קידום אתרים אורגני (SEO) עודנו חי ובועט בכל הכוח, וככל הנראה, הוא גם ימשיך להיות תחום מוביל ובלתי נפרד בעולם השיווק הדיגיטלי. לכל מי שלא לגמרי מכיר, הרעיון הוא לקדם אתרי אינטרנט אל עמודי החיפוש הראשונים בגוגל. הדרך לעשות זאת היא באמצעות פעולות אופטימיזציה (קידום) המתבצעות בשני מישורים:
פעולות On Page:
פעולות אופטימיזציה המתבצעות באתר האינטרנט אשר יכולות להשפיע על הדירוג שלו בגוגל (למשל – העלאת תכנים חדשים לאתר ויצירת קישורים פנימיים).
פעולות Off Page:
פעולות אופטימיזציה חיצוניות המשפיעות על הדירוג של האתר (למשל – יצירת קישורים חיצוניים איכותיים והעלאת פוסט ב-Google My Business).
הקידום האורגני הוא אחד מתחומי הדיגיטל התחרותיים ביותר שישנם. במקרים מסוימים, מדובר באלפי בעלי עסקים הנלחמים על המשבצת הנכספת של להגיע אל המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל. יש עסקים שמנסים (וגם מצליחים) ללמוד איך לעשות זאת בכוחות עצמם ויש אחרים שבוחרים להיעזר בשירותיהן של חברות דיגיטל מקצועיות.

סדנת קידום האתרים (SEO) של "פרסונאס מדיה"
כחברה המספקת פתרונות שיווק דיגיטלי בעצמה, אנחנו מאוד מאמינים בחשיבה אל מחוץ לקופסא ובהשמת דגש בלתי מתפשר על יצירת ערף מוסף לכלל לקוחותינו. בין היתר, אנו מצליחים לייצר את הערך הזה באמצעות הדרכות וסדנאות דיגיטל מקצועיות שאנחנו מעבירים ללקוחותינו. סדנאות לקידום אורגני אגב, נמצאות אצלנו ברמת ביקוש גבוהה במיוחד.
מה כוללת הסדנא המקצועית שלנו?
- למידה של מושגי יסוד בתחום ה- SEO (לרבות הסברים מקיפים על חשיבותו בעולם השיווק הדיגיטלי).
- הדרכה נרחבת המסבירה כיצד יש לבצע מחקר מילים איכותי (כולל עשיית שימוש בכלי מתכנן מילות המפתח של Google).
הסברים ממוקדים ומעמיקים על פעולות אופטימיזציה שונות:
- בניית פרופיל קישורים (חיצוניים ופנימיים).
- הטמעת תגים, הגדרות טייטלסדיסקריפשנס.
- הוספת אלטים לתמונות, ביצוע הפניות 301 (Redirecting).
- טיפול בהודעות שגיאה 404.
- יצירת מפת אתר.
- ועוד…
שימוש בכלים מרכזיים בתהליך הקידום:
- Google Analytics – הסברים מקיפים על איך לקרוא נכון נתונים סטטיסטיים וכיצד ניתן להפיק דוחות חשובים.
- Google Search Console – הסברים מקיפים על חשיבות הכלי והעברת הדרכות ממוקדות על פעולות נפוצות כגון אינדוקס ידני של דפים ועדכון מפת אתר. בנוסף, אנו מסבירים על מגוון הבדיקות השונות שניתן לבצע בעזרת ה- Search Console:
- כמות קליקים לאתר.
- הופעות של האתר (מספר הפעמים בו נחשף האתר בפרק זמן נתון).
- סוגי המכשירים שמהם בוצעה כניסה לאתר (כולל פילוח לפי מדינות).
- אילו ביטויים הביאו לחשיפה הגדולה ביותר.
- ועוד…
המטרות המרכזיות של סדנת קידום האתרים שלנו:
- לסייע לכם ללמוד באופן עצמאי את סביבת המתחרים שלכם.
- ללמד אתכם כיצד לבנות אסטרטגיות שיווק ותוכן מנצחות
- לאפשר לכם להשיג בכוחות עצמכם את כלל המטרות והיעדים העסקיים שהצבתם.
מתעניינים בסדנת קידום אתרים? השאירו לנו פרטים ואנחנו כבר נדאג להכניס אתכם לעניינים !