10 שאלות שחובה לשאול את חברת ניהול המוניטין לעסק שלכם

תוכן עניינים

כשמנסים להשוות בין חברות שונות לניהול מוניטין אונליין, קשה מאוד לדעת אם הן אמינות או לא. חברות ניהול מוניטין שונות, בשלל גדלים, צורות וצבעים, יכולות לחשוף לקוחות לסיכונים ולהפסדים כספיים. לא פעם אנו רואים מצב בו חברה מביאה את הלקוח לנקודה גרועה יותר מזו שהוא התחיל – והחכמה היא לנסות לזהות מראש אם החברה שאתם עומדים לחתום איתה על חוזה תגרום לכם לנזקים או לשיפורים.

לכן, ריכזנו עבורכם במאמר זה 10 שאלות פשוטות שיעזרו לכם לחשוף חברה שהיא חסרת ניסיון בניהול מוניטין, או חברות בעלות סיכון גבוה לעשות טעויות בתחום זה. את השאלות הללו אנו ממליצים לכם לשאול לפני שאתם חותמים על חוזה עם חברה לניהול מוניטין, שכן כך תוכלו לזהות מוקשים מראש.

מטרת מאמר זה היא לצייד אתכם עם 10 השאלות החשובות שיותר שעליכם לשאול כשאתם בוחנים אם חברה מתאימה לכם או לא, על מנת לקבל החלטה מיודעת ונכונה יותר בנוגע לאיזו חברה עליכם לחבור לצורך ניהול מוניטין עסקי אונליין. התשובות לשאלות הבסיסיות הללו יחשפו נתונים על אסטרטגיית החברה, רמת המומחיות שלכם, איכות עבודתם, האם התוצאות מהן יחזיקו לאורך זמן והאם הם אמינים ומהימנים, שכן אתם חייבים להרגיש שאתם סומכים על החברה שתשכרו כשותפה עסקית לאורך כל תהליך ניהול ותיקון המוניטין שלכם.

כלל ה- SEO בניהול מוניטין אונליין

על מנת לבחון ולבדוק את חברת ה-SEO שלכם, עליכם לדעת קצת על ההיסטוריה של מנוע החיפוש של גוגל, ואת האלמנטים הבסיסיים על אופן פעולת האלגוריתם שלו. שלא תבינו אותנו לא נכון, האלגוריתם של גוגל מחשב ומעריך מאות פקטורים, ורבים מהם אינם ידועים! ואף על פי כן, גוגל אישרו כמה אלמנטים מובהקים שאנחנו יכולים לארגן לשני חלקים עיקריים:

  1. אלמנטים און פייג'.
  2. אלמנטים אוף פייג'.

כל אחד מאלו מהווה כ-50% מההשפעה על תדמית החיפוש שלכם. גוגל מסתכלים על האופן בו מילות המפתח מופיעות בקישורי URL, בכותרות וכו', ועל איך מילות המפתח ושאר ביטויי החיפוש מופיעים לאורך גוף הטקסט של התוכן שלכם. בנוסף, גוגל מאתרים אחר היפר-קישורים המכוונים לעמודי אינטרנט מסוימים מדומיינים אחרים, ובוחנת את ההקשר של הלינק במשפט, בפסקה, בכותרות המשנה ובעמוד עצמו.

לשחק עם המערכת = לשחק באש

אחרי שהבנו איך גוגל מדרגים תוכן, הרבה חברות לניהול מוניטין משתמשות בטכניקות בעלות סיכון גבוה במטרה "לשחק" עם האלגוריתם של גוגל במקום לציית להדרכות ולהוראות של גוגל. על ידי הפעלת מניפולציות שונות על מילות מפתח, רכיבים טכניים, תוכן וכו' אותן חברות פועלות באופן לא סטנדרטי כדי להשיג את מטרתן.

יש חברות אשר אפילו רוכשות אתרים באיכות ירודה, מכניסות קישורים מניפולטיביים ואף מציבות קישורים עבור כמה לקוחות שונים, כולם באותו אתר. פעולות אלו הן מאוד ברורות למתבונן, כך שהציבור שיראה זאת לא יתקשה להבין שאתם משלמים עבור שירותי ניהול מוניטין ירודים וזולים – מה שעוד יותר לא תורם לתדמית של המותג שלכם.

עליכם, באופן חד משמעי, להימנע מחברות SEO כאלה!

האלגוריתמים של גוגל משתפרים כל יום, על בסיס קבוע, כדי להשתפר, להיות יותר ממוקדים, להילחם יותר בספאמים ועוד. לפעמים לוקח קצת זמן לגוגל לעלות על כל הבעיות, אבל בסופו של דבר הם רואים הכול. יש פרק זמן קצר בו SEO גרוע נראה כאילו הוא עובד – עד לרגע בו גוגל תופסים חברה אשר הפרה את ההוראות שלהם ומפעילים את הסנקציות המתאימות. וכמובן, בפרק הזמן הזה, החברות הירודות הללו בדיוק מפקידות את הצ'קים שהבאתם להן. צירוף מקרים? לא נראה לי.

לצערנו, אחרי שעובר פרק הזמן הזה ומתחילות להיווצר בעיות מול גוגל, העסק שלכם נותר עם נזק חמור, ואתם אלה שצריכים להתמודד איתו. החברה שפניתם אליה, לעומת זאת, ממשיכה בדרכה לעבר הלקוח התמים הבא.
לכן – אל תהיו תמימים! תהיו עירניים, והשאלות שהכנו עבורכם פה יגנו עליכם כך שלא תהפכו לקורבנות עקיצה.

איכות, אמון ומיתוג

דבר ראשון, חשוב שתדעו שגוגל מתגמלים נכסים אינטרנטיים אשר בנויים היטב, כתובים היטב, אמינים ושעונים על חווית המשתמש המלאה. אם תשכרו חברה שרואה את קידום האתרים ואת ניהול המוניטין העסקי האונליין באותו אופן כמו גוגל, אתם בדרך הנכונה.
בתור חברת ניהול מוניטין אונליין, אנו שואפים הכי גבוה שאפשר, ולכן אנו מבצעים מחקר מעמיק עליכם, על העסק, על קהל היעד וכו', על מנת שנוכל לנהל את נכסי הדיגיטל שלך באופן ראוי ומותאם אישית.

פרמטר נוסף שקובע מהו SEO טוב, הוא אסטרטגיה הוליסטית – כלומר, אסטרטגיה אשר נוגעת בכמה אספקטים במקביל מתוך ההבנה שרק כך אפשר להגיע להצלחה. אנו מייעדים את כל עשייתנו עבור קהל היעד שלכם, וכל זאת ללא סביבות מורעלות, ללא לינקים גרועים וירודים וללא ספאם.

לצערנו, לא תמיד כל כך קל "לעלות" על חברות ירודות. לרוב, חברות אלו יטענו שהן ללא רבב תוך הסתרת הטכניקות האמיתיות שלהן, בין אם דרך שקרים ובין אם דרך שליפת קלף מדיניות הפרטיות, בטענה שהן לא יכולות לשתף איתכם מידע שכזה.

אבל זהו לא סוף הסיפור! יש לכם מה לעשות בנידון! הנה 10 השאלות שיסייעו לכם לקבוע אם החברה ששכרתם נוקטת טכניקות נכונות ומהימנות לניהול מוניטין עסקי אונליין, או שבמקום שתראו הצלחה ושגשוג של המוניטין לאורך זמן – תראו נזק שלא עוזב אתכם.

10 השאלות לחשיפת חברות שיסכנו אתכם

  1. האם SEO וניהול מוניטין הם אסטרטגיות הליבה אצלכם?

    הצד שלהם:

    יש המון חברות חדשות שצצות על פני השטח בטענה שהן עושות SEO ועבודת ניהול מוניטין. תמצאו בשוק חברות שבעיקר עושות אאוטסורסינג והן יתנו לכם רק את המעטפת הכללית, חברות שמשתמשות ב SEO אך באופן מאוד מוגבל וחברות שנמצאות בשוק רק כמה חודשים ספורים והן לא מאוד מקצועיות, שפועלות על פי טכניקות מומצאות ואף מפוקפקות שהן קראו עליהן במקום לא אמין…מעט חברות ניהול מוניטין הן למעשה חברות SEO אמיתיות, אשר פועלות בהתאם להנחיות ולהוראות של גוגל, אך הן לרוב לא מתאימות לניהול מוניטין אונליין עבור חברות גדולות משום שאין להן את המשאבים, את המומחיות ואת התוכנות הראויות והמתאימות עבור חברות גדולות בהן המורכבות והסיכון גבוהים הרבה יותר.

    לכן, תעשו את שיעורי הבית שלכם, ותבחרו חברה שהיא כבר הרבה זמן בתחומים הללו, חברה עם ניסיון עשיר וצוות מנוסה ומקצועי. תבקשו מאותן חברות להוכיח לכם ש-SEO הוא אכן הליבה שלהן, ושהן לא עושות אאוטסורסינג לצד שלישי. בנוסף, תבקשו מהן להיות שקופים איתכם, כך שכל הקלפים יהיו על השולחן.

    אחרי 20 שנים בעסקי ה-SEO וניהול המוניטין, ראינו כבר כל מה שניתן לראות. זיכרו שאין אחד שחסין מפני שירות ניהול מוניטין מטעה ומשלה, אפילו לא פירמות גדולות.

    הגישה שלנו:
    אנו מציעים ללקוחותינו להציץ פנימה לחברה שלנו ולמחלקות הפנימיות, וכבר מההתחלה אנו יוצרים פגישה שלכם עם כל הצוות שלנו, כך שהכול יהיה שקוף לעיניכם ותדעו בדיוק מי עובד על הפרויקט שלכם. בנוסף, אנו גם מדריכים אתכם בתוכנות שלנו.

    חברות גדולות וטובות לניהול מוניטין לא צצות ככה סתם ביום בהיר אחד. אתם צריכים חברה עם תשתית מכובדת, תוכנות איכותיות ואנשי צוות מצוינים, וחשוב שלא תיפלו לחברות שאין להן את התכונות הללו.

  2. איך נראה אופן התמחור שלכם?

    הצד שלהם:
    אם מבנה התמחור של החברה נראה מפותל ובעייתי, זה מעיד הרבה על החברה עצמה. ברגע שאתם רואים שהתשלום עבורם משתנה כל חודש, כנראה שמדובר בחברת SEO לא יציבה, שלא תשיג עבורכם תוצאות עמידות לאורך זמן.אסטרטגיה מחושבת לאורך זמן דורשת עבודה עקבית על מנת להשיג את המבוקש, ונפח העבודה או העלויות לא צריכים לעלות או לרדת בפתאומיות.

    הגישה שלנו:
    אנו גובים ריטיינר חודשי קבוע המבוסס על מספר היעדים אותם אנו מנסים להשיג במקביל, ועל המשאבים הנדרשים על מנת לעשות כן.
    מדובר בעבודה עקבית המכוונת לטווח הארוך, שבמקביל מיועדת להשגת המטרות קצרות-הטווח אשר משפיעות עליכם ועל החברה שלכם כרגע.

  3. האם אסטרטגיית ה-SEO שלכם מותאמת לכל יעדי האונליין שלי?

    הצד שלהם:
    אם חברת ניהול המוניטין אונליין ששכרתם מבטיחה לכם הבטחות ענקיות, בעודה מדברת בכלליות ולא באופן חד, ברור וספציפי על גישת העבודה שלה, זה צריך להרים אצלכם גבה. תדמית עסקית של עסק היא רחבה ועצומה במורכבותה. כל חיפוש בגוגל אחר השם שלכם הוא ייחודי ושונה, ודורש אסטרטגיה ספציפית ומדויקת על מנת להשיג תוצאות.כך שאם חברת הSEO מנסה למכור לכם תוכנית אשר מתאימה לכל עסק בכל מצב ולכל יעד באופן גורף, זה הזמן להתחיל להיות סקפטיים, שכן לא ניתן להשתלט על כל נבכי העבודה עם גישה כללית ולא מותאמת אישית למצב. גישה כזו תביא להשפעה זניחה ביותר על תוצאות החיפוש שלכם.

    הגישה שלנו:
    הגישה שלנו היא ליישם אסטרטגיית SEO על תחום חיפוש ספציפי אשר הייתם רוצים שיראה אחרת. עבודתנו תסייע לתחומי חיפוש נוספים, ואתם תראו השתפרות מדהימה בעיקר במילות המפתח הספציפיות אשר נאתר עבורכם.

    הדרך הנכונה לפעול היא להתחיל מכמה תחומים ממוקדים אשר כל בכירי החברה מסכימים עליהם. כך, נבטיח שהמשאבים והמאמצים הנעשים מותאמים בדיוק לדרישותיהם, ואף נתמכים על ידם. לאחר השגת התוצאות הנדרשות, נחשוב ביחד על הזדמנויות נוספות ותחומים נוספים בהם החברה שלך רוצה להשתפר בהם. כך או כך, אנו לעולם לא נאיץ בכם להרחיב את הפעילות, שכן כל המטרה היא להיטיב עמכם ועם מטרותיכם.

    הצוות שלנו יידע להעריך את המועדים בהם ניתן לבצע הרחבות לפעילות ניהול המוניטין, כך שיהיו מותאמים למיקסום ההשפעה העסקית ולסיכון מינימלי עבורכם ועבור החברה שלכם.

  4. מתי תתחילו לכתוב תוכן ולבנות לינקים?

    הצד שלהם:

    חברה שמצהירה בפניכם כי היא מתחילה לעבוד על הכול מהיום הראשון צריכה להרים אצלכם כמה דגלים אדומים. אין שום דרך בה חברה, כל חברה, יכולה להתחיל להוציא לפועל אסטרטגיה מתאימה לקמפיין תוך כמה ימים ספורים. אם היא תתחיל לעשות הכול מהר ומיד, היא תיצור לינקים באתרי ספאם והעתקים של תוכן – ומאלו אתם חייבים להימנע בכל מחיר. 

    הגישה שלנו:
    אנו מוצאים את תהליך שיקום המוניטין העסקי כתהליך פרוגרסיבי שעשוי להימשך לכמה שבועות. לפני שאנחנו מתחילים לפעול, אנחנו לוקחים את כל הזמן הדרוש כדי להבין את המותג שלך ביסודיות, לשמוע מהם היעדים שלך אונליין אותם אתה רוצה לכבוש, ועוד הרבה שאלות אחרות אשר אנו רואים כחיוניות והכרחיות.

    במקביל, אנחנו נענה לכם על הרבה שאלות שיש לכם, כך ששני הצדדים יבינו אחד את השני היטב, וניישר קו. האסטרטרגיה שאנחנו נשיים בפרויקט שלהם תהיה אחת שנבנתה והותאמה במיוחד עבורכם, אחרי חשיבה עמוקה.

  5. אילו נכסים אינטרנטיים, תוכן ולינקים אתם מתכוונים למנף למעלה? למה אתם מתכוונים ב"שיפור" המוניטין?

    הצד שלהם:
    אחת הדרכים לזהות חברה לניהול מוניטין לא יעילה שעשויה לסכן אותך ואת העסק שלך, היא שימוש בטריקים עתיקים שכבר לא משתמשים בהם היום. למשל, רשתות אתרי ספאם, חוות תוכן (מוכר גם כמטחנות תוכן), ולינקים ממומנים, אשר נועדו לבצע מניפולציות על המערכת. החברות הללו יזקפו לזכותן כל שיפור זמני וקצר מועד שהן מוצאות, בעוד ששיפורים מעטים אלו הם כמעט תמיד לא יציבים ונשענים על מזל בלבד.חברות אלו למעשה הורסות את המוניטין שלך באונליין כשהן קושרות אותך עם אתרים באיכות ירודה, אשר מלאים בטקסט לא רלוונטי ובשאר אלמנטים ואזכורים לא מתאימים שהמותג שלך לא עולה בקנה אחד איתם. כך שאם אכן גולשים יראו את הקשר הזה, המוניטין שלך רק יתדרדר.

    אם חברת SEO לא יכולה להציג בפניך כמה דוגמאות טובות לעבודתה, או אם משהו אחר מרגיש חשוד או מוזר, דעו שזהו רק קצה הקרחון, ושמתחת שוכנות אסטרטגיות מלאות בעיות שאתם רק רוצים להימנע מהן.

    הגישה שלנו:
    אנו תמיד מספקים דוגמאות רבות ומגוונות של תוכן, של נכסים דיגיטליים ושל קישורים, כולם איכותיים ביותר ורלוונטיים אליכם, וזאת כדי להציג עבורכם איך אנחנו מתכננים לסייע לכם ולמנף אתכם למעלה.

    הצוות שלנו בוחר רק נכסים שסביר להניח שתבחר בעצמך כדי לייצג את העסק שלך בצורה הטובה ביותר. כל תוכן, לינק ונכס דיגיטלי שאנחנו בוחרים למנף, מיועד לשרת מטרה ספציפית והתוכן בו מעוצב ומנוסח כך שהוא ממוקד לקהל יעד ספציפי שלכם ובכך מושך אליכם את האנשים הרלוונטיים.

    כל אתר, מאמר או קישור שאנחנו מקדמים הוא "טבעי" – ללא דחיסת מילות מפתח, ללא ספאם, ללא מלאכותיות או "כפייה" מאולצת.
    אנחנו מאוד גאים בעבודתנו היסודית והמקצועית, והתוצאות בשטח מראות שהגישה שלנו היא הנכונה והאיכותית ביותר לניהול מוניטין אונליין.

  6. מה התפקיד שלנו במערכה הזו? מה אתם צריכים שאנחנו נעשה?

    הצד שלהם:
    תפקחו עין על חברות שאומרות שמעורבותכם אינה נחוצה, או שהם עושים עבודה "מאחורי הקלעים". כנראה שיש להם סיבה טובה לשמור אתכם רחוקים – שכן חברה אשר מבצעת SEO בסיכון גבוה, תרצה להסתיר זאת מכם! לכן שחשוב שתזכרו: לחברה שמעדיפה לשמור אתכם כמה שיותר מחוץ לתמונה – יש משהו להסתיר. 

    הגישה שלנו:
    על אף שרוב העבודה היא עלינו, לטנגו צריך שניים. שותפות אמיתית דורשת מעורבות של שני הצדדים. ככל שתהיו יותר מעורבים בעבודתנו, כך האסטרטגיה שלנו והתוצאות יהיו מדויקות, נכונות ומיושבות יותר עם רצונכם, ושביעות רצונכם תהיה אף גבוהה יותר.

    פרויקטים של חברות גדולות הם מורכבים יותר, ועל כן הם דורשים את שיתוף הפעולה שלנו עמכם, עם אנשי ניהול משאבי האנוש שלכם, אנשי השיווק, התוכן, הפיתוח העסקי או עם כל חבר צוות אחר אותו תמצאו לנכון.

    שיתוף פעולה זה מבטיח לכם שביעות רצון גבוהה יותר בכל הנוגע לדרישות המיתוג שלכם, להתייחסות לקהל היעד שלכם ולמתן מענה מתאים לשיווק וליחסי הציבור שלכם, שכן בעזרת שיתוף עולה זה נוכל להיענות באופן מדויק יותר למה שאתם רוצים וצריכים. אנו נוהגים ללכת צעד אחד קדימה בעניין השותפות המעורבת, כך שבדרך כלל אדם מטעמכם מתמנה לאחראי על יישור הקו בינינו לביניכם.

    בקיצור, אסטרטגיית SEO מחושבת ומקיפה אשר רואה צעד אחד קדימה כל הזמן ושעונה על כל הקריטריונים שלכם, דורשת את שיתוף הפעולה שלכם. יתרה מזאת, לולא התחייבותכם ומסירותכם לפרויקט, הצלחתו תתעכב מאוד. חשוב שתקדישו את המשאבים הנחוצים ושתשימו את פרויקט זה בראש מעיינכם, אחרת המאמץ המשותף יהפוך במהרה לבזבוז של זמן ושל כסף.

  7. אנחנו יכולים לראות מה אתם עושים?

    כן, זה ישיר מאוד, אנחנו מודעים לכך. אבל מדובר בשאלה שיכולה לחשוף הרבה מתחת לפני השטח. אם אתם לא יכולים לקבל גישה מלאה לעבודה שחברת ניהול המוניטין אונליין שלכם עושה – זוהי בעיה רצינית, ומוטב שתיקחו את הרגליים ותברחו משם כמה שיותר מהר.הצד שלהם:
    ברגע שאתם מזהים שחברה לניהול מוניטין אינה שקופה לגמרי, אל תחברו אליה. אם חברה מגבילה את המידע שהיא יכולה לחלוק עמכם, זה חייב להרים אצלכם דגל אדום, ועליכם לפנות אל חברה אחרת.

    אסטרטגיית ה-SEO שלכם חייבת לכלול נסכים דיגיטליים אופטימליים, תוכן אופטימלי ולינקים אופטימליים עבור הדפים שאתם רוצים שגוגל ידרגו גבוה וישיבו כגמולכם על מאמציכם, ואתם חייבים שתהיה לכם גישה נוחה ונגישה לכל הנכסים הללו.

    הגישה שלנו:
    אנו דואגים לספק לכם עדכוני זמן אמת על כל המתרחש, נתונים חשובים, מיילים שגרתיים ודיווחים מקיפים אשר מגיעים אליכם באופן תדיר ועקבי. כל פעולה שנעשה חופפת לנושאים העיקריים בהם אתם רוצים לראות תוצאות.

    מתן דין וחשבון על פעולות שונות ולבקר אותן הם פעולות חשובות בניהול מוניטין אונליין כמו בכל שותפות אחרת. אנו גאים באיכות הייחודית שלנו אותה לא תוכלו למצוא באף מקום אחר, ואנו שמחים להיות שקופים עבורכם בנוגע לכל אספקט בעבודתנו.

  8. מיהם האנשים בצוות? אפשר לקבל מידע על הרקע שלהם?

    SEO וניהול מוניטין נשענים שניהם על כמה עקרונות בסיסיים:

  • פיתוח תוכן
  • אופטומיזציה טכנית לאתר
  • בניית קשרים אונליין

שלושת אלו צריכים להסתנכרן יחדיו באופן הרמוני כך שהכול יתקתק. על כן, עליך לשאול קצת על חברי הצוות הממונים על הפרויקט שלך, ולבדוק אם הם מומחים בשלושת העקרונות הבסיסיים הללו. כמו כן, עליך לבדוק איך עובד הסנכרון בין האנשי הצוות כדי לאחד את כל הדיציפלינות האלה לעבודה אחת.

הצד שלהם:
לרוב הפירמות לניהול מוניטין אונליין אין מומחיות פנימית בשלושת האלמנטים שהעלנו, כלומר, הן עושות אאוטסורסינג לחלקים מהפרויקט, וכך הן מייצרות 3 חלקים שונים שלא עובדים בסנכרון ביניהם, שכן אין שום שיתוף פעולה בין האנשים העובדים עליהם. כך, איכות התוצרים כמובן צונחת. מה שמדאיג אף יותר, הוא שהפעילות שנעשתה דרך אאוטסורסינג עשויה לחשוף אותך לסיכונים נוספים.

הגישה שלנו:
אנחנו לעומת זאת מורכבים מצוות ענף ורחב של עובדים פנימיים בעלי הכשרה מתאימה, ניסיון ומקצועיות ברמה הכי גבוהה שיש, שעובדים פול טיים על הפרויקטים שלכם, לילות כימים. הצוות שלנו בקיא ב-SEO, ניתוח נתונים, שיווק, תקשורת, כתיבה, תכנות אתרים, עיצוב ועוד.

לכל פרויקט אנו ממנים צוות מסועף ומגוון של מומחים, אחראי מטעמנו על עבודת הצוות בינינו לביניכם (שיעבוד יחד עם האחראי מטעמכם), מנהל חשבון, מנהל פרויקט, כותבי תוכן, סגל עובדים לניהול SEO ולהנחיית אסטרטגיה (כל האסטרטגיות שאנו מלכדים ויוצרים נשענות על הטכנולוגיה הייחודית שבנינו, ועל עבודתם של המהנדסים הפנימיים, המתכנתים, המעצבים והאנליסטים לנתונים שלנו).

הצוות שלנו ממוקד לעבודת SEO ומוכשר לכך. אין אפילו אדם אחד מתוך מאות העובדים שלנו שאין לו תפקיד בפיתוח SEO ובפריסת אסטרטגיית ניהול המוניטין לטובתם של לקוחותינו.

מאחר שכל עבודתנו נעשית באופן פנימי, האסטרטגיה שלנו היא הרבה יותר מלוכדת וחדה, ותמיד מציגה כמה אספקטים שונים ומגוונים של עבודתנו כחברה אחת. אנחנו כמו קונצרט – עובדים בצורה הרמונית אחד עם השני, כך שכל המלצה לפעולה כלשהי בSEO – , בתוכן או בכל עניין מעבר לכך נעשית אחרי חשיבה עמוקה, מתוך הבנה שכל פעולה משפיעה על האחר. כך, האסרטגיה שנבנית היא יעילה הרבה יותר, וכתוצאה מכך גם מניבה יותר פירות.

לדעת מי עובד על הפרויקט שלך אפוא משקף מולך עד כמה העבודה שנעשית היא מקצועית, האם ההמלצות הנאמרות נאמרות מתוך הבנה עמוקה, מסתמכות על ניתוח נתונים מהימן ונעשות על ידי מומחים בתחומם, או שאלו המלצות שנעשו על רגל אחת ולא באופן הרמוני וכוללני?

היות שאנו פועלים על פי כל אמות המידה הנכונות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, גייסנו לשורותינו בהצלחה כישרונות גדולים מכל רחבי העולם כדי שיעבדו פול טיים אצלנו. אנו תמיד גאים להציג בפניכם את חברי הצוות שיעבדו על הפרויקט שלכם, יחלקו איתכם את המיומנויות הרבות והייחודיות שלהם, יסבירו לכם את נבכי עבודתם בפרויקט ושישמחו לענות לכם על כל שאלה שיש לכם.

  1. מתי נגיע להצלחת הפרויקט, ועד כמה התוצאות יהיו יציבות ועמידות?

    נקדים ונאמר שלוח הזמנים להשגת התוצאות המבוקשות תלוי ביעדים שלך ובקריטריונים חיצוניים ופנימיים של העסק שלך, ואין לוח זמנים כללי שמתאים לכל חברה. 

    הצד שלהם:
    כל חברת SEO שמבטיחה תוצאות בן לילה היא ללא ספק חברה שנוקטת אסטרגיות בעלות סיכון גבוה מאוד. רוב הסיכויים שאסטרטגיות אלו לא עולות בקנה אחד עם ההוראות וההנחיות של גוגל, וכנראה שאותן חברות עובדות בעיקר בשביל עצמן ולא בהכרח בשבילך.

    כמו כן, חברת ניהול מוניטין אונליין אשר מציגה בפניכם לוח זמנים מקוצץ וקצר מועד כנראה מקריבה לטובת זה את איכות הביצועים שלה ואת יציבות התוצאות בסוף התהליך, וגם כנראה נוקטת במידה כזו או אחרת טכניקות ספאם מסוכנות בעלות סיכון גבוה.

    החברה הזו כפי הנראה תתגאה בהישגים קצרי מועד שנראים טובים לזמן מה. אבל מאוחר יותר, לא הרבה זמן אחרי, מה שהיה נראה כמו הצלחה יהפוך לכישלון ולהפסדים כשגוגל יתחילו לתגמל אתכם לרעה ולהפעיל סנקציות על הפעולות השגויות שעשיתם. חברות אשר משתמשות באסטרטגיות לטווח קצר, כמו זו, מתקיימות מעקיצות כאלו ששואבות מכם כסף עם 0 תוצאות אמיתיות ועמידות.

    כשתפטרו אותן לאחר התסכול הרב שצברתם בשל הנזקים שהן גרמו לכם, הן פשוט יעברו הלאה לחברה התמימה הבאה שיוכלו לעקוץ..
    חברות אלו מלכתחילה לא היו מעוניינות בשותפות ארוכת טווח איתכם, וראו אתכם רק בתור טרף קל שניתן לצוד.

    הגישה שלנו:
    ברגע שנתחיל לעבוד על מנת להשיג את היעדים שלך על ידי פעולות SEO, יתכן שתתחיל לראות סימני השתפרות תוך כמה שבועות בתחומי חיפוש עמוקים, אך שיפור משמעותי אמיתי קורה רק בחודשים הראשונים. אם עושים את זה נכון, להצליח להשיג כמה מטרות יציבות אונליין יכול אף לקחת בין 8-12 חודשים ואולי אפילו יותר.

    בנוסף, אין איזשהו מועד בו פיתוח ה-SEO מסתיים. SEO מדבר על התאמת הנכסים הדיגיטליים שלך לאופן פעולת מנוע החיפוש (אופטימיזציה), ולכן הוא דורש כל הזמן התאמה מחדש בהתאם לשינויים בשטח.

    אנחנו כאן בשבילכם לטווח הארוך, עובדים ביסודיות גבוהה ביותר, בדקדקנות ובשקדנות. הכול למען השותפות בינינו לביניכם. האסטרטגיות שאנחנו מפתחים עונות על כל הדרישות וההוראות של גוגל, ואנחנו עוקבים אחר לוח זמנים אשר מותאם אישית אליכם.

    הגישה שלנו היא "עקב לבוהן", גישה שיוצרת הליכה הרמונית לעבר היעד. אנחנו עובדים מסביב לשעון, הכי מהר והכי יסודי שאפשר. כשמבצעים SEO באופן נכון ואיכותי, משיגים את כל התוצאות המבוקשות כדי שיהיו עמידות לאורך השנים, ועבודה זו עשויה לקחת מעט יותר זמן – אך היא המשתלמת באמת.

    אם חברה מבטיחה לכם תוצאות תוך פחות מ-3 חודשים, אנו מציעים לכם לעזוב אותם ולבחור בחברה אמינה ומקצועית יותר, משום שגם אם יקח לכם כמה חודשים להגיע ליעד המבוקש – עדיף להשקיע את הזמן הזה, מאשר אחר כך להתחרט על כך שרציתם את הכול מהר ומיידי וגרמתם בכך לנזקים חמורים לעסק.

    היתרון של אסטרטגיית SEO איכותית, בניגוד לפרסום ממומן ולאסטרטגיות SEO קצרות מועד, הוא שהתוצאות בשטח הן יציבות באלפי מונים יותר. אף על פי כן, זה לא אומר שהתוצאות ישארו ככה לעד. זה בדיוק כמו אימון בחדר כושר – להגיע במשך תקופה לחדר הכושר לא מספיק בשביל שתישאר בכושר לעד. כושר גופני דורש תחזוק, וכך גם עבודת SEO. מעבר להשגת התוצאות, חשוב מאוד גם לשמר אותן.

    עשיית SEO נכון, כולל השגת היעדים ושימור התוצאות, הוא יציב ביותר ומחזיר את ההשקעות בצורה טובה יותר. בהשוואה לפרסומים קצרי מועד ולטכניקות ספאם, SEO נכון הרבה יותר משתלם לך בטווח הארוך, מכל הבחינות.

    איתנו, תקבלו 100% שקיפות. אנו נהיה כנים איתכם לאורך כל הדרך, כבר מההתחלה. לפני שנתחיל בפרויקט, נגיד לכם את הסיכונים הקיימים בביצועו או בהאצתו, ובהתאם לכך יכול להיות שנגיע להחלטה משותפת שלא כדאי להתחיל בכלל את הקמפיין. אנחנו לא מתכוונים לבזבז את הכסף שלכם או את הזמן המשותף של שנינו, שכן המטרה שלנו היא ההצלחה שלכם.

  2. איך אתם מגינים על הלקוחות שלכם מפני סיכונים שונים?

    זה לא מאוד מסובך. יש דרך נכונה, ויש דרך לא נכונה, לביצוע ניהול מוניטין אונליין. חברות SEO שלוקחות בחשבון את האינטרס האישי שלכם בלבד וחושבות רק על איך הן יכולות למנף אתכם לאורך זמן, ימנעו באופן מובן מאליו מסנקציות של גוגל או מחשיפה לא רצויה ברשת.תסתכלו על ניהול מוניטין אונליין כמו על חברת אבטחה שנוקטת אמצעי מניעה, בהשוואה לכזו שנוקטת פעולות רק במקרה של פרצה. חברת ה-SEO שלכם צריכה מראש להכין תוכנית שהיא מקדימה רפואה למכה. אם היא מחכה שיקרה משהו חריג כדי לפעול ("אזעקת פרצה"), סימן שהיא לא מספיק מקצועית. החברה שלכם צריכה לדגול ביושרה, לעקוב אחר ההוראות של גוגל וליצור לוח זמנים הגיוני ומחושב, ללא קיצורי דרך.

    לכן אנחנו שוב מדגישים: איכות, חוויית המשתמש, תוצאות שנשארות לטווח ארוך ומורשת ארוכת שנים ומוערכת צריכות כולן להיות הקריטריונים שלכם בבחירת חברה לניהול המוניטין העסקי שלכם אונליין.

    הצד שלהם:
    חברות אשר נוטלות סיכונים גבוהים ושמשתמשות בתוכן ירוד אשר לא משרת אף מטרה, לעתים קרובות מבצעות מניפולציות שונות על גוגל (ועליכם) רק כדי להרוויח כסף מהיר, מבלי להפעיל שום שיקול דעת או פשוט מתוך חוסר אכפתיות להשלכות של פעולה זו.
    בנוסף, הן לרוב גם מזלזלות בהגנה על המידע הרגיש שלכם, מסתירות מכם מידע, ומתחמקות מתקשורת איתכם. חברות באיכות ירודה נוטות גם "להשוויץ" בקשרים שלהם אונליין כדי ליצור טראפיק ולבצע יותר עסקאות.

    במהלך הניסיון שלנו, יצא לנו להיתקל בכמה חברות שנקטו בפעולות חסרות אחריות, כמו לנקוט בריאיונות במדיה החברתית את שמו של לקוח שלהם ואת הבעיות שהן תיקנו עבורו. מדובר בטעויות שחושפות את הלקוח שלהן ואת האסטרטגיות שלהן, טעויות שאסור לבצע – על אחת כמה וכמה כשמדובר בחברה לניהול מוניטין.

    חשוב שתהיו עירניים לכך שרוב חברות ניהול המוניטין אונליין יהיו מוכנות לעבוד עבור כל לקוח שרק ישלם להן. זה יכול להיות האדם הממוצע, עסק מקומי או חברה גדולה. כתוצאה מכך, חברות אלו מבססות את האסטרטגיה שלהן על טכניקות זולות שרווחיות להן, ומציעות מחירים נמוכים שקורצים גם לחברות הגדולות ביותר.

    הגישה שלנו:
    אנחנו עושים רק מה שנכון עבורכם. אנחנו תמיד מקפידים על סנכרון ותיאום עם דרישות הדירוג של גוגל, ועוקבים אחר הנחיותיהם בלי קיצורי דרך.
    כמו כן, מאחר שאנחנו שמים אותכם בראש סדר העדיפויות שלנו, אנו מרשים לעצמנו לסרב לבקשתו של לקוח אם חוות הדעת המקצועית שלנו היא שהדבר עשוי לחשוף אותו לסיכון גבוה מדי. כך שבניגוד לחברות אחרות, אנחנו לא לוקחים כל לקוח שפונה אלינו.

    למעשה, יש לא מעט בקשות לשירותים מסוימים מלקוחות שאנחנו מסרבים אליהן מסיבות מקצועיות. בנוסף אנו מגבילים את מספר הלקוחות שאנחנו עובדים איתם במקביל משום שאנחנו ממוקדי מטרה בבניית שותפויות חזקות עם מספר חברות ומנהלים בלעדיים, ואנו לא מעוניינים לפזר את עצמנו לכל עבר ולהפחית את איכות העבודה שלנו.

    אם נעבור רגע לצד האדמינסטרטיבי בנוגע לשמירה על פרטיותכם, כל אחד מהעובדים שלנו מחויב לחתום על הסכם סודיות, וגם הסכם הדדי דומה נחתם בינינו לבין לקוחותינו כך שאנחנו חד משמעית לא חושפים מידע פרטי עליכם עם שום גוף שלא צריך לדעת אותו. ומאחר שאנחנו לא מבצעים אאוטסורסינג לעבודתנו, הפרויקטים שלכם נשארים פרטיים וסגורים במערכת שלנו ולא מגיעים לשום גוף אחר.

    אם כן, אנו לוקחים את נושא הסודיות ברצינות רבה. אנו מגנים על הרשת שלנו בצורה יסודית ומאובטחת, ושומרים על כל הפרטים שלכם מלוכדים מבלי שידלפו לשום מקור זר. אם אנו כן נדרשים למסור איזשהו מידע, אנו לא נמסור דבר ללא הסכמתכם ולא נאפשר לשום מידע רגיש לזלוג החוצה. הנה כמה מהדרכים שאנו משתמשים בהן למיתון הסיכון בעבודתנו על מנת להגן עליכם כמה שניתן מחשיפה:

  • יש לנו מדיניות אגירת מידע ונתונים נוקשה ביותר
  • החומרה שלנו מוצפנת
  • אנו אוסרים הקלטות
  • אנו משתמשים באמצעי פרטיות נוספים במידת הצורך

אנו מגבילים כל עבודה שמתבצעת במסגרת או ברשת ציבורית

סיכום

רוב הלקוחות כל כך מוצפים ועסוקים בבעיה הנוכחית שלהם במוניטין, כך שאפילו לא עולה על דעתם לשאול את כל השאלות הקריטיות שפירטנו למעלה במהלך התחלת העבודה עם חברה. כל עסק, מהגדול לקטן, שמתחיל לעבוד עם חברה לניהול מוניטין, צריך לשאול את השאלות האלו ולקבל את המידע הנ"ל, כדי לוודא שמדובר בחברה אמינה ומקצועית שניתן לסמוך עליה ולהפקיד בה את העסק היקר שלכם.

חשוב שלא תשחקו משחקי הימורים על העסק שלכם, ושתעבדו עם חברה בטוחה, מקצועית, מנוסה, ישרה ואמינה, שמתמחה בדיוק במה שאתם צריכים ושתהיה הוגנת ושקופה כלפיכם.

כיף לשמוע מילה טובה

צרו איתנו קשר

עקבו אחרינו בפייסבוק

072-394-7000
072-394-7000