלכם לאופטימלי. ראשית, נתחיל מבדיקה ראשונית של האתר ונבדוק מהי מידת האופטימליות שלו כרגע ומהו הדירוג העכשווי שלכם בגוגל. משם נוכל להתקדם ולבנות תוכנית מסודרת להפיכתו לאופטימלי. הרכיבים הנפוצים המשפיעים על הדירוג של אתר הם:
- מילות מפתח (בכל הרכיבים הרלוונטיים)
- תוכן עדכני ובעל ערך לקוראים
- עיצוב עכשווי ומותאם לעורכי דין
- מפת אתר מסודרת ונוחה
- קישורים פנימיים וחיצוניים איכותיים
- חווית משתמש אופטימלית: מהירות גלישה גבוהה באתר, רספונסיביות לנייד (התאמת האתר לגלישה דרך הנייד), עמוד בית לא עמוס מדי, פרטי יצירת קשר ברורים ועוד.
- קוד אתר איכותי ותקין, בלי דפי שגיאה.
- אבטחת אתר ברמה גבוהה
- עמודים רלוונטיים לעורכי דין: דף בית, דף אודותכם, דף המלצות, בלוג אישי עם מאמרים מקצועיים שלכם.
ליצור תוכן:
כדי להתחיל קידום אתרים לעורכי דין, חייבים שיהיה לכם תוכן שיווקי עבור אתר האינטרנט, הפרסומים בפייסבוק או בלינקדאין, סרטונים ליוטיוב וכו'. כדאי לגוון עם מגוון סוגי תוכן: מאמרים בעלי ערך לבלוג שלכם, פוסטים, סרטונים, סיפורי מקרה (בכפוף לכללי לשכת עורכי הדין), תוכן ויזואלי כמו טבלאות או גרפים כדי להעביר מסר מסוים, שאלות נפוצות ועוד.
לדוגמה, אתם יכולים להעלות תוכן על "איך לבחור עורך דין טוב?", "מתי צריך לקחת עורך דין" או "מה חשוב לדעת לפני שפונים לעורך דין?".
ההמלצה היא לענות על כך באמצעות סוגי תוכן שונים.
תוכן איכותי ומעניין מגביר את הטראפיק לאתר שלכם ומגביר את הנוכחות הדיגיטלית שלכם. אם הסרטון שלכם בעל ערך גבוה לצופים, הם כנראה ישתפו אותו או יעשו לכם לייק, מה שמגביר את הבאז סביב הסרטון. כשגוגל רואה שהרבה גולשים מגיעים לאתר שלכם ונשארים שם למשך זמן ממושך יותר – היא מבינה שמדובר באתר איכותי עם תוכן איכותי, והיא "מתגמלת" אתכם בכך שהיא מעלה את הדירוג שלכם.
כך נוצר מעין כדור שלג חיובי – כי מעצם העלייה בדירוג שלכם בגוגל, יגיעו אף יותר גולשים לאתר שלכם, כלומר שוב ישנה עלייה בטראפיק, גוגל ממשיכה לדרג אתכם גבוה, ואתם מקבלים יותר פניות לעסק.
כל זה קורה בזכות אתר אופטימלי עם תוכן איכותי. גיוון בסוגי תוכן שונים מאפשר לכם להשפיע על יותר לקוחות פוטנציאליים, משום שכל אדם נהנה לצרוך תוכן בצורה שונה: יש אנשים שמעדיפים לראות סרטון הסבר, ויש אנשים שיעדיפו פשוט לקרוא את המלל שלו. ככל שתגוונו יותר, אתם "נוגעים" ביותר אנשים ומגדילים את הסיכוי של אותו לקוח פוטנציאלי לפנות אליכם או להשאיר פרטים. אז מה לעשות מכאן?
- חשוב מאוד שהסרטונים שלכם יהיו מקצועיים: רקע נקי ונייטרלי, לבוש הולם, דיבור ברור עם דיקציה ברורה, להסתכל ישירות למצלמה. מומלץ מאוד להוסיף גם כתוביות לסרטון, זה מקל על הצופים לעקוב אחריכם וכמובן מאפשר לאוכלוסיות נוספות, כגון כבדי שמיעה, לצפות בסרטון שלכם ולצרוך עוד תוכן מכם.
- מומלץ להשקיע בציוד צילום איכותי: מיקרופון מצוין (זה החלק הכי חשוב בסרטון), תאורה טובה, סביבה שקטה לצילום, מצלמה באיכות טובה (לפעמים גם הפלאפון יוכל להספיק, אבל שימו לב שהגדרות המצלמה הן האופטימליות והטובות ביותר שהפלאפון יכול להציע ועם רזולוציה גבוהה).
- התוכן המילולי חייב גם להיות אופטימלי: חובה לשבץ את מילות המפתח שלכם בטקסט. בנוסף, הקפידו על כתיבה חדה וברורה, תדברו בגובה העיניים, אל תשתמשו במונחים מסובכים מדי מבלי להסביר אותם, ותנסו כמה שיותר להביע שקיפות ומקצועיות. תדגישו את היתרונות שלכם ותייצרו תחושה של אמינות עבור הקורא.
פרופיל גוגל לעסק שלי:
Google My Business (גוגל לעסק שלי) הוא פלטפורמה של גוגל המאפשרת לכם ליצור מעין תעודת זהות לעסק שלכם בגוגל. שיווק עורכי דין באינטרנט צריך לכלול בין היתר עדכון של הפרופיל שלכם על מנת שיופיעו שם כל הפרטים העדכניים עליכם: שם העסק, כתובת, פרטי יצירת קשר, שעות פתיחה, תמונות של העסק ושל צוות עורכי הדין במשרד ועוד.
חברת קידום אתרים בגוגל כמובן תכלול זאת בתוך האסטרטגיה שלה כחלק מתוכנית הפעולה עבורכם.
חשוב מאוד שכל הנכסים הדיגיטליים שלכם וכל המידע עליכם בגוגל יהיה אופטימלי ומעודכן, בלי רובריקות ריקות. אחרת אתם לא מספיק אופטימליים.
קידום עורכי דין בעזרת קידום ממומן בגוגל:
פרסום משרד עורכי דין צריך לכלול בין היתר גם קידום ממומן בגוגל אם המשרד שלכם רוצה להתפרסם באופן מיידי ולראות עלייה משמעותית בטראפיק בזמן מהיר.
המודעה הממומנת בגוגל אדס מאפשרת לאתר או לדף הנחיתה שלכם להופיע מעל התוצאה האורגנית הראשונה.
למעשה, יארחו לכם חברה עד 3 מודעות ממומנות נוספות (סה"כ 4) שכולן יהיו מעל התוצאה האורגנית הראשונה (כמובן שיכול להיות שלא יהיו עוד מודעות ממומנות חוץ מכם עבור מילת מפתח מסוימת, אבל אם כן, גוגל שמה עד 4 מודעות כולל המודעה שלכם ולא יותר).
יש שיטות איך ליצור מודעה ממומנת בגוגל כך שהיא תהיה אופטימלית ותופיע הכי גבוה מתוך הארבע האפשריות. הכול תלוי בעד כמה המודעה שיצרתם איכותית. מה הכוונה איכותית? – מילוי כל הרובריקות שגוגל מבקשת, הגדרת מילות מפתח חיוביות ושליליות, הוספת סאב-דומיינים, הוספת דף נחיתה ועוד.
כאן חברת קידום אתרים בגוגל נכנסת לתמונה. חברת קידום אתרים לעורכי דין מתמצאת במיוחד ביצירת מודעות ממומנות שמתאימות לשוק התחרותי של עריכת דין. אנחנו ממליצים לכם לפנות לחברה שהיא לא רק מקצועית ומיומנת, כי ותק כללי בעולם השיווק זה לא מספיק – אתם צריכים חברה שיש לה ותק ספציפי בתחום שיווק עורכי דין.
שיווק עורכי דין הוא לא דבר פשוט, וכדי להצליח בו נדרש ניסיון קונקרטי בתחום והבנת הגורמים המשפיעים. לרוב מדובר בניואנסים קטנים שעושים הבדל גדול. לכן לא היינו ממליצים לכם לקחת סיכון – תפנו רק לחברה מומחית קידום עורכי דין באינטרנט.
טיפים עבור פרסום משרד עורכי דין דרך קידום ממומן בגוגל:
- להחליט על תקציב מראש – את השלב הזה עושים כבר בבניית האסטרטגיה. כשאתם עובדים עם חברת קידום אתרים בגוגל, היא בונה עבורכם אסטרטגיה מותאמת אישית וכמובן שנושא התקציב מהווה חלק עיקרי ממנה. רק ככה נוכל לסלול את הדרך המיטבית להצלחה שלכם.
- דף נחיתה – חשוב מאוד שיהיה לכם דף נחיתה איכותי ואופטימלי. דף הנחיתה צריך להיות נקי ולא עמוס בתוכן, מעוצב באופן אלגנטי ועם מסר חד וברור. כמובן שבדף הנחיתה צריכה להופיע תיבה להשארת פרטים או יצירת קשר, לצד קישור לאתר שלכם. עמוד הנחיתה צריך להיות מותאם באופן ספציפי למודעה שלכם ולמילות המפתח שלכם.
- בדיקות B\A – אלו למעשה בדיקות המאפשרות לנו לעשות השוואה בין שתי מודעות ולראות מי מהן טובה יותר ומשיגה יותר תוצאות בשטח. פרסום עורכי דין באמצעות גוגל אדס צריך להיות מאוד מדויק וחייבים להתייחס לתוצאות שמראות המודעות בשטח כדי לדעת איך להתקדם. כך שבדיקות B\A למעשה מאפשרות לנו להתקדם עם המודעה האופטימלית ביותר שרושמת עבורכם הכי הרבה הישגים. זו הסיבה שהבדיקות האלו הן קריטיות בתהליך קידום עורכי דין באינטרנט.
- להיות עם היד על הדופק – קמפיין בגוגל זה לא מסוג הדברים שמתחילים ואז שוכחים. אתם צריכים לעבוד עליו באינטנסיביות, לשים לב לנתונים מהשטח ולהסיק את המסקנות הנדרשות בהתאם. חברת קידום אתרי אינטרנט אחראית לשלוח לכם דוחות חודשיים באופן עקבי בהם מפורטים הסטטיסטיקות והנתונים לצד מסקנות האנליסטים המקצועיים של החברה.
קידום עורכי דין דרך יוטיוב:
פרסום עורכי דין יכול להתבצע דרך יוטיוב – ביוטיוב ניתן לקדם את הסרטון דרך מודעה ממומנת, וכמובן שאם העלתם סרטון מהערוץ שלכם באופן אופטימלי זה מאוד תורם לקידום האורגני של הסרטון ביוטיוב.
בעת הגדרת המודעה הממומנת ביוטיוב, אתם תתבקשו להגדיר אותה כך שהיא תופיע עבור קהל יעד מסוים. למעשה, זה אחד הדברים הראשוניים ביותר שיקבעו את הצלחת המודעה שלכם.
היום ישנם המון סרטוני קידום שונים שרצים ביוטיוב וצופים יכולים לשתף אותם במדיה החברתית ובכך להגדיל את החשיפה אליכם. העניין הוא שכדי שסרטון ביוטיוב באמת יצליח, הוא חייב להיות אופטימלי, וכאן חברת שיווק משרד עורכי דין נכנסת לתמונה. מומלץ מאוד שזו תהיה אותה החברה שמעניקה לכם שירותי קידום אתרים באינטרנט, משום שכך הכול יתבצע דרך אותה קורת גג ויתבצע סנכרון מסוים בין ערוצי השיווק על ידי אנשי מקצוע שמכירים אתכם כבר ויודעים מה אתם צריכים.
סרטון שמקודם ביוטיוב חייב להיות אופטימלי משום שיוטיוב משמש בעצמו כמנוע חיפוש. וכזכור, אופטימיזציה היא התאמה לדרישות מנוע החיפוש. אז מה יוטיוב דורשים?
- מילות מפתח
- הנעה לפעולה
- כתוביות בסרטון
- קישורים לנכסים דיגיטליים אחרים שלכם (בתיאור הסרטון)
- ערוץ יוטיוב אופטימלי (תמונה, שם ופלייליסטים אופטימליים)
- ישנם פרמטרים נוספים שמשפיעים על דירוג הסרטון שלכם ביוטיוב, ולכן אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם חברה המבצעת קידום אתרים מקצועי ואיכותי.
שיווק משרד עורכי דין ברשתות חברתיות:
קידום אתרי אינטרנט כשלעצמו אינו מספיק במרבית המקרים, ויש לשלב בתוכנית השיווק גם קידום ברשתות חברתיות. הרשתות שעורכי דין צריכים להתמקד בהן הן לינקדאין ופייסבוק.
הרבה משרדים לעורכי דין לא מפרסמים את עצמם מספיק ברשתות ולא מבינים עד כמה מדובר בכלי חשוב. כמובן שלא כל רשת חברתית מתאימה, אבל לינקדאין ופייסבוק כן מתאימים לקידום תוכן מקורי שלכם ולהשגת לידים איכותיים נוספים. הנה 3 טיפים מאיתנו:
- תוכן הוא שם המשחק – יש לגוון עם סוגי תוכן שונים, לכן לצד טקסט מושך ומעניין על מאמר שפרסמתם בבלוג שלכם עם קריאה לגולשים להיכנס לבלוג ולקרוא יותר, צריך להופיע גם תוכן ויזואלי: תמונה, חלק מסרטון שלכם וכו'.
אנחנו ממליצים לכם לפנות אל חברת קידום אתרים בגוגל המבצעת פרסום עורכי דין ברשתות חברתיות מזה שנים רבות. חברה מקצועית תדע לבנות עבורכם תכנים מתאימים ולהעניק לכם שירותי קידום אתרים מותאמים אישית לפרסומים שלכם.
- הכרחי לכלול בכל פוסט קריאה לפעולה – אם לא תזכירו לגולשים להיכנס לאתר שלכם או להשאיר פרטים, הם לרוב פשוט לא יעשו את זה. דבר זה נכון אף יותר בעולם המהיר והדיגיטלי שאנחנו חיים בו היום, כשאנשים גוללים למטה ברשתות חברתיות ולא מתמהמהים יותר מדי על פוסטים.
אם אתם רוצים שלקוחות פוטנציאליים יתעכבו על פוסט שלכם ואפילו יפסיקו את השיטוט ברשת החברתית למענכם – אתם צריכים לתת להם סיבה מאוד טובה לכך, ולהזכיר להם בסוף. אחרת הם פשוט ימשיכו לגלול למטה.
בשורה התחתונה, לסקרן לקוח ולגרום לו להתעכב על פוסט שלכם ואז בלי כוונה לוותר עליו ו"לתת לו ללכת" רק כי שכחתם להזמין אותו להיכנס לאתר – זה פספוס אדיר. לכן אל תשכחו: תזמינו אותם לבצע את פעולת ההמרה שאתם מעוניינים בה (להשאיר פרטים, להיכנס לאתר ולהמשיך לקרוא, לעשות סאבסקרייב לערוץ היוטיוב, להירשם לניוזלטר ועוד).
- לבנות לו"ז מסודר להעלאת הפוסטים – עקביות היא חלק בסיסי מקידום ברשתות חברתיות, שכן אם לא תהיו עקביים מספיק הגולשים שעוקבים אחריכם כבר לא יזכרו אתכם כל כך. אם אתם לא מעלים פוסטים בתדירות מספיק גבוהה, הלקוחות מבינים שקצת נעלמתם מהרדאר, וזה יכול מאוד להשפיע על הבחירה שלהם אם ליצור אתכם קשר או לא.
עקביות מעידה עליכם שאתם אמינים, שאתם "כאן כדי להישאר", שאתם יציבים, קרקע טובה לדרוך עליה. אמינות היא חלק כל כך בסיסי בין לקוח לעורך דינו, כך שלקוחות לא יפנו לעורכי דין שהם לא סומכים עליהם מספיק.
לסיכום, לו"ז מסודר להעלאת תכנים ברשתות החברתיות מאפשר לכם להישאר כל הזמן עם היד על הדופק ולוודא שאתם לא מפספסים. את הלו"ז הזה צריך להתאים לאסטרטגיה השיווקית שנבנתה לכם בהתחלה עם חברת קידום אתרים בגוגל. אז אל תדאגו, חברת קידום אתרי מקצועי תדאג עבורכם ללו"ז מאורגן.
שאלות ותשובות:
למה לפנות אל חברת קידום אתרים בגוגל?
קידום אתרי אינטרנט הוא לא עסק פשוט. כשמדובר על שיווק משרד עורכי דין, העסק יכול להיות אף מסובך יותר משום ששוק עורכי הדין מאוד תחרותי. עם זאת, בעזרת חברת קידום אתרי אינטרנט תוכלו להגיע לתוצאות מצוינות לאורך זמן ולהשיג את היעדים שלכם.
איפה הכי כדאי לפרסם עורכי דין?
פרסום עורכי דין חייב לכלול קידום אתרים אורגני וממומן, ומומלץ גם להוסיף קידום ברשתות חברתיות לעורכי דין כמו לינקדאין ופייסבוק, קידום ביוטיוב וקידום באימייל באמצעות ניוזלטר מקצועי. עליכם ליצור קשר עם חברת קידום אתרים אורגני וממומן לעורכי דין ולוודא מולה שהיא מציעה שירותי קידום אתרים מלאים לעורכי דין.
מתי צריך להתחיל עם שיווק משרד עורכי דין?
קידום עורכי דין הוא תהליך שיכול להימשך לאורך זמן, ולכן חשוב להתחיל אותו בהקדם האפשרי על מנת שתשיגו תוצאות כמה שיותר מוקדם. SEO בדרך כלל נמשך יותר זמן וקידום ממומן בגוגל (PPC) יכול להשיג לכם יותר טראפיק לאתר בזמן יחסית קצר יותר. עם זאת, לא היינו ממליצים לכם לוותר בהכרח על אחד מהם. אסטרטגיה טובה היא אסטרטגיה שמשלבת קידום אתרים אורגני וממומן.
איך לבחור חברת קידום אתרי אינטרנט?
עליכם דבר ראשון לוודא שהחברה מבצעת קידום אתרים מקצועי, שהיא אמינה ושאתם יכולים לסמוך עליה. אל תיקחו סיכון עם חברות שאתם לא מרגישים שהן מספיק שקופות איתכם, או שיש לכם חשד שאולי הן לא פועלות באופן מקצועי מספיק. זאת הקריירה שלכם על השולחן ואל תשחקו איתה. דבר שני, עליכם לוודא שהיא מעניקה שירותי קידום אתרים לעורכי דין באופן מלא, על מנת שהיא תוכל לתת לכם מענה לכל הצרכים השיווקיים שלכם.
את מי אוכל לשאול שאלות על שיווק עורכי דין?
חלק קריטי בהחלטה על חברת פרסום משרד עורכי דין איתה אתם מעוניינים להתחיל את תהליך הקידום הוא הליווי האישי שאתם מקבלים מהחברה: עד כמה אתם מרגישים שהיא קשובה אליכם, זמינה אליכם, נמצאת שם בשבילכם. שיווק עורכי דין הוא תהליך מורכב ולכן טבעי שיעלו לכם שאלות שונות בדרך.
אנחנו תמיד שמחים לענות בפתיחות ובסבלנות לכל השאלות של לקוחותינו, ותמיד נתייחס במלוא הרצינות והכבוד לכל שאלה, חשש או ספק שיהיה לכם. אנחנו מקפידים על שקיפות מלאה עם לקוחותינו ותמיד שמים את כל הקלפים על השולחן.
בראש סדר העדיפויות שלנו נמצאים החוויה האישית שלכם ושביעות הרצון שלכם, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. אם אתם מעוניינים להתחיל קידום אתרים לעורכי דין, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ואחד מאנשי הצוות שלנו יחזור אליכם עם פרטים נוספים.