פרסום פרוגרמטי

פרסום פרוגרמטי בכתבה שסקרה את הפרסום הפרוגרמטי והתפרסמה בדה-מרקר, נכתב “התחזית היא שב–2019 היקף הפרסום הפרוגרמטי במודעות תצוגה בעולם יגדל ל–37 מיליארד דולר, ובכך ישתווה להיקף הפרסום הלא־פרוגרמטי”  (דה מרקר, 25 לאוקטובר 2015). מה זה בכלל פרסום פרוגרמטי? איך מפרסמים יכולים לנצל אותו לטובתם והאם קנייני המדיה צריכים לחשוש ממנו שיחליף את תפקידיהם בעבודה? כל …

פרסום פרוגרמטיקרא עוד »

מילון מונחים גוגל אנליטיקס

מילון מונחים גוגל אנליטיקס מה זה גוגל אנליטיקס? מדובר בכלי של גוגל המאפשר לכם כמנהלי האתר למדוד את הכניסות ולעקוב אחר מקורות התנועה אליו. כמו כן תוכלו לנתח את התנהגויות ואופי הגלישה או הרכישה של מבקרי האתר שלכם. כדי לחבר את האתר שלכם למערכת של Google Analytics כל מה שתצטרכו לעשות הוא להטמיע קוד Java-Srcript …

מילון מונחים גוגל אנליטיקסקרא עוד »

שיפור יחס המרה – להפוך מבקרים לקונים

שיפור יחס המרה הוא היכולת לנצל את שהותם של המבקרים באתרך באופן מיטבי. מה שאומר, שאם עד היום גולשים נכנסו אליך לאתר, הסתובבו מספר שניות ויצאו – לא עוד. המטרה של שיפור יחסי ההמרה היא להגדיל את מס’ הפעולות שאתה רוצה שהגולשים יעשו, לדוגמא: יצרו עמך קשר על ידי מילוי טופס יצירת הקשר באתר או לחילופין …

שיפור יחס המרה – להפוך מבקרים לקוניםקרא עוד »

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כותרת

  • אייטם 1
  • אייטם 2
  • אייטם 3
  • אייטם 4
  • אייטם 5

כל הזכויות שמורות ל-Personas Media ©

072-394-7000<
למענה מיידי