Fraud Blocker
פרסום עסק באינטרנט - כיצד התהליך מתבצע?

פרסום עסק באינטרנט – מדריך מלא לעסקים מתחילים

תוכן עניינים

אז יש לכם עסק, אתם יודעים היטב למי אתם מכוונים, מהו טיב המוצרים שלכם ולאן אתם שואפים להגיע – אבל אתם לא יודעים מאיפה להתחיל כשזה נוגע לקידום בדיגיטל? בדיוק לשם כך התכנסנו והכנו עבורכם מדריך מפורט. הנה כמה דרכים מרכזיות לקידום עסק בדיגיטל, ועל חלקן נפרט לעומק בהמשך:

  • קידום אורגני לעסקים – זה הבסיס להכול ומשם אתם חייבים להתחיל. מדובר בתהליך מעט ארוך אבל הוא משתלם לטווח הארוך בהתאם. קידום SEO (Search Engine Optimization) הוא תהליך של ביצוע אופטימיזציה לרכיבים השונים באתר האינטרנט שלכם (ובנכסים דיגיטליים נוספים, כמו עמודים ברשתות החברתיות, בלוג, דף נחיתה…).
  • קידום ממומן בגוגל – קמפיין גוגל אדס הוא דרך מעולה להשיג עוד לידים חדשים לעסק. כדי שאלו באמת יהיו לידים איכותיים, צריך להגדיר היטב ובאופן מדויק את מילות המפתח (הן החיוביות והן השליליות). מילות המפתח הן שיקבעו מי יראה את המודעה שלכם ומי לא, וככה השליטה היא בידיים שלכם ואתם יכולים לטרגט ולמקד את הקמפיין לקהל היעד.
  • קידום ברשתות חברתיות – קידום עמוד אינסטגרם או יצירת קמפיין ממומן בפייסבוק הם כלים בסיסיים בעידן של ימינו, ואם העסק שלכם לא שם, מאוד יכול להיות שמבחינת קהל היעד שלכם הוא גם לא קיים.
  • קידום באימייל – ניוזלטר עסקי הוא עוד נתבך שחשוב לציין ולשלב באסטרטגיה השיווקית שלכם. עבור עסקים רבים, בייחוד חנויות עם מוצרים מתעדכנים, ניוזלטר עסקי מאפשר ליצור קשר עם לקוחות שביקשו להישאר מעודכנים על המבצעים שלכם.
  • שירות ניהול מוניטין – ניהול מוניטין עסקי הוא לא רק לעסקים שהמוניטין שלהם נפגע, אלא מדובר בשירות שלם שמעניק גם שירותי שיקום וגם שירותי שימור ותחזוק. מוניטין עסקי יכול להיות שברירי אם אין לכם חברת שיווק ופרסום שדואגת לשמר את השם החיובי שנוצר לכם ברשת, ולכן חשוב לקבל שירות ניהול מוניטין מטעם חברת שיווק ופרסום לפני שהמוניטין נפגע, ועל אחת כמה וכמה אם המוניטין כבר נפגע וכעת זקוק לשיקום.
  • רימרקטינג – זוהי שיטת שיווק מוכרת הנעזרת בקבצי cookies: יצירת מודעה או איזושהי תזכורת אישית עבור לקוח שהתעניין במוצרים שלכם בעבר ולא השלים את הרכישה (למשל, הוסיף מוצרים לעגלת הקניות ואז התנתק).

מה זה קידום אורגני?

אם אתם מעוניינים לקדם את עצמכם בדיגיטל, אתם חייבים לדעת מה זה קידום אורגני: קידום אורגני לעסקים הוא כאמור תהליך אופטימיזציה לרכיבים השונים המרכיבים את האתר שלכם (במיוחד הרכיבים הטכניים). 

אופטימיזציה אולי נשמעת כמו מילה מפחידה, אבל כשמה כן היא, להפוך לאופטימלי את:

  • התוכן
  • מילות המפתח
  • העיצוב
  • מפת האתר
  • כותרות ותגיות
  • תיאורי מטא
  • התמונות
  • הקוד
  • הקישורים החיצוניים והפנימיים
  • ההתאמה לנייד (רספונסיביות למובייל)
  • מהירות הגלישה באתר
  • ועוד מגוון רכיבים טכניים אחרים שמופיעים אצלכם באתר או פועלים מאחורי הקלעים שחייבים להיות אופטימליים.

כשאנחנו אומרים אופטימליים, אנחנו לא מתכוונים רק לכך שהתוכן יהיה כתוב יותר טוב או שהדפים באתר יהיו מסודרים יותר. אנחנו למעשה מתכוונים לכך שכל הרכיבים האלו יהיו מותאמים לדרישות של גוגל.

במשפט אחד: לגוגל יש דרישות וציפיות מסוימות מאתרים, ואתר שעונה על הדרישות האלה זוכה לדירוג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. כלומר, אם העסק שלכם רוצה להיות ראשון בגוגל – קידום אורגני לעסקים זו הדרך. רק כך תוכלו להופיע לפני המתחרים שלכם ברשימת התוצאות.

מיותר לציין שעסק שמופיע קודם, כמעט תמיד זוכה גם ליותר כניסות לאתר, יותר הקלקות, יותר לידים חדשים ועוד. במקביל, עבודת האופטימיזציה המאומצת שעשיתם גם מגדילה משמעותית את הסיכוי של גולש לבצע המרה, שכן האתר שלכם כעת הרבה יותר נעים לשימוש, התוכן בו חד, מפת האתר ברורה ולא מסובכת, המעבר בין הדפים מהיר, ובקיצור, גולשים רוצים לבלות בו יותר זמן ולצרוך עוד תוכן מעניין.

במילים אחרות, להביא הרבה כניסות חדשות לאתר זה לא מספיק – צריך שיהיה גם משהו שישאיר את הגולשים באתר ויגרום להם לבצע המרה (להשאיר פרטים, להירשם לניוזלטר, לבצע רכישה…) –
וזה בדיוק מה שעושה קידום אורגני לעסקים.

לכן, מאוד חשוב לשלב קידום אורגני לעסקים ביחד עם גוגל אדס (קידום ממומן בגוגל), שכן הקמפיין הממומן אחראי רק על הבאת גולשים חדשים לאתר, אבל מה קורה רגע אחרי שגולש הקליק על דף הנחיתה שלכם? מה יגרום לו להבין שיש פה משהו מעניין ששווה את הזמן שלו, ולא להקליק חזרה אחורה?

אם לסכם, קידום אורגני לעסקים אחראי למעשה על יצירת חוויית משתמש אופטימלית לגולש, והיא זו שמשאירה גולשים באתר, ולהפך – חוויית משתמש שלילית היא הרבה פעמים דיל ברייקר עבור גולשים, פשוט כי לא נוח להם לגלוש באתר והם מרגישים מבולבלים או שהם מסתבכים.

בדיוק בשביל זה אנחנו פה – אם אתם רוצים להבין יותר לעומק מה זה קידום אורגני ומהי המשמעות הרווחית והעסקית שלו עבור העסק הפרטי שלכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנחנו נשמח לשמוע על העסק שלכם ולבחון ביחד התחלת תהליך של קידום אורגני לעסקים. 

קידום ברשתות חברתיות:

אי אפשר לדבר על קידום מקצועי לעסקים מבלי לדבר על קידום ברשתות חברתיות. העולם טס קדימה מבחינה טכנולוגית, והעסק שלכם חייב לעמוד בקצב. לכן, אתם צריכים לתחזק עמוד עדכני ואופטימלי ברשתות החברתיות השונות (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טוויטר..) ובנוסף גם לקדם את העסק שלכם שם. איך עושים את זה?

קמפיין ממומן בפייסבוק יכול מאוד לעזור לכם להגדיל את קהל הלקוחות שלכם ואת מעגל הקונים שלכם. בנוסף, הוא מעלה את המודעות אליכם ברשת ומתחזק את השם של המותג שלכם.
קידום עמוד אינסטגרם גם הפך למוקד מרכזי שכל עסק שמעוניין להגדיל את הרווחים שלו צריך להכיר. הסיבה לכך פשוטה: כל הצעירים שם. כך שאם המוצרים או השירותים שלכם מכוונים לקהל יעד צעיר (16-35), קידום עמוד אינסטגרם עסקי הוא חובה. 

כמה כללי מפתח כשמבצעים קידום ברשתות חברתיות:

  • להגדיר את המטרות שלכם היטב לפני
  • לבצע פילוח נכון של קהל היעד לפי פרמטרים שונים ומספר קריטריונים מבדילים
  • להחליט על תדירות העלאה שמתאימה למטרות שלכם. הכרחי להעלות תוכן באופן סדיר ולא להיעלם מהרדאר.
  • לוודא שהעמוד הוא עסקי, ולהעלות את כל התוכן אך ורק מאותו משתמש
  • ליצור עמוד אופטימלי בפייסבוק או באינסטגרם (כיתוב מדויק ואותנטי בביו, השלמת כל השדות הרלוונטיים, תמונת לוגו מתאימה וברזולוציה טובה, ועוד)
  • למלא באופן יסודי את הפרטים ליצירת קשר ואת כל האמצעים בהם אתם זמינים – בין אם זה הצ'אט בפייסבוק או באינסטגרם, טלפון, מייל. 
  • לצרף לעמוד גם קישור לאתר שלכם, לבלוג או לכל נכס דיגיטלי אחר. חשוב מאוד לקשר בין נכסים דיגיטליים שונים, זה מעלה את רמת האמינות ומדגיש את הסמכותיות שלכם.
  • תוכן נקי, אותנטי ופשוט, שפונה לקהל היעד באופן אישי, שיש בו משהו קצת שונה ומיוחד כדי שימשוך את עין הגולשים. סטוריטלינג תמיד מומלץ ויוצר הרבה עניין.
  • תמיד להעלות תוכן עם קריאה לפעולה – כמו "היכנסו לקישור", "קנו עכשיו", "השאירו פרטים כאן" וכו'.
  • להעלות את התוכן עם תמונה מתאימה לטקסט, ברזולוציה איכותית 
  • לבצע שימוש נכון באימוג'ים ובהאשטגים

העלאת סטוריז ופוסטים מסוגים שונים:

נסו להעלות תוכן מגוון: סטוריטלינג, עדכון על מוצרים חדשים בעסק, עדכון על מבצעים, תוכן אמפתי ורגיש שקשור לחגים / ימי זיכרון / תקופה מסוימת בשנה, תוכן אברגרין שתמיד רלוונטי כמו טיפים מסוימים או סרטון מדריך לשימוש במוצרים שלכם, סרטונים, תמונות, נתונים רלוונטיים ועדכניים. 

חשוב מאוד שסוג התוכן יהיה מותאם לתוכן שקהל היעד שלכם מקפיד לצרוך, למשל, צעירים באינסטגרם יעדיפו תוכן יותר משעשע שמקשר לדברים שהם מכירים בצורה קלילה והומוריסטית ובהתאם לנישה הפופולרית (אשר משתנה כל הזמן), ואילו אנשים מבוגרים בלינקדאין או פייסבוק הרבה פעמים יעדיפו תוכן יותר רציני וענייני עם פחות סאבטקסט. 

לכן, קידום עמוד אינסטגרם באופן ממומן (או לא) ויצירת קמפיין ממומן בפייסבוק דורשים מכם הרבה חשיבה ותכנון לגבי התכנים שתעלו ולגבי אופן ההתנהלות והתחזוק של העמוד. ההמלצה שלנו היא להתייעץ עם חברת שיווק ופרסום כדי שהיא תתאים עבורכם אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית.

זמינות בצ'אט ברשת החברתית:

הקפידו על מתן מענה שוטף לתגובות על הפוסטים שלכם באמצעות לייק, תשובה לשאלה שנשאלה וכו'. כך אתם יוצרים לכם תדמית מאוד חיובית ברשת שמראה שאתם בקשר ישיר עם קהל היעד, שהלקוחות שלכם חשובים לכם ושאתם מעניקים יחס אישי. 

מענה על שאלות בתגובות הוא חשוב ביותר כשמבצעים קידום עמוד באינסטגרם משום שהוא משרת לא רק את האדם ששאל אלא גם אנשים נוספים שהתעוררה בהם אותה שאלה. כמו כן, אם מישהו כתב לכם משוב חיובי ופירגן לכם – תודו לו והוסיפו שהמשוב שלו משמעותי עבורכם. 

שירות ניהול מוניטין:

מאז ומתמיד אנשים מסתמכים על המלצות מאחרים או על השם של העסק, כדי לנסות לאמוד את טיבו. לפני שנבצע רכישה בעסק חדש, לרוב נבדוק עליו בגוגל לפני ונוודא שבאמת מדובר בעסק מקצועי, אמין, איכותי ושירותי. 

ולכן צריך לזכור: הרושם הראשוני על הלקוח הוא לא בפגישה הראשונה שלכם איתו בחנות. הרושם הראשוני מתחיל עוד הרבה קודם – כשהלקוח בודק עליכם ברשת לפני הגעתו לחנות. וכפי שאתם יודעים, אין שני לרושם ראשוני, והוא לא מעט פעמים מכריע את הכף. ולכן חובה שאתר האינטרנט שלכם, שהביקורות עליכם בגוגל, שהעמודים ברשתות החברתיות ושכל פרסום ברשת השייך לכם – יהיו אופטימליים לדרישות מנוע החיפוש ויציגו אתכם באור חיובי.

התדמית שלכם בדיגיטל משפיעה באופן חסר תקדים על העסק שלכם. עסק עם תדמית שלילית יקבל הרבה פחות פניות מלקוחות, והרבה פעמים גם עובדים לא ימהרו להגיש את מועמדותם למשרה במקום בו נוצרה תדמית שלילית גם בהיבט התעסוקתי. לכן חשוב לא רק לתקן נזקים שונים במוניטין, אלא אפילו לנסות ולמנוע אותם על ידי תחזוק נכון, ולכן שירות ניהול מוניטין רלוונטי לכל חברה.

תחזוק נכון של מוניטין 

דוגמה לתחזוק נכון היא מתן מענה אישי לשאלות או לתגובות שונות ברשתות החברתיות ובפורומים נוספים, בביקורות של "גוגל לעסק שלי" ועוד.
אם נכתבה עליכם ביקורת חיובית – תודו ללקוח. 

אם נכתבה עליכם ביקורת שלילית – אתם צריכים להגיב בצורה שקולה ומכבדת, ממקום נקי. חשוב מאוד לא לתקוף אותו, אלא להפך – להצטער, להגיד לו שאתם מתנצלים שזו הייתה החוייה שלו מכם, ושאתם מעוניינים לנסות לעזור לו. נסו לפתור עבורו את הבעיה עליה הוא התלונן, להבין אותו ולבוא לקראתו. אם פתרתם את הבעיה ללקוח והוא כעת שבע רצון מכם, אתם יכולים גם לבקש ממנו לעדכן את הביקורת השלילית שכתב עליכם. 

שירות ניהול מוניטין נכון דואג לכך שהשם שלכם ברשת ישתקם ויישמר, והוא מכיל בתוכו חלקים נוספים, כמו "דיכוי" תוכן שלילי כלפי מטה בתוצאות החיפוש, וקידום תוכן חיובי ברשת באופנים שונים כדי להעלות את רמת המודעות למותג שלכם וליצור חשיפה גדולה יותר לביקורות חיוביות עליכם.

קידום תוכן חיובי ברשת יכול להיות במגוון דרכים: קידום ברשתות חברתיות (למשל קידום עמוד אינסטגרם), העלאת תוכן איכותי לאתר האינטרנט, יצירת קישורים חיצוניים איכותיים לאתר, קידום באימייל דרך ניוזלטר, העלאת תוכן לבלוג וקידום הבלוג על ידי אנשי מפתח, ועוד. 

למעשה, אין כל כך אפשרות "להעלים" או למחוק תוכן שלילי שפורסם עליכם ברשת. ברוב המקרים גוגל לא מאפשרת זאת, ולכן הפעולה המקובלת היא קידום תוכן חיובי ברשת, שלאט לאט "יוריד" את התוכן השלילי למטה. כלומר, קידום תוכן חיובי יגרום לתוכן הלא רצוי להופיע רחוק מאוד בתוצאות החיפוש, רחוק מהעין של מרבית הגולשים, וכך הם לא יחשפו אליו. 

הצבת מטרות:

גם בתחום שירות ניהול מוניטין, חשוב מאוד להקפיד על הצבת מטרות ויעדים ברורים לפני. חשוב להכניס את ניהול המוניטין כנושא בפני עצמו באסטרטגיה השיווקית שלכם ולהשקיע בו את המשאבים הדרושים. ביחד עם חברת שיווק ופרסום שתבנו איתה את האסטרטגיה השיווקית שלכם, תוכלו לשפר משמעותית את המוניטין שלכם ברשת וליצור רושם חיובי על הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

שיווק ממוקד מילות מפתח:

מידת החשיבות של מילות המפתח עבור הקמפיין השיווקי שלכם היא עצומה. לא משנה אם האסטרטגיה השיווקית שלכם מתמקדת בקידום אורגני, קידום ממומן בגוגל, קידום ברשתות חברתיות או שיטות קידום מקצועי אחרות כמו שירות ניהול מוניטין, כך או כך אתם תידרשו להתאים הכול למילות המפתח.

כדי לדעת מהן מילות המפתח שמתאימות ספציפית אליכם, לא מספיק רק "לנחש" מה לקוח פוטנציאלי רנדומלי היה רושם בשורת החיפוש. חשוב מאוד לערוך מחקר מילות מפתח מקצועי ומדויק, שכן מילות המפתח קשורות לכל כך הרבה חלקים שמאפיינים את העסק שלכם: המוצרים והשירותים שאתם מוכרים, אופי העסק, ערך ספציפי שאתם דוגלים בו (מחיר זול, מוצרים איכותיים, מוצרים מקוריים, ליווי אישי וכו'), האזורים בהם אתם מוכרים, קהל היעד שלכם (מיפוי שלם לפי מאפיינים ייחודיים), והרשימה עוד ארוכה.

ואם קהל היעד שלי נמצא בחלקו בחו"ל?
אם כך, תצטרכו למצוא גם מילות מפתח בשפה הדבורה על ידי קהל היעד. אך תרגום של מילות מפתח זו טעות חמורה, כי ההמרה בין השפות על ידי תרגום פשוט לא עובדת כשזה נוגע למילות מפתח. 

יש כל כך הרבה מאפיינים תרבותיים, מקומיים ושפתיים שמתפספסים ובגדול אם מסתפקים בתרגום פשוט, והתוצאה ברורה: מילות המפתח שעברו תרגום לא בהכרח יהיו דומות לביטויים שקהל היעד בחו"ל יכתוב בשורת החיפוש, ובכך אתם עלולים לפספס חלק גדול מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם, והכול בגלל שיווק שאינו מדויק למילות המפתח הנכונות.

הקשר בין קהל יעד למילות המפתח:
זהו קשר הדוק וקרוב מאוד, ולכן לפני שבכלל מתחילים במחקר מילות מפתח, יש להגדיר ביחד עם חברת שיווק ופרסום את קהל היעד המדויק שלכם. אם למשל אתם מוכרים מזון לבעלי חיים, טעות נפוצה היא להגדיר את קהל היעד בפשטות כ"כל מי שיש לו בעל חיים". אמנם קהל היעד שלכם הוא אכן אנשים שיש להם בעלי חיים, אבל חשוב לרדת לפרטים העמוקים יותר:

  • על איזה טווח גילים מדובר? – יש לכוון את הפרסום לאדם הבודק בפועל את מחירי המזון לכלב. אם למשל מדובר על משפחה עם כלב, מי שבדרך כלל יבצע את הרכישה יהיו ההורים (ולא הילדים). זאת בניגוד למשל למוצרי אופנה שונים, שכן הם כן יכולים להיות מכוונים גם לטווח גילים צעיר יותר. 
  • מיקום – אם אתם נמצאים בחיפה, כדאי למקד את הפרסום לאזור צפון. קידום מקצועי צריך להיות ממוקד למאפיינים של העסק ולא לירות חיצים לכל עבר ולקוות שמשהו יתפוס. אם אתם מבצעים משלוחים לרחבי הארץ, תוכלו בהחלט להגדיל את טווח הפרסום ובהתאם להוסיף את הביטויים המתאימים לאוסף מילות המפתח שלכם.
  • מצב סוציו-אקונומי – אם המוצרים שלכם יותר יוקרתיים, אתם כנראה מכוונים לקהל בעל רקע סוציו אקונומי גבוה, ולהפך. 
  • אופי העסק – בהמשך לסעיף הקודם, אם אתם דוגלים בזמינות רבה ("משלוח להיום", "משלוח מהיר"), במוצרים מקוריים ישירות מהיצרן, במחירים נוחים לכל כיס ("אוכל לחתולים זול"), וכו' – אלו דברים שגם מוסיפים לפילוח שלכם לקהל היעד, ולכן בהכרח גם משפיעים על מילות המפתח שעליכם לבחור.

שאלות ותשובות:

איך לבחור חברת קידום מקצועי?

בידקו את הניסיון שלה בתחום הספציפי שאתם עוסקים בו, בידקו את ההמלצות על החברה בגוגל, נסו לקרוא קצת על הצוות שלה או על פרויקטים קודמים שעשתה. חשוב לבדוק אם מדובר בחברה מוסמכת של גוגל, כך תדעו שזו חברה אמינה שניתן לסמוך עליה ושהיא פועלת אך ורק על פי כללי האתיקה והמדיניות של גוגל. בנוסף, הכי טוב זה פשוט לדבר עם החברה ולבחון:
האם מבטיחים לי הבטחות גדולות מדי? הבטחות לא הגיוניות? האם מה שמספרים לי הוא קצת "טוב מדי מכדי להיות אמיתי"?
האם עונים לי על שאלות באופן מעורפל ולא ברור?
האם כשאני מנסה להיכנס לרזולוציות עמוקות יותר נראה כאילו החברה קצת מתחמקת ממתן תשובות?
האם הם מספיק שקופים? נדמה שהם מסתירים דברים?
מהי מדיניות התשלום עבורם? האם מדובר בתשלום קבוע ומוסכם מראש או תשלום משתנה שיכול "להפתיע" אותי בחודש כלשהו?

אילו שירותי קידום מקצועי אתם נותנים?

אנחנו מעניקים ללקוחות שלנו שירותי קידום מקצועי מלאים, כמו:
ביצוע איפיון עסקי יסודי מהרגע הראשון
ביצוע מחקר מילות מפתח מעמיק
קידום עמוד אינסטגרם
קידום אורגני לעסקים
ביצוע אופטימיזציה מלאה לכל הנכסים הדיגיטליים
קידום ממומן לעסקים
קידום בניוזלטר
שיווק רימרקטינג
שירות ניהול מוניטין לעסקים
קידום תוכן בדיגיטל וברשתות חברתיות
שליחת דוחות חודשיים
בניית תוכנית אסטרטגית מותאמת אישית
ליווי אישי לכל אורך הקמפיין
מענה שוטף לשאלות שלכם בזמינות מלאה

מה היתרון בלקחת חברת שיווק ופרסום?

חברת שיווק ופרסום שהיא איכותית ומקצועית תעניק לכם מגוון שירותים של קידום באונליין, שכן היא מחזיקה צוות של עובדים כך שכל עובד מתמחה בנושא מסוים. הרווח מכך הוא כפול: אתם גם יכולים להיות בטוחים שכל עובד עושה את העבודה בה הוא התמקצע ובה יש לו הכי הרבה ניסיון, ואתם גם נהנים ממגוון רחב יותר של שירותים דיגיטליים.

יש עוד יתרונות רבים לעבוד בחברה עם צוות שלם, כמו ניצול הזדמנויות טוב יותר, תשומת לב רבה יותר לפרטים, אין עיגול פינות ותמיד יש עוד עין שבוחנת את הפעולות שנעשו, חשיבה בסיעור מוחות על בניית אסטרטגיה שיווקית נכונה. בנוסף, הרבה פעמים חברות יהיו יותר סמכותיות ואמינות, ויהיו בעלות ניסיון רב יותר שכן לרוב קהל הלקוחות שלהן יהיה יותר גדול מקהל הלקוחות של אדם בודד המבצע קידום אתרים.

איך אתם עושים קידום אורגני לעסקים?

אנחנו קודם כל מתחילים מבדיקת סטטוס המצב הנוכחי שלכם בנכסים הדיגיטליים שלכם. לאחר מכן נגדיר את קהל היעד ואת מטרות הקידום בדיגיטל, נעשה מחקר מילות מפתח מפורט, נבנה תוכנית אסטרטגית מותאמת אישית ונתחיל לרוץ על הקמפיין. צוות האנליסטים, אנשי השיווק, כותבי התוכן והמעצבים שלנו נמצאים כולם עם היד על הדופק לראות שהכול מתקתק כמו שצריך.

האם אתם עושים גם קמפיין ממומן בפייסבוק?

בוודאי שכן, ואנחנו עושים גם קידום עמוד באינסטגרם. אבל כמובן שלפני שנתחיל לרוץ על קמפיינים, נבקש להכיר אתכם ואת העסק שלכם כדי שנוכל להתאים לכם תוכנית אסטרטגית מדויקת למידות שלכם. חשוב לנו לשמוע מכם על העסק, כמה שנות ניסיון יש לכם, מה התקציב לקמפיין, הגדרת מטרות, הגדרת קהל יעד וכו'.

אנחנו לא מוכנים להתפשר או לעגל פינות כשזה נוגע למקצועיות, ולכן לפני שנתחיל לבצע קידום אורגני לעסקים או כל קידום אחר בדיגיטל, נרצה לבצע בדיקת מצב מקיפה שבודקת מה הנתונים שלכם היום, אילו נכסים דיגיטליים יש לכם ומהי מידת האופטימליות שלכם למנוע החיפוש. במקביל נכיר אתכם ונוכל ליצור תוכנית יסודית שתכיל בתוכה את כל הפעולות הנדרשות על מנת להשיג את המטרות שלכם.

איך יהיה לי מעקב על הצלחת הקמפיין?

בדיוק לשם כך נועדו הדוחות החודשיים. כל חודש אנחנו מבצעים סקירה מקיפה ואוספים נתונים שונים הנוגעים לביצועים של האתר ושל הקמפיין. על הנתונים עוברים האנליסטים שלנו, ומסיקים מהם את המסקנות המתבקשות. אתם כמובן תהיו שותפים פעילים לאורך כל הדרך וכל הדוחות החודשיים עם הנתונים והמסקנות יישלחו אליכם. אם יהיה צורך, כמובן שגם נעשה שינויים באסטרטגיה השיווקית, בהתאם לתוצאות בשטח.

Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media
נכתב ע"י צוות Personas Media

צוות מומחים אשר מנהל למעלה מ - 15 שנה מגוון רחב של פרוייקטים בתחום השיווק הדיגיטלי.

אהבתם? שתפו:

תרגישו בנוח להשאיר פרטים

072-394-7000
072-394-7000